Post het dan niet.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post het dan niet.
Je lijkt nu wel zo'n wijf op facebook welk een halve boodschap plaatst en de anderen maar laat raden wat er is.
Ik liep gisteren hier, op blote voeten. Samen met mijn meiskequote:Op zondag 27 april 2014 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wel in het water of in het droge zand. De kleffe zooi er tussen vind ik niks.
Nice.quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep gisteren hier, op blote voeten. Samen met mijn meiske![]()
[ afbeelding ]
Jaloers isquote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moooi!!quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een bouwval zeg....quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een boot die vliegtquote:Op zondag 27 april 2014 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook al zo'n zooitje....
[ afbeelding ]
Toen ik daar net kwam was het super druk, maar nu valt het wel weer mee.quote:Op zondag 27 april 2014 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leeft het daar weer? anders kom ik daar ook nog even loeren.
ditquote:Op zondag 27 april 2014 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post het dan niet.
Je lijkt nu wel zo'n wijf op facebook welk een halve boodschap plaatst en de anderen maar laat raden wat er is.
ik zag het inderdaad, en allerlei users ook die ik niet kenquote:Op zondag 27 april 2014 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik daar net kwam was het super druk, maar nu valt het wel weer mee.
Voor iemand die de halve ochtend klaagt over gezeik in het topic doe je nou ook niet echt positief meequote:
Zal misschien komen doordat het nieuwe er dan af is.quote:Op zondag 27 april 2014 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hetzelfde gezeik iedere keer weer.
Alleen dan een ander topic...
Bekend verhaal. Dan lig je er om half 1 al in, maar lig je nog tot 4 uur wakker.quote:Mijn stomme emoties hielden me wakker.En ik had beloofd om tien uur met mam mee te gaan naar een rommelmarkt.
WimLex rules!quote:
Hier m'n hart luchten? Ik zou wel gek zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Vertel het toch jongen, lucht je hart
Wij zijn er voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |