SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Bij de Karwei verkopen ze ook banken toch?
Wat is deze? Ben je ziek ofzo Sapquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
Goede gym chick daar zou ik wel een paasbrunch mee eten.
vertel jij hier dat je homotje bent ofso? zou je die bitch niet straffen???????quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben je ziek ofzo Sap
Als je Die bij dr middel pakt raken je vingers elkaar. En zo groot zijn mn handen niet
Verandering van spijs doet eten zegt men toch altijd. Zou haar raken, wel mooi zo'n slanke taille en strakke buik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben je ziek ofzo Sap
Als je Die bij dr middel pakt raken je vingers elkaar. En zo groot zijn mn handen niet
wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:34 schreef Beach het volgende:
met zo weinig bf zouden die borsten dan nog echt zijn vraag ik me af
Ja, iets slechter idd. Ik dacht eerst dat er gewoon hetzelfde spul in zou zittenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Slechter? Volgens mij is deze nu basic geworden namelijk (zelfde prijs) en ik vind hem nogsteeds goed.
Zo groot zijn ze niet, pushup en dan ziet het er zo uit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:34 schreef Beach het volgende:
met zo weinig bf zouden die borsten dan nog echt zijn vraag ik me af
je recept voor morgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
O: humus
T: humus
L: humus
D: humus
heerlijk genieten vandaag
die vent heeft echt een mismaakt lichaamquote:
Net ontbijt gehad;quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
O: gebakken eieren, paar plakken kip op 2 crackers
T: 500ml kwark, 100ml melk, scoop whey en 70 gram muesli
en de jouwe?
Hij is oud, dus saggy boobs and abs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent heeft echt een mismaakt lichaam
traint ie alleen zn core ofso? dit is gewoon het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken
Konkerviesquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Net ontbijt gehad;
2x McChicken + 2 hamburgers.
Lekker coke snuive van MrMessy haar billen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahah ja toch, straks lekker zuipe en vanavond aan de pilletjes
#genieten
Dem period strugglesquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
godverdomme ik moet wachten met seizoen 2 van Vikings en verveel me de pleuris..
voel me niet zo lekker dus wil gewoon thuis blijven en heel de dag niks anders doen dan series kijken.
Nee hoor. Ik doe niet vaker dan eens per 3 maanden drugsquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahah ja toch, straks lekker zuipe en vanavond aan de pilletjes
#genieten
Telt test-e en winny niet als druks dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe niet vaker dan eens per 3 maanden drugsvolgende week pas weer.
Als je test minder dan 500 mg per week doseert niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Telt test-e en winny niet als druks dan?
mood swings zijn voor vrouwenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Gebruik eens de pil jongens! Gegarandeerd mood swings en maximale gains.
Godverquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zal je verbazen hoeveel ''mannen'' er hier posten
R&P / Hoe voel je je nu? #863
Nog zo'n bos treurwilgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon erg wijde heupgewrichten en idem ribbenkast. Dat is genetisch bepaald. Niet iedereen heeft de juiste genen om esthetisch te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent heeft echt een mismaakt lichaam
traint ie alleen zn core ofso? dit is gewoon het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken
Ik post er anders ook regelmatig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:whey was vanochtend op
struggles.
Dat is mijn smoes ook iedere zomer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon erg wijde heupgewrichten en idem ribbenkast. Dat is genetisch bepaald. Niet iedereen heeft de juiste genen om esthetisch te zijn.
Tja... je skelet kan je moeilijk veranderen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is mijn smoes ook iedere zomer.
Heftig man. Hoe ga je hier nou mee om?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik post er anders ook regelmatig.
[..]
Wat heeft die nu weer gedaan?quote:
Hey Cakeman, hoe is het met MsMessy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
D&Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
D&DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:57 schreef Klokov het volgende:
Aan wie denken jullie bij het horen van dit nummer?Aan Cor, omdat het zo oud isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:57 schreef Klokov het volgende:
Aan wie denken jullie bij het horen van dit nummer?Ik voel mij gepasseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
niemand kent jouquote:
Die gymchick heeft haar eigen bijpassende beschuitboy al, jammer joh.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
Goede gym chick daar zou ik wel een paasbrunch mee eten.
http://instagram.com/alexandrabringquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die gymchick heeft haar eigen bijpassende beschuitboy al, jammer joh.
zo heftigquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
niemand kent jou
niemand moet je
wat doe je hier eigenlijk?
Lelijk wijf serieus. Dikke hamsterwangen en volgespoten lippen lijkt wel. Niet mijn koppie thee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op deze foto is haar gezicht echt mooi
[ afbeelding ]
Maar hier juist weer erg vreemd:
[ afbeelding ]
Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Lichaam is wel nice, dat sowieso dus zou geven. Maarja het blijft natuurlijk zo'n fitgirl als ik die instagram zie "i replaced my heels with nikes". Okay man, you go girl!
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lelijk wijf serieus. Dikke hamsterwangen en volgespoten lippen lijkt wel. Niet mijn koppie thee.
Alsof ze 2 knikkers naast dr neus heeft ofzo
Over smaak valt niet te twisten gelukkig.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten gelukkig.
Die bovenste foto is gewoon erg leuk, zo'n schattig gezichtje met die wangetjes. Georgina Verbaan heeft dat ook en zij is ook leukquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lelijk wijf serieus. Dikke hamsterwangen en volgespoten lippen lijkt wel. Niet mijn koppie thee.
Alsof ze 2 knikkers naast dr neus heeft ofzo
Ik asocieer die wangen eerder met Monique Smit. Daar gaat het misquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die bovenste foto is gewoon erg leuk, zo'n schattig gezichtje met die wangetjes. Georgina Verbaan heeft dat ook en zij is ook leuk
Op die onderste foto is haar voorhoofd ineens heel groot en haar ogen wijzen naar beneden alsof ze eendoet.
Moet je niet buitenspelen?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik asocieer die wangen eerder met Monique Smit. Daar gaat het mis
Ook van die schattige hamsterwangetjesquote:
Je blijft een rare vogelquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
Monique Smit
Georgina
Wat een popje:
[ afbeelding ]
Zou wifen srs.
Ben je boos dat je heupen als Scooby hebt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:15 schreef fathank het volgende:
[..]
niemand kent jou
niemand moet je
wat doe je hier eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
Monique Smit
Georgina
Wat een popje:
[ afbeelding ]
Zou wifen srs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:54 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]god dat wijf weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[..]
[ afbeelding ]Die moet echt helemaal kapotgeneukt. Lekker maar zij gaat na de eerste 2 zinnen al ver over mn irritatiegrensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
[..]
[ afbeelding ]Nee dat is echt een irritant wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Georgina is gewoon leuk, die is niet zo arrogant en gewoon grappig. En ze kan altijd zo dommig uit de hoek komen, wat wel iets schattigs heeft.
Hey Fanta ben je ook turk?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik word nog maar heel soms schattig genoemd, meestal krijg ik te horen ondeugend/sexy/dominant.
Terwijl mijn hoofd echt fucking cute is.
Vind jouw hoofd meer erotisch dan schattig tbh. Ik associeer schattig met onschuldige lieve (beetje kinderlijk soms) koppiesquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik word nog maar heel soms schattig genoemd, meestal krijg ik te horen ondeugend/sexy/dominant.
Plastic fantasticquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
vingers van een vijftig jarige, die kop is echt helemaal verbouwd.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind jouw hoofd meer erotisch dan schattig tbh. Ik associeer schattig met onschuldige lieve (beetje kinderlijk soms) koppies
Ik kan me niet herinneren dat dit gesprek over jou ging, maar thanks voor de info fant! Hoe vind je mijn hoofd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Omdat ik nooit schattig word genoemd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat dit gesprek over jou ging, maar thanks voor de info fant! Hoe vind je mijn hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
OndeugendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
eerste wat in me opkomtOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Naughty/sensualSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
komt vooral door je lippen.
Ik wel, ook vaak popje, meissie, van die tedere verkleinwoordjes door mensen die eigenlijk tegen me op moeten kijken omdat ik hun leven redquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat ik nooit schattig word genoemd..
Hmm ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet he, meestal hebben negerinnen een fierce uitstraling vind ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wel, ook vaak popje, meissie, van die tedere verkleinwoordjes door mensen die eigenlijk tegen me op moeten kijken omdat ik hun leven redlengte helpt ook niet natuurlijk
Je weet wel hoe ik eruit zie en ook dat ik geen volbloed negerin benquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet he, meestal hebben negerinnen een fierce uitstraling vind ik.
Ja ik word soms ook wel popje/meisje etc genoemd, maar meestal boefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel jammer inderdaad. Vooral in professionele sferenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:29 schreef Eleiko het volgende:
popje/meisje zeggen tegen een volwassen vrouw:
Goede genen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Beestachtigquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
HOE VINDEN JULLIE MIJN HOOFD DAN DJEEZ
I see what you did therequote:
Wat een kneus.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Vooral in professionele sferen
Überhaupt met vrouwen werkenquote:
als kind te weinig borstvoeding gehad?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Überhaupt met vrouwen werken
De enige vrouw bij ons is een poetsvrouw. En zelfs dat kan ze niet
durf je verder te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?![]()
( als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
![]()
![]()
)
Is cute, je snapt het nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:29 schreef Eleiko het volgende:
popje/meisje zeggen tegen een volwassen vrouw:
Ben jij dat op die plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
Wat voor kroelnamen gebruiken jullie zoal bij elkaar?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Vooral in professionele sferen
Geen idee, waarom zou dat moeten zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:03 schreef Questular het volgende:
[..]
als kind te weinig borstvoeding gehad?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Überhaupt met vrouwen werken
De enige vrouw bij ons is een poetsvrouw. En zelfs dat kan ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Nee, jij snapt het niet: vrouwen die dit accepteren zij passieve conservatieve vrouwen en die wil je niet.quote:
Raar geval idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
vingers van een vijftig jarige, die kop is echt helemaal verbouwd.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]Wordt jij dagelijks getransformeert naar 1950?
Dat dit soort geroeptoeter anno 2014 nog bestaatHaha nee, maar ik zit in een behoorlijke mannenwereld en vrouwen op de werkvloer bij ons zie ik niet zo snel gebeuren. Hou ze maar Op kantoor, een vrouw aan boord brengt ongeluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
foto's van jehofdquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
HOE VINDEN JULLIE MIJN HOOFD DAN DJEEZ
zij zou haar dominatrixen.quote:
Woow, das idd wel veel vriendjequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kmocht op haar schootje zitten niet gedaan
zo spijt
sick bijna heb je gisteren nog een bitch in holly genome?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kmocht op haar schootje zitten niet gedaan
zo spijt
Ik heb medicijnen van de ha gekregenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heftig man. Hoe ga je hier nou mee om?
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles! Verkeerde koolhydraten wel te verstaan, pasta, rijst en aardappels.
Eerste keer in Lif zeker?quote:
wow dit had je beter niet kunnen doen echt een 2/10 ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
Mensen die bang zijn voor koolhydratenquote:
10/10 would cuddleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
ik ga gwn sicke ketose in voor de zomer om kurk droog te worden niks mis meequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn voor koolhydratensucces met je slappe kutgevoel de hele dag. Lekker carbs eten, spieren goed vol, energie alles.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:36 schreef IrCute het volgende:
Ik moest meteen aan onze mislukte duckfacefotos denken fanta
Haha ik ook, ik ging meteen kijken op mijn dropbox ernaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha..ik heb ze nog
..
Elke keer traantje wegpinken als ik er naar kijk.
Lief!quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha ik ook, ik ging meteen kijken op mijn dropbox ernaar
Belichting.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
heee ff vraagje!!!!!!
als ik mezelf in de spiegel in de badkamer bekijk zie ik gewoon een zieke streefje solide abs etc maar als ik dan op het strand loop en zie mezelf dan schik ik en lijk in de versteverte niet op de solide boi van de badkamer!!!!!! hoe kan dit?????? hoe krijg ik die look op het strand//??????
Spiegel mee. En dan kan je zelfs met de zon in je rug nog zon laten weerkaatsen en shinen op die zieke abs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
heee ff vraagje!!!!!!
als ik mezelf in de spiegel in de badkamer bekijk zie ik gewoon een zieke streefje solide abs etc maar als ik dan op het strand loop en zie mezelf dan schik ik en lijk in de versteverte niet op de solide boi van de badkamer!!!!!! hoe kan dit?????? hoe krijg ik die look op het strand//??????
stoppen met de anarbolen zoals eiwitshakes en ziekelijke crenartines?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Drinky het volgende:
Godver jongens, mijn BF zakt te snel, wut do?
Eten man. Ectoprivilegequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Drinky het volgende:
schatje, moppie, prinses (inb4 noem jij etha zo), bloed van mijn bloed, hengst die de wereld zal bestijgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat voor kroelnamen gebruiken jullie zoal bij elkaar?
Meer eten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Drinky het volgende:
hnngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
quote:
Is wel makkelijk praten voor jullie dikzakken gewoon even macsnacken. Dat gaat niet so bij ons normale mensen.quote:
Ook echt op zondag en maandag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom is met Pasen de gym dicht?
Gaan ze eieren zoeken?
Hier gelukkig gewoon open, wel tot 7, maar dat is niet erg. Waar ik eerder van schrok was toen één van de instructeurs vandaag vertelde dat ze in de zomervakantie maar van 10:00 - 16:00 geopend zijn. Waar slaat dat nou weer op.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom is met Pasen de gym dicht?
Gaan ze eieren zoeken?
Serieus? Wat een onzin inderdaad. Of is het een universiteitsgym?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier gelukkig gewoon open, wel tot 7, maar dat is niet erg. Waar ik eerder van schrok was toen één van de instructeurs vandaag vertelde dat ze in de zomervakantie maar van 10:00 - 16:00 geopend zijn. Waar slaat dat nou weer op.
Teh fuck!?!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier gelukkig gewoon open, wel tot 7, maar dat is niet erg. Waar ik eerder van schrok was toen één van de instructeurs vandaag vertelde dat ze in de zomervakantie maar van 10:00 - 16:00 geopend zijn. Waar slaat dat nou weer op.
waarom waar, leg eens uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bedankt voor de quote en zooo waar!
pindakaas smeren gquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
heee ff vraagje!!!!!!
Universiteitsgym ja. Wel logisch nu ik erbij nadenk, want vakantie/weinig studenten, maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Serieus? Wat een onzin inderdaad. Of is het een universiteitsgym?
Dit is wel echt een high-end gym, dus airco is erg goed en we hebben ook grote verticale ventilatieroosters die lucht de gym inblazen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Teh fuck!?!
In de zomervakantie is het 's middags niet uit te houden in de meeste gyms, omdat de airco bagger is. Weet niet hoe het daar is, maar mag hopen voor jou dat er een goede airco is.
Denk dat ze hem hier juist tussen 12 en 4 dicht gooien wegens de hitte. Hadden ze het over vorige zomer.
Is toch niet zo ver van Zuid. Keertje na het werk langsdroppen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil d'r ook wel weer eens trainen. Helaas kom ik er nooit meer.
Wellicht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is toch niet zo ver van Zuid. Keertje na het werk langsdroppen.
Als je een keer wilt liften en over Ben & Jerry GAINZ wilt praten dan ben je welkom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wellicht.Voorheen ging ik samen met een studiegenoot, ik heb geen zin om alleen te gaan.
En nu?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef no1uknow het volgende:
Mooi vertieft trouwens, ik moet wel een master Sociologie gaan doen op de VU omdat de UvA niet te betalen is. Schakeljaar op UvA is 2800 euro, en 60 studiepunten dus dan ben ik een contractstudent. Nou wil ik dat wel lenen, maar als contractstudent heb je geen recht op stufi, maar kan je dus ook niet lenen godverdomme.
Op de VU is het 930 euro voor het schakeljaar, maar fuck de VU.
edit: en de VU heeft dus maar 30 studiepunten. En toelatingsexamens. Maar 30 studiepunten max = voltijd student = lenen.
Ik kan je geld lenen vriend, 3% rente per maandquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef no1uknow het volgende:
Het is gewoon jammer dat studeren je zo best onmogelijk wordt gemaakt, ik kan niet ergens 5000 euro vandaan trekken om het schakeljaar te betalen (wat ook nog eens in 1 keer in september betaalt moet worden) en eventueel kosten daar omheen.
Studeren voor elite clichés enzo
Ik zal je hoofd even in je reet steken vriend.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan je geld lenen vriend, 3% rente per maand
Brah net alsof ik daar vreemd in ben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een keer wilt liften en over Ben & Jerry GAINZ wilt praten dan ben je welkom.
True. Ik heb beetje onderzoek gedaan naar beide uni's, UvA komt met alles, behalve het geld, als beste uit de bus. Maar helaas, dat wordt dus gewoon de VU.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik lees dat beide uni's kut zijn
wat boeit het dan dat je gewoon naar de vu gaat??
scheelt je boel centjes ook
RIP mattie..... In die Kaolo stadquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef G.R.S. het volgende:
Momenteel in R'dam voor bruiloft.
brb nu al moe
brb straks nog terugrijden naar Maastricht
shoutout naar Fanta en Montelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Klokov op 18-04-2014 22:33:40 ]Together We Will Live Forever
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
Aan wie moeten jullie dit nummer denken?huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keek stukje wie trouwt mn zoonquote:
283 vriendquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
stufi is 250e ofso wat boeit dat kun je nog niet eens een halve kamer voor huren in 020
Lol, zieke PROTEIN OVERLOAD.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brah net alsof ik daar vreemd in ben.
Vanavond mijn eigen chunky monkey gemaakt;
1 liter kwark, 2 eetlepels stevia, 3 eidooiers, 100 ml melk en 2 scoops whey, banaan in helft en slices, 70 gram walnoten in de ijsmachine. Na 45 min reep pure chocola au bain-marie verhit als chocoladesaus. Damn was good man
Fanta, this you?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Keek stukje wie trouwt mn zoon
Helemaal stuk, die chick had een andere dude gebald en alsnog wilde hij haar
idd ga gewoon studie in cambridge of harvard doen vriend geld speelt geen rolquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
N1uknow, als ik jou was zou ik naar de UvA gaan en geld geen obstakel voor een studiekeuze laten zijn. Neem een (extra) bijbaan, vraag je ouders/vrienden eventueel of je wat kan lenen. Investeren in een vriend/zoon waarvan je weet dat die het kan is iets wat je graag doet, want het betaald zich later terug.
[..]
Lol, zieke PROTEIN OVERLOAD.
Ik twijfel ook niet aan jouw expertise brah. Ik heb juist wat van die expertise nodig om dem dere ultimate strength gainz te optimaliseren.
Het was serieus echt fucking lekker man. Zou dit kiezen boven die b&j. Had enkel meer chocola nodig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, zieke PROTEIN OVERLOAD.
Ik twijfel ook niet aan jouw expertise brah. Ik heb juist wat van die expertise nodig om dem dere ultimate strength gainz te optimaliseren.
Teveel gericht op kwantitatief onderzoek, no tnx braquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
Kom gewoon Groningen No1uknow, master praatwetenschappen is 1900 ekkies met recht op stufi
Graag!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoef ik hopelijk toch niet uit te leggen hier?
Ik heb mensen waarvan ik weet dat ik het geld zou kunnen lenen. Maar dan praat ik over 8000 euro, en dat zie ik niet zitten. Niet in de huidige situatie waar de VU ook een optie is en een werkveld waar netwerken toch wel de key is. Waar ik al flink mee bezig ben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
N1uknow, als ik jou was zou ik naar de UvA gaan en geld geen obstakel voor een studiekeuze laten zijn. Neem een (extra) bijbaan, vraag je ouders/vrienden eventueel of je wat kan lenen. Investeren in een vriend/zoon waarvan je weet dat die het kan is iets wat je graag doet, want het betaald zich later terug.
Denk je uberhaubt onderzoek te gaan doen vriend?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Teveel gericht op kwantitatief onderzoek, no tnx bra
hebk niet nodigquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:47 schreef Klokov het volgende:
Doe jij eerst maar een master relativeren Jeroen!
Uberhaubt?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk je uberhaubt onderzoek te gaan doen vriend?
ben je niet een beetje jong om te trouwen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef G.R.S. het volgende:
Momenteel in R'dam voor bruiloft.
brb nu al moe
brb straks nog terugrijden naar Maastricht
shoutout naar Fanta en Montelly
heb je geen pep of cokequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
Werken die Redbull Energyshots een beetje?
erg veel suikerquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
24 is een mooie leeftijd. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bruidegom trouwens.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
ben je niet een beetje jong om te trouwen?
Wat denk je te worden met een master sociologie? Je kan daar toch alleen PUA-meester of life coach mee worden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uberhaubt?
Maargoed, hoezo niet? Wat bedoel je?
rij ff door naar den haag dan, daar ben je binnen 15 min vanuit 010.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
24 is een mooie leeftijd. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bruidegom trouwens.
Dat is geen antwoord op m'n vraag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat denk je te worden met een master sociologie? Je kan daar toch alleen PUA-meester of life coach mee worden?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
24 is een mooie leeftijd. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bruidegom trouwens.
Als PUA-meester en life coach doe je toch geen onderzoek, je neemt andermans resultaten over (net zoals Jesse v/d Velde (life coach)).quote:
Sick cunt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het was serieus echt fucking lekker man. Zou dit kiezen boven die b&j. Had enkel meer chocola nodig.
Mja, je zegt zelf dat de kwaliteit van UvA veel beter is?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb mensen waarvan ik weet dat ik het geld zou kunnen lenen. Maar dan praat ik over 8000 euro, en dat zie ik niet zitten. Niet in de huidige situatie waar de VU ook een optie is en een werkveld waar netwerken toch wel de key is. Waar ik al flink mee bezig ben.
True, maar ik weet niet of dat het waard is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, je zegt zelf dat de kwaliteit van UvA veel beter is?
Joehoee, we wachten op jou.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
rij ff door naar den haag dan, daar ben je binnen 15 min vanuit 010.
Zijn de betere bruiloften vriend.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat verwacht je, dat ik naar een 1 of andere marokkaanse bruiloft ga
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat verwacht je, dat ik naar een 1 of andere marokkaanse bruiloft ga
quote:
Beter wel doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
True, maar ik weet niet of dat het waard is.
heel erg bedankt, deze neem ik mee voor de gehandicaptebuurvrouw met aids. ik geef jou 5 kankersteentjes hiervoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brah net alsof ik daar vreemd in ben.
Vanavond mijn eigen chunky monkey gemaakt;
1 liter kwark, 2 eetlepels stevia, 3 eidooiers, 100 ml melk en 2 scoops whey, banaan in helft en slices, 70 gram walnoten in de ijsmachine. Na 45 min reep pure chocola au bain-marie verhit als chocoladesaus. Damn was good man
Ik zou best een uitleg willen horen. Wat is er mis met pasta, rijst, e.d. (processed)?quote:
Gister na 40 uur wakker blijven tijdens het stappen 2 van die dingen genomen. Werken best redelijk, denk dat ik zonder niet naar huis had kunnen rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
cool, toch maar een halenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gister na 40 uur wakker blijven tijdens het stappen 2 van die dingen genomen. Werken best redelijk, denk dat ik zonder niet naar huis had kunnen rijden.
Typische Yuripost dit met zijn 30euro per bestelling op thuisbezorgd.nlquote:
Ja makkelijk praten als je zelf niet voor de keuze staat natuurlijk. Ik wil ook eventuele 'relaties' en verhoudingen (binnen familie) niet mee onder spanning zetten.quote:
Ik heb geen idee wat je gaat doen en wat een kleuren schema isquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
ikga morgen new balance halen
welke kleuren schema zal ik neme
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Gast, dat is totaal anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun je gewoon het beste, en dat is wat ikzelf had gedaan. Het gaat naar mijn mening in dit geval niet om geld, maar wat beter voor de aankomende jaren en de jaren daarop zal zijn. Verder moet je ook geen geld vragen van mensen die het niet 'kwijt' kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten als je zelf niet voor de keuze staat natuurlijk. Ik wil ook eventuele 'relaties' en verhoudingen (binnen familie) niet mee onder spanning zetten.
Mja, je moet het zelf weten gozer. Als je echt naar de UvA had gewild dan had je ook wel een manier gevonden. Good luck iig.If not now, then when.
Fittiequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendin van mijn zus is Marokkaans en gaat trouwen met een Turk ik weet niet wat ik moet verwachten van de bruiloft.
Lol kogelvrij vest aan gquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendin van mijn zus is Marokkaans en gaat trouwen met een Turk ik weet niet wat ik moet verwachten van de bruiloft.
Nee hoor die komen in grote getalenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerder een steekvrij vest. Marokkanen steken toch vooral?
zekerquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
Zit er nog verschil in foam rollers qua kwaliteit eigenlijk of valt dat wel mee?
Gesigneerd dan zeker? Wil ik ook mang.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeker
enkel het duurste is goed genoeg voor mij. ik heb een roller van 392 euro aangeraden door meneer vande velde. je kan wel zo'n goedkoop vodje nemen van drie tientjes maar daar heb je gewoon geen klap aan
Hahahaha, dat fap technique doe.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:10 schreef Jahr00n het volgende:
net twee uur op me hand gezeten
zo mezelf ff verwenne
goede cut?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie heeft t bedacht een bed scherpe randen te geven
If you ain't boxspringing you ain't winningquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie heeft t bedacht een bed scherpe randen te geven
Geen dankquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:34 schreef Curlbrah het volgende:
Die Klokov filmpjes waarin hij crossfit gyms bezoekt zijn meestal wel motiverend.
10:35 wat een schatjequote:Op zaterdag 19 april 2014 00:34 schreef Curlbrah het volgende:
Die Klokov filmpjes waarin hij crossfit gyms bezoekt zijn meestal wel motiverend.
Lol, hoe hij Engels praat rond 22:30.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:34 schreef Curlbrah het volgende:
Klokov raakt afgeleid op 10:50.quote:
De elites zitten ook ergens anders.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:41 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.reddit.com/r/Fitness/
Matige bende daar eigenlijk, af en toe wat leuke threads van mensen die zijn gewicht zijn afgevallen oid maar verder niks interessants.
true truequote:Op zaterdag 19 april 2014 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De elites zitten ook ergens anders.
Iets voor Dima?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
true true
Ook als ik die stats lees daar verbaas ik mij er telkens over hoe klein die amerikanen eigenlijk (meestal) zijn.
dikkere baard en hogere baarddichtheid. Daarnaast beschikken de meeste Indiërs niet over stromend water.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:37 schreef THEFXR het volgende:
in India hebben ze schijnbaar andere gezichten/haren![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ray where you atquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Vezelrijk is idd het woord.
Mijn man gebruikt myfitnesspal inmiddels ook. Hij is een echte sporter. Fietst semi-professioneel.
Voor hem is het belangrijk om juist voldoende te eten. Veel koolhydraten, maar ook goede vetten etc.
Zijn polar gaf aan dat hij in een wedstrijd 5.000 kcal verbruikte. Belangrijk om dat tekort niet alleen aan te vullen met chips..haha! Maar juist met extra eiwitten etc.
En 5.000 kcal bijeten lukt je gewoon niet in 1 dag..
Geweldig programma, dat myfitnesspal!
Ah: de gayporn industrie. Geen wonder dat die schoonmaakster jullie kwakjes niet wil opruimen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik zit in een behoorlijke mannenwereld en vrouwen op de werkvloer bij ons zie ik niet zo snel gebeuren. Hou ze maar Op kantoor, een vrouw aan boord brengt ongeluk.
Trouw met no1uknow.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Plus Groningen is leuker en goedkoper.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:
Kom gewoon Groningen No1uknow, master praatwetenschappen is 1900 ekkies met recht op stufi
Oh komt Carbon 'anti-hoofdstad' Cor weer aanwaaien hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Plus Groningen is leuker en goedkoper.
Go get him, tigerquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Vanavond de grote dag. Date met shy firefighter.
Wat ga je doen. Denk je dat hij jou kan 'blussen' na de date?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Vanavond de grote dag. Date met shy firefighter.
laag rasquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:24 schreef Weissman het volgende:
Hey Dima, hey ethalonic.
KLB / (mannelijke) Dwergen van 1 meter 75 en kleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |