ja maar in de OP gaat verder dan ietwat te laat komen. Zij neemt vrij om rond vijfen wat te doen en dan komt hij pas zes uur later ( dat zegt ie nu tenminste)quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn beste vriendin is altijd te laat. Echt letterlijk altijd, ik geloof dat ze 1 keer op tijd is geweest in de 14 jaar dat ik haar ken.
In het begin vond ik dat irritant, nu weet ik dat het gewoon bij haar hoort en dat het geen bal uithaalt als ik me er druk om maak.
Ik reken erop dat ze minimaal een half uur later is en neem een boek mee, of loop vast wat rond.
Als ik persé om een bepaalde tijd ergens wil zijn, zeg ik dat we er een uur eerder moeten zijn of ik spreek niet met haar af.
Ik heb ermee om leren gaan en vind het zelf niet erg meer. Mensen die óók met ons afspreken wel.
Sorry, dat heb ik misschien verkeerd neergezet. Ik was rond half 8 vrij. Maar hij zou voor 6 uur wat laten weten, omdat ik toen moest werken. Zodat ik wist hoe en wat. Maar wel afgesproken dat ik vroeg vrij zou nemen(vragen), zodat we lekker op tijd weg konden gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar in de OP gaat verder dan ietwat te laat komen. Zij neemt vrij om rond vijfen wat te doen en dan komt hij pas zes uur later ( dat zegt ie nu tenminste)
ik heb het ook niet over 'ietwat te laat komen', mevrouw komt, zonder bericht, gemakkelijk 2,5 uur later.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar in de OP gaat verder dan ietwat te laat komen. Zij neemt vrij om rond vijfen wat te doen en dan komt hij pas zes uur later ( dat zegt ie nu tenminste)
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef 06-09-2013 het volgende:
jij bent gewoon jaloers dat jij vriend een ander vrouw in zijn leven heeft, en hij dus minder aandacht voor jou heeft
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef 06-09-2013 het volgende:
jij bent gewoon jaloers dat jij vriend een ander vrouw in zijn leven heeft, en hij dus minder aandacht voor jou heeft
Zal ook nooit anders worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:10 schreef darkmond het volgende:
Ik herken mezelf best wel in jouw vriendMijn vrienden worden aardig pissig als ik laat ben, meestal 't zelfde als dit... Moet ik eens iets aan gaan doen
Ben ook altijd te laat op school etc.
Gvd volgens mij hebben zulke mensen dit nauwelijks door, zoals ik bv
Dus je weet al tien jaar lang dat hij geen afspraken na kan komen. Toch probeer je een afspraak te maken en word je boos als hij die afspraak niet nakomt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:12 schreef wanderlusttrip het volgende:
Ik ken hem nu inmiddels zo'n 10 jaar. Het is een ontzettend lieve jongen en sinds een aantal jaar zien we elkaar zo'n 3 keer per week en werken we bij hetzelfde bedrijf. We zijn ontzettend close en totaal op ons gemak bij elkaar. Nu is er 1 ding waar ik me vanaf het begin al ontzettend aan erg. Op tijd komen vind hij ontzettend moeilijk en afspraken na komen kan hij ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |