quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, het ging over WC-brillen inmiddels.
Dat doe ik ook met enige regelmaat, maar alleen als het werk betreftquote:
Zijn de WC-brillen op Malta ook duizend keer beter?quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, het ging over WC-brillen inmiddels.
Wat toiletbezoek betreft kom ik natuurlijk altijd op tijdquote:
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
Bij zitten doen jullie toch je piemol tegen de bril?fris dit
bij de seks kom ik ook altijd op tijd.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat toiletbezoek betreft kom ik natuurlijk altijd op tijd
Heb ik eens gezien bij iemandquote:
Neuh, die zijn overal waar ik heb lopen piesen en/of poepen verdacht veel overeenkomstig den algemeen bekende WC-bril....quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn de WC-brillen op Malta ook duizend keer beter?
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
wtfquote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik eens gezien bij iemanddie duwde zo zn piemol tussen de benen en die rust dan tegen de bril anders schiet ie terug omhoog. Of zo. Geen idee, vroeg er verder niet naar
recht of op je hurkenquote:
eensquote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.![]()
Kaneel, ik kies jou! *pokémontune
Punctionaliteit is natuurlijk belangrijk dan.quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij de seks kom ik ook altijd op tijd.
waarom lach je me uit?quote:
is ie daar te klein voor?quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
mijne hangt nooit tegen die bril hoor. ik weet niet hoe die kerel op de plee zat, maar in elk geval deed ie iets niet goed.
Te ver naar voren?quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
mijne hangt nooit tegen die bril hoor. ik weet niet hoe die kerel op de plee zat, maar in elk geval deed ie iets niet goed.
Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik eens gezien bij iemanddie duwde zo zn piemol tussen de benen en die rust dan tegen de bril anders schiet ie terug omhoog. Of zo. Geen idee, vroeg er verder niet naar
Ik begin jouw fascinatie met mijn piemel een beetje eng te vinden.quote:Op zondag 27 april 2014 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat een van de mannen hier even een filmpje van dat hele gebeuren moet maken ter verduidelijking.![]()
Kaneel, ik kies jou! *pokémontune
Och, krijgen we dit weer.quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begin jouw fascinatie met mijn piemel een beetje eng te vinden.
Speciaal daarvoor heeft ze d'r account aangemaakt jongûh!quote:Op zondag 27 april 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begin jouw fascinatie met mijn piemel een beetje eng te vinden.
kom zelf maar kijken.quote:
Ik had het niet over een stijve.quote:Op zondag 27 april 2014 14:31 schreef perro. het volgende:
[..]
kom zelf maar kijken.
overigens is een plee niet zo opwindend dat ik met een stijve gaat kakken oid hoor.
ik had het daar niet over, niet meteen lullig gaan doen. Nergens voor nodig hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:33 schreef perro. het volgende:
[..]
je kunt een antwoord er niet uithalen? tja.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
als je kakt met een stijve, en je piemol zit in de pot. komt ie door de druk dan omhoog?
als ik geen stijve heb als ik op de plee zit komt ie er dus niet tegenaan heh.quote:Op zondag 27 april 2014 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het daar niet over, niet meteen lullig gaan doen. Nergens voor nodig hoor.
Ik moet toch naar de WC, ga het even testen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
als je kakt met een stijve, en je piemol zit in de pot. komt ie door de druk dan omhoog?
Jullie mannen hebben maar n moeilijk leven zeg.quote:Op zondag 27 april 2014 14:36 schreef perro. het volgende:
kakken met een stijve, nog nooit gedaan volgens mij.
pissen met een stijve wel, maar dat lukt niet echt.
valt wel mee hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben maar n moeilijk leven zeg.
wc papiertje er tussen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
Daar doe je wel moeite voor, maar niet om de bril naar beneden te doen?quote:
Jawel je pik in die pot hangen is ook smerig.quote:Op zondag 27 april 2014 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn er niet andere praktische redenen?
Ja, dan til ik mezelf op via de WC-brilquote:Op zondag 27 april 2014 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
Bij een gezin met een of meer vrouwen is dat hoffelijk bij een kerel alleen thuis is dat raar.quote:Op zondag 27 april 2014 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar doe je wel moeite voor, maar niet om de bril naar beneden te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |