Baasch.quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep gisteren hier, op blote voeten. Samen met mijn meiske![]()
[ afbeelding ]
Ikquote:
uit een tijd dat er nog geen sc's waren en er niet elke fucking dag dat kinderachtige gezeur was.quote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Is het zo belangrijk om te weten waar men vandaan komt?
Saaiquote:Op zondag 27 april 2014 13:24 schreef perro. het volgende:
[..]
uit een tijd dat er nog geen sc's waren en er niet elke fucking dag dat kinderachtige gezeur was.
en minder users. veeeeeeel minder. man wat een heerlijkheid was dat zeg.
OH THE HUMANITY OF IT ALLquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar even een varken opzoeken en slachten.
post de pics hier!quote:Op zondag 27 april 2014 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar even een varken opzoeken en slachten.
Ja, dat is wel ongeveer de samenvatting.quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef perro. het volgende:
alleen op half gelezen. die vriend komt altijd en overal te laat?
ik kom ook altijd te laat. nooit veel, enkele minuten, maar toch. slechte eigenschap eigenlijk ja. vooral als het echt om tientallen minuten gaat elke keer.quote:Op zondag 27 april 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ongeveer de samenvatting.
hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maatje van me zit steeds te zeiken dat we de bril omlaag moeten doen als we bij hem naar de wc moeten is er nu al drie dagen over aan het zeuren. Die kan even mooi de tering krijgen lattende kast homo dat het is.
Gewoon dat ding naar beneden doen en helemaal onderpissen. Is 'ie er snel van genezen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maatje van me zit steeds te zeiken dat we de bril omlaag moeten doen als we bij hem naar de wc moeten is er nu al drie dagen over aan het zeuren. Die kan even mooi de tering krijgen lattende kast homo dat het is.
Je hebt toch zelf handjes?quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk.
De bril wil ik ook altijd omlaag hebben, klep hoeft niet per se.
ik heb mijn wekker voor gezet zodat ik meer schrik als ie gaat.quote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
ik kom ook wel eens te laat. Maar dat komt omdat ik soms denk dat ik sneller fiets/loop dan dat ik eigenlijk doe![]()
En omdat openbaar vervoer.
edit: dit gaat om een paar minuten, en niet om uren.
Je bent toch bij een ander thuis? Als je als man de bril omhoog doet, kun je hem prima weer omlaag doen als je klaar bent.quote:
Inderdaad, en hem ook nog uitschelden, wtf. Op welke planeet zit ik?quote:Op zondag 27 april 2014 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent toch bij een ander thuis? Als je als man de bril omhoog doet, kun je hem prima weer omlaag doen als je klaar bent.
Laat hem lekker opstaan in je eigen huis, maar bij een ander hou je je gewoon aan hun regels. Net zoals je bij sommige mensen je schoenen moet uittrekken bij binnenkomst. Iets met fatsoen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 april 2014 14:18 schreef Myraela het volgende:
Gewoon altijd de bril naar beneden doen. Dan ziet de toilet er netter uit voor de volgende.
Droog sowieso, ik heb wel eens gehad dat hij bij iemand omhoog stond, en dan wil je die naar beneden doen, grijp je lekker in iets nats. Tof hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 14:18 schreef perro. het volgende:
wat maakt mij het uit hoe iemand die toiletbril achterlaat. zolang ie nog droog is.
is maar een kleine moeite toch, omhoog/omlaag doen.
Maar jij bent een vrouw.. die mogen daar over zeuren, Maar een kerel die op zichzelf woont die zittend pist en wil dat andere dat ook bij hem gaan doen als ze naar de wc gaan. Nee daar is iets mis mee. Echte mannen gaan staand naar de wc niet zittend.quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk.
De bril wil ik ook altijd omlaag hebben, klep hoeft niet per se.
Dan ga je lekker staan en doe je de bril lekker zelf omhoog en omlaag. Hij komt toch niet kijken hoe je op de wc bent of wel? Maar je gewoon aan zijn regels houden, en de bril omlaag doen als je klaar bent lijkt mij niet zo'n groot probleem. of wil je perse tegendraads doen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw.. die mogen daar over zeuren, Maar een kerel die op zichzelf woont die zittend pist en wil dat andere dat ook bij hem gaan doen als ze naar de wc gaan. Nee daar is iets mis mee. Echte mannen gaan staand naar de wc niet zittend.
Hij komt dus wel kijkenquote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga je lekker staan en doe je de bril lekker zelf omhoog en omlaag. Hij komt toch niet kijken hoe je op de wc bent of wel? Maar je gewoon aan zijn regels houden, en de bril omlaag doen als je klaar bent lijkt mij niet zo'n groot probleem. of wil je perse tegendraads doen?
Ach, hij post tenminste geen "quote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef Myraela het volgende:
Mikey en zijn drama punten.Ga je over belangrijke dingen druk maken.
Als iemand het netjes zegt vind ik dat nooit een probleem. Maar als iemand je gelijk voor vanalles uitmaakt zou ik hem ook expres omhoog doen inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef twi het volgende:
Volgens mij doe ik hem altijd automatisch naar beneden, maar als iemand erover begint te zeiken wanneer ik dat een keertje niet doe, dan ben ik rebels genoeg om hem in het vervolg gewoon omhoog te laten staan.
Dit dus.quote:Op zondag 27 april 2014 14:20 schreef twi het volgende:
Volgens mij doe ik hem altijd automatisch naar beneden, maar als iemand erover begint te zeiken wanneer ik dat een keertje niet doe, dan ben ik rebels genoeg om hem in het vervolg gewoon omhoog te laten staan.
oh. in dat geval komt mijn geringe smetvrees naar voren. nevernooitniet die bril bovenop aanraken. alleen onderkant.quote:Op zondag 27 april 2014 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
Droog sowieso, ik heb wel eens gehad dat hij bij iemand omhoog stond, en dan wil je die naar beneden doen, grijp je lekker in iets nats. Tof hoor.
ik bedoel tijdens het plassen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij komt dus wel kijkenZaterdag deed hij dat ging hij checken of de bril wel terug omlaag was gedaan om er vervolgens een heel betoog over te gaan houden.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij post tenminste geen "" terwijl hij vertikt te zeggen wat het is wanneer er op een nette manier naar gevraagd wordt. Zou Sedan die vriend zijn?
ik doe dat ookquote:Op zondag 27 april 2014 14:22 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. in dat geval komt mijn geringe smetvrees naar voren. nevernooitniet die bril bovenop aanraken. alleen onderkant.
quote:Op zondag 27 april 2014 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik doe dat ookmaar zelfs de onderkant was vies, en die rand van de pot zelf was ook nat en zaten haren op
![]()
Mannelijkheid , vrouwen pissen zittende en mannen staand .quote:Op zondag 27 april 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
Snap sws niet waarom je staand zou plassen ipv zittend.
Stoerderquote:Op zondag 27 april 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
Dan hoef je niet in de pis van de vorige te zitten.quote:Op zondag 27 april 2014 14:24 schreef Fascination het volgende:
of gewoon wegblijvenquote:Op zondag 27 april 2014 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Als je te laat komt, moet je het ook goed doen natuurlijk, minimaal een uurtje of drie.
Zijn er niet andere praktische redenen?quote:Op zondag 27 april 2014 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mannelijkheid , vrouwen pissen zittende en mannen staand .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |