Hoe zou dat kunnen als ik me in moet schrijven als contractstudent voor het schakeljaar? Ik ben totaal onbekend met een eventuele constructie, kan je het toelichten?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef Hoplahopla het volgende:
Kun je je niet gewoon inschrijven als bachelorstudent?
Een studiegenoot van mij volgde dezelfde vakken als ik. Terwijl ik gewoon bachelorstudent ben en hij een schakeljaar deed (premaster), dus er is nogal wat overlap. Maar is een schakeljaar iets anders?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hoe zou dat kunnen als ik me in moet schrijven als contractstudent voor het schakeljaar? Ik ben totaal onbekend met een eventuele constructie, kan je het toelichten?
Mij is ook verteld dat er overlap is en dat je colleges zult volgen tussen bachelor studenten. Maar even uit m'n hoofd krijg je ook stof puur vanuit het schakeljaar zeg maar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Een studiegenoot van mij volgde dezelfde vakken als ik. Terwijl ik gewoon bachelorstudent ben en hij een schakeljaar deed (premaster), dus er is nogal wat overlap. Maar is een schakeljaar iets anders?
Ben al afgestudeerd, behoort helaas niet meer tot de mogelijkheden. De keuze om door te studeren is vooral gekomen tijdens het werken bij een onderzoeksbureau, vandaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef Hoplahopla het volgende:
Op de site van de UvA staat dat je eventueel een minor kan volgen op het HBO, heb je dat al bekeken?
Ik weet alleen dat de UvA niks is. De VU schijnt ook een zooitje te zijn. Dus het zal wel vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:53 schreef no1uknow het volgende:
Het lastige hier is dat dezelfde master ook aan de VU is te volgen. Zij vragen maar 930 euro voor het schakeljaar, en dat bestaat uit 30 studiepunten. Dan ben ik ineens wel een voltijdstudent en kan ik wel lenen. Maar ik heb lang nagedacht en ben op de UvA uitgekomen, om meerdere redenen. De VU spreekt me totaal niet aan.
Maar dat wordt dus een master bij de VU. Hier kan ik beter een ander topic voor aanmaken misschien, maar hoe is de VU naar jullie mening?
Kan je dat toelichten? Ik weet dat de UvA qua organisatie en regelwerk een zooi is, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de UvA niks is. De VU schijnt ook een zooitje te zijn. Dus het zal wel vergelijkbaar zijn.
Dat. En ze stellen de meest onwaarschijnlijk slechte docenten aan die je kan bedenken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je dat toelichten? Ik weet dat de UvA qua organisatie en regelwerk een zooi is, bedoel je dat?
Dan moet hij alsnog z'n P halen, zit hij niet op te wachten, want anders wordt hij eraf getrapt en ben je weer bij het begin.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Hoplahopla het volgende:
Dan houdt het al snel op denk ik zo. De enige truuk die ik kan bedenken is een bachelor gaan volgen en dan heel achterbaks de juiste vakken uitkiezen.
Hij betaalt per vak... Dus als hij gewoon slim inkoopt kan het nog gunstig uitpakken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet hij alsnog z'n P halen, zit hij niet op te wachten, want anders wordt hij eraf getrapt en ben je weer bij het begin.
Lol, geldt dat ook voor de VU?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:56 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat. En ze stellen de meest onwaarschijnlijk slechte docenten aan die je kan bedenken.
Dan krijg je inderdaad het instellingsgeld, i.p.v. wettelijk collegegeld. Dat geldt alleen voor eerste bachelor en eerste master over het algemeen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Dat werkt trouwens ook niet bedenk ik me net. Een tweede bachelor mag niet meer van vadertje staat. Dus dan betaal je alsnog de volle klap.
Nee sociologie op de VU is best goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |