Ik ben heel erg slecht in wiskundequote:
Als je daten niet leuk vindt, maar wel een beetje weet wat voor man je zoekt, waarom daar niet voor gaan?quote:Op zondag 27 april 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben heel erg slecht in wiskunde
MILF.quote:
Wieso?quote:
Omdat die man in kwestie mij niet wil?quote:Op zondag 27 april 2014 10:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je daten niet leuk vindt, maar wel een beetje weet wat voor man je zoekt, waarom daar niet voor gaan?
R&P topic nr. 7148712717: "leuk meisje ontmoet, hoe uit te vragen?"quote:
Ik snap er echt geen hol van.quote:Op zondag 27 april 2014 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
R&P topic nr. 7148712717: "leuk meisje ontmoet, hoe uit te vragen?"
R&P topic nr. 7148712718: "date geregeld, wat te doen?"
Tijd voor een make-over, hoge hakken en je een beetje open opstellen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat die man in kwestie mij niet wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 27 april 2014 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd voor een make-over, hoge hakken en je een beetje open opstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]zie daar je probleem
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 27 april 2014 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd voor een make-over, hoge hakken en je een beetje open opstellen.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler]zie daar je probleem
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, en voor zover 'Jezelf zijn'quote:Op zondag 27 april 2014 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.
Ik snap best dat je minder succes hebt als je er onverzorgd uit ziet, maar ik kan prima scoren zonder hoge hakken aan.quote:Op zondag 27 april 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en voor zover 'Jezelf zijn'
Als je op de eerste paar dates "jezelf" bent, ben je fout bezig. Je moet een verbeterde versie van jezelf zijn, die mindere puntjes kom je later wel uit, als je elkaar echt leuk vindt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en voor zover 'Jezelf zijn'
Zonder hoge hakken ben je niet meteen onverzorgd hoor..quote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap best dat je minder succes hebt als je er onverzorgd uit ziet, maar ik kan prima scoren zonder hoge hakken aan.
Johquote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je op de eerste paar dates "jezelf" bent, ben je fout bezig. Je moet een verbeterde versie van jezelf zijn, die mindere puntjes kom je later wel uit, als je elkaar echt leuk vindt.
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.quote:
Wat een bullshit advies. Alsof een make over de magische oplossing is.quote:
Jij bent echt poep aan het praten.quote:Op zondag 27 april 2014 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Joa doar goa iknie oan beginne, hey woarom krijg dat wijf dat zich als een slet kleedt, wel aandach, tis nie eerlijk!!!1!1!1!!!"
Tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 27 april 2014 10:28 schreef El_Matador het volgende:
"Joa doar goa iknie oan beginne, hey woarom krijg dat wijf dat zich als een slet kleedt, wel aandach, tis nie eerlijk!!!1!1!1!!!"
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder hoge hakken ben je niet meteen onverzorgd hoor..![]()
Ik draag geen hoge hakken, ik draag geen rokjes/jurkjes, dus ben ik maar gelijk onverzorgd?
Je maakt nu al 0 kans bij mij. En zo zijn er veel mannen die zo denken. Die sluit jij al uit.quote:Op zondag 27 april 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonder hoge hakken ben je niet meteen onverzorgd hoor..![]()
Ik draag geen hoge hakken, ik draag geen rokjes/jurkjes, dus ben ik maar gelijk onverzorgd?
Dat ik geen hakken en rokjes/jurkjes draag, betekent niet dat ik me niet sexy kan kleden. Dat kan ik namelijk heel goed. Alleen niet als een slet.quote:Op zondag 27 april 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je maakt nu al 0 kans bij mij. En zo zijn er veel mannen die zo denken. Die sluit jij al uit.
Een vrouw die zich niet sexy weet te kleden is toch niks man. Daar wil je toch niet mee over straat.
Second thatquote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik vind dames in rokjes en/of jurkjes altijd erg leuk
Nee johquote:
Eens. Bijna altijd.quote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Ja duhh, maar als vrouw heb je daar niet altijd zin in.quote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
Rode strakke jurkjesquote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Barbusse het volgende:
El Matador is gewoon een randdebiel.quote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat een bullshit weer. Echt. Wat is dit een kuttopic geworden![]()
Nee inderdaad. En een goede jeans is ook niets mis mee :-)quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja duhh, maar als vrouw heb je daar niet altijd zin in.
Dat komt echt niet alleen door hem. Niet alle eer aan hem gevenquote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
El Matador is gewoon een randdebiel.
Tja, het moet wel een beetje in evenwicht zijn met alle lompe, stijlloze Nederlandse mannen. Waar jij ook toe behoort.quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rode strakke jurkjes
Niet alleen moet een vrouw sexy zijn, ook elegant, attent en doortastend.
Elegante Nederlandse vrouwen zijn zeldzaam, helaas.
quote:Op zondag 27 april 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, het moet wel een beetje in evenwicht zijn met alle lompe, stijlloze Nederlandse mannen. Waar jij ook toe behoort.
"schat, kan ik je nog een wijntje voor je inschenken?"quote:Op zondag 27 april 2014 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind rokjes/jurkjes dus echt niks. Ook niet om te zien bij andere dames
Ik was het eerder met jou eens, maar oké.quote:
Je doet het al verkeerd door met een vrouw te gaan die shag rookt.quote:Op zondag 27 april 2014 10:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"schat, kan ik je nog een wijntje voor je inschenken?"
"neuh, rol moar een sjekkie voor me"
Sorryquote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar wat een bullshit weer. Echt. Wat is dit een kuttopic geworden![]()
Het was niet aanvallend bedoeld. Het kwam alleen zo op mij over. That's allquote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was het eerder met jou eens, maar oké.
Heerlijk, die reactie. De feministische waas voor de ogen, krampachtig denken terug te blaffen.quote:Op zondag 27 april 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, het moet wel een beetje in evenwicht zijn met alle lompe, stijlloze Nederlandse mannen. Waar jij ook toe behoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |