Mijn stomme emoties hielden me wakker.quote:Op zondag 27 april 2014 09:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb juist super lang geslapen. Dat overkomt je als je om half 7 al een fles wijn op hebt.
Emoties zijn een bitch.quote:Op zondag 27 april 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stomme emoties hielden me wakker.En ik had beloofd om tien uur met mam mee te gaan naar een rommelmarkt.
quote:Op zondag 27 april 2014 09:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stomme emoties hielden me wakker.En ik had beloofd om tien uur met mam mee te gaan naar een rommelmarkt.
Ik wil helemaal niet datenquote:Op zondag 27 april 2014 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk
[..]
Ga daten met een eierwekker of biertap dan
Ik heb voor het eerst sinds 2 jaar weer es gevoelens voor een meer dan leuke vrouw. Ze is wel wat oud, Barbusse' leeftijd schat ik, maar een prachtige dame met wie ik perfect dans.quote:
Godverdomme man, zo oud ben ik heul nietquote:Op zondag 27 april 2014 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds 2 jaar weer es gevoelens voor een meer dan leuke vrouw. Ze is wel wat oud, Barbusse' leeftijd schat ik, maar een prachtige dame met wie ik perfect dans.
Fantastischquote:Op zondag 27 april 2014 10:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds 2 jaar weer es gevoelens voor een meer dan leuke vrouw. Ze is wel wat oud, Barbusse' leeftijd schat ik, maar een prachtige dame met wie ik perfect dans.
Daten is leuk johquote:
Hehehehe. Ouder dan ik. Maar goed, niemand geeft Miss Escobar haar echte leeftijd, ook die van jou.quote:Op zondag 27 april 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme man, zo oud ben ik heul nietMaar wel leuk voor je
![]()
[ afbeelding ]
Barbusse zal met me eens zijn dat het gros van de Nederlandse mannen geen normale, laat staan een geweldige date kan verzorgen.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehehehe. Ouder dan ik. Maar goed, niemand geeft Miss Escobar haar echte leeftijd, ook die van jou.
Beide nog geen kinderen. Haar beste vriendin (ik schatte haar 33, maar dat mag ik flink naar boven bijstellen...) blijkt een zoon van 22 (?!) te hebben.
Ditquote:Op zondag 27 april 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daten is alleen leuk als de intenties op één lijn zitten
Nederlandse mannenquote:Op zondag 27 april 2014 10:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbusse zal met me eens zijn dat het gros van de Nederlandse mannen geen normale, laat staan een geweldige date kan verzorgen.
Zitten we toch met iets op 1 lijnquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]MILF comments incoming in 3....2....
Ik zag trouwens deze foto en moest aan jou denken![]()
[ afbeelding ]
Whaha :'Dquote:Op zondag 27 april 2014 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zitten we toch met iets op 1 lijn
Gaan zeuren over de helft betalen...quote:Op zondag 27 april 2014 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlandse mannenDaten met Nederlandse mannen
![]()
2
Wait, whut..?quote:Op zondag 27 april 2014 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaan zeuren over de helft betalen...![]()
En dan hier FOK! komen zeiken dat ze geen seks krijgen.
Alle vrouwen zijn hoeren, alleen niet allemaal even professioneel.
Do your math.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |