Baasch.quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep gisteren hier, op blote voeten. Samen met mijn meiske![]()
[ afbeelding ]
Ikquote:
uit een tijd dat er nog geen sc's waren en er niet elke fucking dag dat kinderachtige gezeur was.quote:Op zondag 27 april 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Is het zo belangrijk om te weten waar men vandaan komt?
Saaiquote:Op zondag 27 april 2014 13:24 schreef perro. het volgende:
[..]
uit een tijd dat er nog geen sc's waren en er niet elke fucking dag dat kinderachtige gezeur was.
en minder users. veeeeeeel minder. man wat een heerlijkheid was dat zeg.
OH THE HUMANITY OF IT ALLquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar even een varken opzoeken en slachten.
post de pics hier!quote:Op zondag 27 april 2014 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar even een varken opzoeken en slachten.
Ja, dat is wel ongeveer de samenvatting.quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef perro. het volgende:
alleen op half gelezen. die vriend komt altijd en overal te laat?
ik kom ook altijd te laat. nooit veel, enkele minuten, maar toch. slechte eigenschap eigenlijk ja. vooral als het echt om tientallen minuten gaat elke keer.quote:Op zondag 27 april 2014 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat is wel ongeveer de samenvatting.
hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maatje van me zit steeds te zeiken dat we de bril omlaag moeten doen als we bij hem naar de wc moeten is er nu al drie dagen over aan het zeuren. Die kan even mooi de tering krijgen lattende kast homo dat het is.
Gewoon dat ding naar beneden doen en helemaal onderpissen. Is 'ie er snel van genezen.quote:Op zondag 27 april 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maatje van me zit steeds te zeiken dat we de bril omlaag moeten doen als we bij hem naar de wc moeten is er nu al drie dagen over aan het zeuren. Die kan even mooi de tering krijgen lattende kast homo dat het is.
Je hebt toch zelf handjes?quote:Op zondag 27 april 2014 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk.
De bril wil ik ook altijd omlaag hebben, klep hoeft niet per se.
ik heb mijn wekker voor gezet zodat ik meer schrik als ie gaat.quote:Op zondag 27 april 2014 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
ik kom ook wel eens te laat. Maar dat komt omdat ik soms denk dat ik sneller fiets/loop dan dat ik eigenlijk doe![]()
En omdat openbaar vervoer.
edit: dit gaat om een paar minuten, en niet om uren.
Je bent toch bij een ander thuis? Als je als man de bril omhoog doet, kun je hem prima weer omlaag doen als je klaar bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |