Spiegel mee. En dan kan je zelfs met de zon in je rug nog zon laten weerkaatsen en shinen op die zieke abs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
heee ff vraagje!!!!!!
als ik mezelf in de spiegel in de badkamer bekijk zie ik gewoon een zieke streefje solide abs etc maar als ik dan op het strand loop en zie mezelf dan schik ik en lijk in de versteverte niet op de solide boi van de badkamer!!!!!! hoe kan dit?????? hoe krijg ik die look op het strand//??????
stoppen met de anarbolen zoals eiwitshakes en ziekelijke crenartines?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Drinky het volgende:
Godver jongens, mijn BF zakt te snel, wut do?
Eten man. Ectoprivilegequote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Drinky het volgende:
schatje, moppie, prinses (inb4 noem jij etha zo), bloed van mijn bloed, hengst die de wereld zal bestijgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat voor kroelnamen gebruiken jullie zoal bij elkaar?
Meer eten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:55 schreef Drinky het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
hnngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
quote:
Is wel makkelijk praten voor jullie dikzakken gewoon even macsnacken. Dat gaat niet so bij ons normale mensen.quote:
Ook echt op zondag en maandag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom is met Pasen de gym dicht?
Gaan ze eieren zoeken?
Hier gelukkig gewoon open, wel tot 7, maar dat is niet erg. Waar ik eerder van schrok was toen één van de instructeurs vandaag vertelde dat ze in de zomervakantie maar van 10:00 - 16:00 geopend zijn. Waar slaat dat nou weer op.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom is met Pasen de gym dicht?
Gaan ze eieren zoeken?
Serieus? Wat een onzin inderdaad. Of is het een universiteitsgym?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier gelukkig gewoon open, wel tot 7, maar dat is niet erg. Waar ik eerder van schrok was toen één van de instructeurs vandaag vertelde dat ze in de zomervakantie maar van 10:00 - 16:00 geopend zijn. Waar slaat dat nou weer op.
Teh fuck!?!quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier gelukkig gewoon open, wel tot 7, maar dat is niet erg. Waar ik eerder van schrok was toen één van de instructeurs vandaag vertelde dat ze in de zomervakantie maar van 10:00 - 16:00 geopend zijn. Waar slaat dat nou weer op.
waarom waar, leg eens uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bedankt voor de quote en zooo waar!
pindakaas smeren gquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
heee ff vraagje!!!!!!
als ik mezelf in de spiegel in de badkamer bekijk zie ik gewoon een zieke streefje solide abs etc maar als ik dan op het strand loop en zie mezelf dan schik ik en lijk in de versteverte niet op de solide boi van de badkamer!!!!!! hoe kan dit?????? hoe krijg ik die look op het strand//??????
Universiteitsgym ja. Wel logisch nu ik erbij nadenk, want vakantie/weinig studenten, maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Serieus? Wat een onzin inderdaad. Of is het een universiteitsgym?
Dit is wel echt een high-end gym, dus airco is erg goed en we hebben ook grote verticale ventilatieroosters die lucht de gym inblazen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Teh fuck!?!
In de zomervakantie is het 's middags niet uit te houden in de meeste gyms, omdat de airco bagger is. Weet niet hoe het daar is, maar mag hopen voor jou dat er een goede airco is.
Denk dat ze hem hier juist tussen 12 en 4 dicht gooien wegens de hitte. Hadden ze het over vorige zomer.
Is toch niet zo ver van Zuid. Keertje na het werk langsdroppen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil d'r ook wel weer eens trainen. Helaas kom ik er nooit meer.
Wellicht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is toch niet zo ver van Zuid. Keertje na het werk langsdroppen.
Als je een keer wilt liften en over Ben & Jerry GAINZ wilt praten dan ben je welkom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wellicht.Voorheen ging ik samen met een studiegenoot, ik heb geen zin om alleen te gaan.
En nu?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef no1uknow het volgende:
Mooi vertieft trouwens, ik moet wel een master Sociologie gaan doen op de VU omdat de UvA niet te betalen is. Schakeljaar op UvA is 2800 euro, en 60 studiepunten dus dan ben ik een contractstudent. Nou wil ik dat wel lenen, maar als contractstudent heb je geen recht op stufi, maar kan je dus ook niet lenen godverdomme.
Op de VU is het 930 euro voor het schakeljaar, maar fuck de VU.
edit: en de VU heeft dus maar 30 studiepunten. En toelatingsexamens. Maar 30 studiepunten max = voltijd student = lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |