quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, het ging over WC-brillen inmiddels.
Dat doe ik ook met enige regelmaat, maar alleen als het werk betreftquote:
Zijn de WC-brillen op Malta ook duizend keer beter?quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, het ging over WC-brillen inmiddels.
Wat toiletbezoek betreft kom ik natuurlijk altijd op tijdquote:
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bij zitten doen jullie toch je piemol tegen de bril?fris dit
bij de seks kom ik ook altijd op tijd.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat toiletbezoek betreft kom ik natuurlijk altijd op tijd
Heb ik eens gezien bij iemandquote:
Neuh, die zijn overal waar ik heb lopen piesen en/of poepen verdacht veel overeenkomstig den algemeen bekende WC-bril....quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn de WC-brillen op Malta ook duizend keer beter?
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bij zitten doen jullie toch je piemol tegen de bril?fris dit
wtfquote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik eens gezien bij iemanddie duwde zo zn piemol tussen de benen en die rust dan tegen de bril anders schiet ie terug omhoog. Of zo. Geen idee, vroeg er verder niet naar
recht of op je hurkenquote:
eensquote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.![]()
Kaneel, ik kies jou! *pokémontune
Punctionaliteit is natuurlijk belangrijk dan.quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij de seks kom ik ook altijd op tijd.
waarom lach je me uit?quote:
is ie daar te klein voor?quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
mijne hangt nooit tegen die bril hoor. ik weet niet hoe die kerel op de plee zat, maar in elk geval deed ie iets niet goed.
Te ver naar voren?quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
mijne hangt nooit tegen die bril hoor. ik weet niet hoe die kerel op de plee zat, maar in elk geval deed ie iets niet goed.
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik eens gezien bij iemanddie duwde zo zn piemol tussen de benen en die rust dan tegen de bril anders schiet ie terug omhoog. Of zo. Geen idee, vroeg er verder niet naar
Ik begin jouw fascinatie met mijn piemel een beetje eng te vinden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.![]()
Kaneel, ik kies jou! *pokémontune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |