Mits vloerverwarmingquote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op blote voeten lopen is wel chill trouwens.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2014 11:06 schreef Fascination het volgende:
Ach, dat vroeger was het beter is ook van alle tijden.
Ik heb daar nooit zo'n last van. Gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 27 april 2014 11:06 schreef Fascination het volgende:
Ach, dat vroeger was het beter is ook van alle tijden.
Ja.quote:
Liever in het gras of in het zand.quote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mits vloerverwarming
Wat ik niet heb
ik kom uit grtdojw toen klb erbij toen ksc erbij. toen klb weg, toen grtdojw weg, toen alleen nog ksc en sex sc. Toen ben ik uit sex sc gegaan. Van fok af en dus weg bij ksc , en nu weer terug naar sexquote:
Blote voeten in het gras.quote:
Ik hier, toen Relaties erbij en dat is nu uitgestorven, nu GRTD erbij.quote:Op zondag 27 april 2014 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kom uit grtdojw toen klb erbij toen ksc erbij. toen klb weg, toen grtdojw weg, toen alleen nog ksc en sex sc. Toen ben ik uit sex sc gegaan. Van fok af en dus weg bij ksc , en nu weer terug naar sex
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2014 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op blote voeten lopen is wel chill trouwens.
Jaquote:
Neuh, afkomst boeit mij niks.quote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Is het zo belangrijk om te weten waar men vandaan komt?
Don't be racist, hate everyone.quote:
Dan wel in het water of in het droge zand. De kleffe zooi er tussen vind ik niks.quote:
Iedereen is groen!!quote:
Jaquote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Is het zo belangrijk om te weten waar men vandaan komt?
Leeft het daar weer? anders kom ik daar ook nog even loeren.quote:Op zondag 27 april 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hier, toen Relaties erbij en dat is nu uitgestorven, nu GRTD erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |