SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 16-04-2014 21:12:24 ]
You go girl.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendjes. IK heb ook mijn behoeftes en zolang ik nog niks afgesproken heb met die date is er niks aan de hand.
Niet zo schijnheilig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendjes. IK heb ook mijn behoeftes en zolang ik nog niks afgesproken heb met die date is er niks aan de hand.
Niet zo schijnheilig.
ik heb gewoon inear sennheiser cx200 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Voor de mensen die muziek luisteren tijdens het hardlopen, welke oordopjes blijven goed zitten?
wat jeroen zegt, lekkere bass ook en verstelbare dopjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Voor de mensen die muziek luisteren tijdens het hardlopen, welke oordopjes blijven goed zitten?
paar van dx.com. Sluiten goed buitengelicht af, goed geluid en wat langer snoerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
No thanks Jeffquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
paar van dx.com. Sluiten goed buitengelicht af, goed geluid en wat langer snoer
heb je wel beats by dre solo op voor de swag?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Beats oordoppen zijn serieus geweldig. Ik kreeg ze bij mijn HTC One. Bass is ongeëvenaard, je hoort niets meer om je heen en blijven goed zitten tijdens het lopen.
ja sowieso man keihardquote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je wel beats by dre solo op voor de swag?
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:04 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een nerd die Neymar, die moeten ze meteen doormidden schoppen.
Fucking ziek, olympische snelheden dit.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo is wel een baas maar zoals hij er nu bijloopt ziet er echt niet uit.
Heel snel zn been voor de andere zettenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent is zo mager als wat
hoe de neuk kan die zo hard lopen?
ben jij de grappigste thuis?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heel snel zn been voor de andere zetten
anna bowlenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent is zo mager als wat
hoe de neuk kan die zo hard lopen?
http://www.amazon.de/Kini(...)=8-3&keywords=kinivoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Holy shit.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo is wel een baas maar zoals hij er nu bijloopt ziet er echt niet uit.
gheh ja man echt sicke pecs en bisepsequote:Op donderdag 17 april 2014 01:39 schreef Drinky het volgende:
Yuri zit jij op mijn Facebook te kijken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 17 april 2014 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gheh ja man echt sicke pecs en bisepsenee maar ander mensen wel, in precies dezelfde volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 17 april 2014 02:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee maar ander mensen wel, in precies dezelfde volgorde
True.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Beats oordoppen zijn serieus geweldig. Ik kreeg ze bij mijn HTC One. Bass is ongeëvenaard, je hoort niets meer om je heen en blijven goed zitten tijdens het lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:35 schreef Drinky het volgende:
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.Dat studentenlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.Zolang je niet uit het raam sprint net als die vent op de UithofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zit je bij Diakonessen?
is zo'n chick die helemaal into insecten en reptielen isquote:Op donderdag 17 april 2014 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Dat iemand die tweede op je fb zet begrijp ik wel, maar dat iemand die eerste op je fb zet vind ik wel vaag. Heb je wat met slangen of zo?
leidsche Rijn, de levenquote:Op donderdag 17 april 2014 07:45 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zolang je niet uit het raam sprint net als die vent op de Uithof. Zit je bij Diakonessen?
en terecht. Feelssobadmanquote:
gewoon naar de bkquote:Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
Hey Ray!
http://www.niburu.nl/vide(...)n-mcdonalds-gemaakt/
wat is het probleemquote:Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
Hey Ray!
Ik ga verder macD niet zitten verdedigen, maarquote:Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
Hey Ray!
Jonge blijf jij tog dat gif etequote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ga verder macD niet zitten verdedigen, maar
Mac koopt zn aardappelen overal en nergens.
Ik heb als bijbaantje jaren bij een tuinder gewerkt die tropische stek produceerde, er werd ook op grote schaal veredelt waaronder aardappelplanten met daaraan kriel aardappeltjes. Als die veredling er op zat en de resultaten bekend waren gingen al die aardappels naar mac D...
Denk niet dat alleen macD dat soort giftige aardappelen gebruikt...
kdenk het welquote:Op donderdag 17 april 2014 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb eens McDonald patat gegeten, moest gelijk kotse, komt dat door die chemacalieen??
Ja en bk doet dat niet zeker lolquote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jonge blijf jij tog dat gif eteBK 4 lyfe
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:35 schreef JackieBrown het volgende:
Oke nou gelukkig want ik vind die franse frietjes van de mac wel het lekkerst
Ehm kfc mishandelt kippen he, slaat ze tegen de muur enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 09:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kdenk het wel
ik eet alleen nog maar bk en kfc door dit verhaal
echt ranzig dat de mcd dit doet gore tent bahbah bah
ja maar wel naturel zonder gifquote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm kfc mishandelt kippen he, slaat ze tegen de muur enzo
Anders was t wel realisties tochquote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
in 5 maanden zo'n ranzige staart? ik geloof er niks van
Hah.quote:
Oh geil. Mag ik ook een paar haren. Ik wil er aan ruikenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
Hij heeft wel een staart
Hij heeft toen stukje afgeknipt en opgestuurd
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hah.
Sap heeft mij wel eens een pic gestuurd. Buff as fuck is i. Heeft geen staart dacht ik. Athans is me nie opgevallen
Helemaal toppie meid lekker genietenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Niet zo schijnheilig.
Lol 109 euro voor Jan Coltrui betalenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Klokov het volgende:
Damn, check net de agenda van De Oosterpoort, kaartjes voor Marco Borsato zijn 109 euro per stuk
Creative EP630. Prima dingen. sluiten goed af dus volume hoeft niet volledig opengedraaid te worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heel snel zn been voor de andere zetten
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. LSD is geen kinderspeelgoed
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
wat een heerlijke swag heeft ronaldoquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=704946366214624
Godsamme
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een heerlijke swag heeft ronaldo
De man van 100 miljoenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
Godsamme
Met dank aan Hiphoppintoquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
Godsamme
en die fucking trage verdediger ja. hiphoppinto is gewoon goede keeper normaal gesproken. goede swag ook trouwensquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en die fucking trage verdediger ja. hiphoppinto is gewoon goede keeper normaal gesproken. goede swag ook trouwens
[ afbeelding ] pinto![]()
![]()
![]()
Royal sadnessquote:
ik zie dat klotefilmpje overal voorbij komen. ik ga dat zeker niet kijkenquote:
Ze moeten blij zijn dat ze werk hebben, ondertussen heeft Nederland meer dan een half miljoen werklozen..quote:Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zie dat klotefilmpje overal voorbij komen. ik ga dat zeker niet kijken
gaat over kinderarbeid denk ik?
ik wil godverdomme gewoon goedkope kleren hebben
Wow goeien argumentquote:Op donderdag 17 april 2014 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze moeten blij zijn dat ze werk hebben, ondertussen heeft Nederland meer dan een half miljoen werklozen..
Gast, ik ben echt helemaal klaar met drugs, alcohol, wiet even een tijdje niet meer. Normaal gesproken ben ik niet echt van de harddrugs, maar peer pressure. Gelukkig werken psychoactieve drugs bijna niet op mij maar je wordt echt bang als je die shit voor je ziet afspelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Helemaal toppie meid lekker genieten
[..]
Lol 109 euro voor Jan Coltrui betalenZijn er mensen zo achterlijk?
[..]
Creative EP630. Prima dingen. sluiten goed af dus volume hoeft niet volledig opengedraaid te worden.
[..]![]()
[..]. LSD is geen kinderspeelgoed
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:30 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit het voetbal forum ofzo? Heb dat niet voor niks uit mn active topics gehaald.
idd als wij kinderarbeid verbieden gaan ze wel in de prostitutie werken ofso wat is dan erger dnek ik danquote:Op donderdag 17 april 2014 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze moeten blij zijn dat ze werk hebben, ondertussen heeft Nederland meer dan een half miljoen werklozen..
Is wel iets voor deze vrouwquote:Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef Klokov het volgende:
Check die neger vanaf 0:50http://www.dumpert.nl/med(...)l_in_de_moshpit.html
Peer pressurequote:Op donderdag 17 april 2014 10:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gast, ik ben echt helemaal klaar met drugs, alcohol, wiet even een tijdje niet meer. Normaal gesproken ben ik niet echt van de harddrugs, maar peer pressure. Gelukkig werken psychoactieve drugs bijna niet op mij maar je wordt echt bang als je die shit voor je ziet afspelen.
Gelukkig heeft de politie plaatjes en video's geschoten met mijn mobiel
Niet zozeer peer pressure, maar die gast doet die shit vaker, laat alles testen, weet er van alles over. Zei dat het niet heftig zou zijn en na 6 uur uitgewerkt, ik had een keer truffels met die gast gedan. Goede wake-up call dat je die shit gewoon niet onder controle kan houden hoeveel je er ook over weet.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:52 schreef Questular het volgende:
Ander hoor je niet bij het stoere groepje he? Ik ken het gevoel, absoluut niet gevoellig voor peer pressure en dus forever alone
Ik hou het wel bij pep+bier. Word je tenminste niet helemaal koekoek vanquote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet zozeer peer pressure, maar die gast doet die shit vaker, laat alles testen, weet er van alles over. Zei dat het niet heftig zou zijn en na 6 uur uitgewerkt, ik had een keer truffels met die gast gedan. Goede wake-up call dat je die shit gewoon niet onder controle kan houden hoeveel je er ook over weet.
Gozer is nog steeds wappie, scary shit.
pep, xtc en al het andere nooit gedaan. Altijd wiet of alcohol, maar daar was ik ook een goed jaar mee gestopt vorig jaar. Voor mij geen zooi meer in mijn lichaam, alleen kip met rijst #yoloquote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij pep+bier. Word je tenminste niet helemaal koekoek van. Pillen op feesten ben ik ook al een tijdje klaar mee. knetterwaus van de pillen rondstruinen op een feest, 24 uur later wakker worden en geen idee wat je allemaal gezien gehoord en gedaan hebt
. Of dat je je snacky dropt, en ineens pats boem feest afgelopen. "Huh nu al?" Ja man achterlijke, je hebt 4 uur lang in de hoek staan te spacen met je kutkop en het enige wat je deed was naar je horloge kijken
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
Of dat je je snacky dropt, en ineens pats boem feest afgelopen. "Huh nu al?" Ja man achterlijke, je hebt 4 uur lang in de hoek staan te spacen met je kutkop en het enige wat je deed was naar je horloge kijken
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij pep+bier. Word je tenminste niet helemaal koekoek van. Pillen op feesten ben ik ook al een tijdje klaar mee. knetterwaus van de pillen rondstruinen op een feest, 24 uur later wakker worden en geen idee wat je allemaal gezien gehoord en gedaan hebt
. Of dat je je snacky dropt, en ineens pats boem feest afgelopen. "Huh nu al?" Ja man achterlijke, je hebt 4 uur lang in de hoek staan te spacen met je kutkop en het enige wat je deed was naar je horloge kijken
Pep is lekker. Doet niks raars, gewoon een bom energie en je kunt zuipen als een malle. Wel ff rekening houden dat t een uurtje of 6 á 8 doorwerkt, dus niet om 04:00 nog ff paar punten pakken als je om 07:00 wil slapen. Dan heb je geheid plafonddienstquote:Op donderdag 17 april 2014 12:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
pep, xtc en al het andere nooit gedaan. Altijd wiet of alcohol, maar daar was ik ook een goed jaar mee gestopt vorig jaar. Voor mij geen zooi meer in mijn lichaam, alleen kip met rijst #yolo
Maar inderdaad, je bent er niet helemaal bij, neemt vaak ook helemaal van de beleving weg.
Kday gaat hier een rode superman gepopt worden. Lekker wausah.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
In 1 keer? Good luckquote:Op donderdag 17 april 2014 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kday gaat hier een rode superman gepopt worden. Lekker wausah.
Binnenkort ook eens pep doen
Wou je dr wat aan doen?quote:
Snuiven doe je alleen voor de smaak. Als je echt hard wil gaan maak je bommetjes. 10-12 uur knallenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee snuif maar lekker door dan lost het probleem zichzelf wel op bah bah bah
Baardtrimmer XT2000quote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
welke baardtrimmer gebruiken jullie
ik scheer mij nooit ben lekker mezelfquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
voor die paar vlashaartjes gebruik ik niksquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een Braun cruzer nog wat, die moet je iig niet kopen. Waardeloos kutapparaat. Ik zou een traploos verstelbare tondeuze kopen. Het liefst een Wahl, althans m'n ex(kapster) zweerde bij die dingenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
"ja maar deze zijn exclusief ditdatzuszo 300 van gemaakt"quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit ff in het sneakertopic te kijken hier omdat ik nieuwe swag voor me voeten nodig heb
lees ik daar gewoon dat mensen voor een winkel gaan w88 op de nieuwste schoenendie nog kk lelijk zijn ook
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit ff in het sneakertopic te kijken hier omdat ik nieuwe swag voor me voeten nodig heb
lees ik daar gewoon dat mensen voor een winkel gaan w88 op de nieuwste schoenendie nog kk lelijk zijn ook
Boeiend of ze lelijk zijn of niet. De laatste Jeezy release (zal ook geen Jeezy meer komen daarna) had een verkoopprijs van 260 euro retail, en die dingen gaan nu tussen de 3.000~10.000 euro weg op ebay. Als je iets langer wacht kun je er wss meer voor vragen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
"ja maar deze zijn exclusief ditdatzuszo 300 van gemaakt"
Ja nou en ze zijn nog steeds lelijk
Voor feestjes enzo nog beter dan x. Die zooi doe ik liever op een feestje bij iemand thuis of in de zomer op het strand. Uren ouwehoeren en smoken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Pep is lekker. Doet niks raars, gewoon een bom energie en je kunt zuipen als een malle. Wel ff rekening houden dat t een uurtje of 6 á 8 doorwerkt, dus niet om 04:00 nog ff paar punten pakken als je om 07:00 wil slapen. Dan heb je geheid plafonddienst
En voor de liefhebber: https://www.youtube.com/r(...)de+kaart+van+de+week
Dat heb ik nog nooit beweerdquote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
Fastfood, overmatige alcohol consumptie, en nu ook hard-drugs
En dan nog beweren dat je lift en gezonder leeft dan 95% van de bevolking
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:04 schreef Champy het volgende:
Hey Weissman,
ik heb nog nooit harddrugs gebruik, ben je nu trots op me?
Zet je dan daadwerkelijk PRs of denk je dat?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef Herqules het volgende:
Ik zet elke week een nieuwe pr door ff een paar flinke lijnen van te voren te nemen
ik doe dat voor de spiegel en gooi ik me frikandel ook gelijk door het vuisjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je 's avonds in bed ligt en dat je beide handen even over je lichaam laat glijden om je eigen fysiek te voelen?
Ik wel - feelsgoodman.
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
In Sovjet Russia, kettlebell swings you.
Ik heb soms na leg day dat ik mn hele lichaam dan scrub onder de douche en na het douchen insmeer met oliequote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je 's avonds in bed ligt en dat je beide handen even over je lichaam laat glijden om je eigen fysiek te voelen?
Ik wel - feelsgoodman.
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.lsd is ook gewoon bekend van dat t teringzooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is only as deep as the mind allows."
Mjah vriend van me heeft anderhalf jaar aan de angstremmers gezeten na een keer fout gaan op lsd.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:50 schreef Push. het volgende:
[..]
lsd is ook gewoon bekend van dat t teringzooi is
Mwah, ligt er denk ik vooral aan met welke insteek je het gebruikt. Je kan jezelf wel ff goed tegenkomen wat niet per se altijd relaxed is, nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:50 schreef Push. het volgende:
[..]
lsd is ook gewoon bekend van dat t teringzooi is
Nee, en ik ook nietquote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vind je vrouwtje zeker niet goed he?
Ik gebruik alleen vochtinbrengende crème op m'n gezicht na het douchen tegen droge huid.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb soms na leg day dat ik mn hele lichaam dan scrub onder de douche en na het douchen insmeer met olie
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vind je vrouwtje zeker niet goed he?
Homooooooooooquote:
Klopt, keertje doen is niks mis mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen die 'drugs' en 'slecht' associëren zijn wel kortzichtig. Je kunt heus wel genieten zonder alcohol en drugs, maar dat neemt niet weg dat een keertje kankerhard gaan op een pilletje gewoon leuk is.
Daarom moet je ook altijd een voorraad in huis hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, keertje doen is niks mis mee.
Maar als je geen pilletje kunt regelen en je hebt dan het gevoel dat je avond verpest is, dan doe je iets fout.
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, keertje doen is niks mis mee.
Maar als je geen pilletje kunt regelen en je hebt dan het gevoel dat je avond verpest is, dan doe je iets fout.
Kan al na één keer zware blijvende hersenschade veroorzaken bij normale dosisquote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, ligt er denk ik vooral aan met welke insteek je het gebruikt. Je kan jezelf wel ff goed tegenkomen wat niet per se altijd relaxed is, nee.
Moet je eens naar nature one gaan. Gek word je van die Duitsers. 'haben sie teile?'quote:Op donderdag 17 april 2014 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Mensen die je op feesten/festivals vragen om pillen en boos worden als je ze niet geeft.
Ken jij het All We Want (ofzo) festival? Maatje van me heeft kaarten over daarvoor en zegt dat het echt vet is.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens naar nature one gaan. Gek word je van die Duitsers. 'haben sie teile?'
I.c.m. SSRI's ofzo bedoel je? Of bij alleen LSD?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan al na één keer zware blijvende hersenschade veroorzaken bij normale dosis
Gewoon yolo klokje, wat is het ergste wat er kan gebeurenquote:
Hoog hipster gehalte en heel veel Ghb gebruik vorig jaar. Veel techhouse en deephouse als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ken jij het All We Want (ofzo) festival? Maatje van me heeft kaarten over daarvoor en zegt dat het echt vet is.
gewon als je lijpe badtrip heb op lsd nakje bruin erin niks mis meequote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Xa1pt het volgende:
De lichamelijke risico’s van LSD zijn verwaarloosbaar. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat LSD hersenschade of geheugenproblemen veroorzaakt.
http://www.unity.nl/lsd
Kutfestival dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:29 schreef fathank het volgende:
Veel techhouse en deephouse als ik me goed herinner.
Pretty much. Al heb ik de lineup van dit jaar nog niet gezienquote:
dan is ie toch gratis, jezusquote:Op donderdag 17 april 2014 21:27 schreef Xa1pt het volgende:
Heb hier nog een bol.com bon liggen van 50 euro, maar die shit daar is zo belachelijk duur. Alleen een foam roller kost al snel 40 euro.
Ik heb beter lichaam en hoofd dan die paki. Weissman plsquote:Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef Weissman het volgende:
Streefje deze.![]()
![]()
![]()
Bovenste is Drinky, onderste seto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drogredenatiequote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon yolo klokje, wat is het ergste wat er kan gebeuren?
bedoel even los van het feit dat je ipv 6 uur gewoon al 21 uur aan het trippen bent, los daarvan, en je hele eigen risico kwijtraken, en het IQ hebben van een aardappelplant.quote:
Hij heeft mooie lange spierenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb beter lichaam en hoofd dan die paki. Weissman pls
sukkeltje mijn streefje is ryon goslingquote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft mooie lange spierenniet zo opgepompt als jahroon ofzo
OMG hij is sow cuuutteeequote:Op donderdag 17 april 2014 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sukkeltje mijn streefje is ryon gosling
google maar als je hem niet kent vriend hij heeft echt een heerlyk lichaam. zou hem knallen
welke wel van h^m tochquote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik had vandaag voor het eerst een wifebeater aan in de gym
ik schrok van me zelf zo ziek zag ik er uit
gewoon witte van de zeemanquote:
zeeman? skkeltjequote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon witte van de zeeman
me chest puilde eruit zo ziek pomped was k op het eind
de baliemederwerker d8 dat ik aan de anabolen zat en wilde me kluisje doorzoeke
godver, iedereen zegt dat ik op die paki van one direction lijk, ze hebben nog gelijk ookquote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft mooie lange spierenniet zo opgepompt als jahroon ofzo
heb k ook altijdquote:Op donderdag 17 april 2014 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon witte van de zeeman
me chest puilde eruit zo ziek pomped was k op het eind
de baliemederwerker d8 dat ik aan de anabolen zat en wilde me kluisje doorzoeke
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
godver, iedereen zegt dat ik op die paki van one direction lijk, ze hebben nog gelijk ook.
Deze man is overrated.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
OMG hij is sow cuuutteee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm lekker hoor die hunksquote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je ook zo'n leuk geblondeerd kuifje
dit is echt soooo hoe ik mij drinky voorsteldequote:Op donderdag 17 april 2014 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb je ook zo'n leuk geblondeerd kuifje
hey vms ga je nog aan de druks vanavondquote:
nee vriend heb net heerlyk the passion gekeken en ga zo even een stukje bijbellezen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey vms ga je nog aan de druks vanavond
of heb je dat niet nodig om het leuk te hebben en ben jij altijd heel gesellig
wat is E>???quote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vms doet alleen E op festivals toch?
Weet ik veel ik lees dat wel eens. Ik drink meestal gewoon melk op festivals. Dat is zo saai dat het ook wel weer koning is.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
nee vriend heb net heerlyk the passion gekeken en ga zo even een stukje bijbellezen.
[..]
wat is E>???
zouk wel sauzenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
Olcay Gulsen is nu op NED1 - lekker wijf is dat wel.
Ben jij een kloon van levo? Die dronk ook melk in t caféquote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Weet ik veel ik lees dat wel eens. Ik drink meestal gewoon melk op festivals. Dat is zo saai dat het ook wel weer koning is.
Ik doe niet aan kloons.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van levo? Die dronk ook melk in t café
Nee brah melk toch? Na elke slok bier een slok melk bij t indrinken om z'n gainzz te behouden. En daarna in de kroeg gewoon full melk-modequote:
niet doen vriendquote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit er aan te denken om katten vlees te gaan eten
hebben jullie hier ervaring mee? dit gaat op lange duur veel geld schelen namelijk ( de katten pluk ik zo uit m'n tuin )
Ik kan je ze aanleveren. Ik rijd katten dood voor fun.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
hebben jullie hier ervaring mee? dit gaat op lange duur veel geld schelen namelijk ( de katten pluk ik zo uit m'n tuin )
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jammer van die achtenveertig onderkinnen
(zou frikandel er niet doorheen jagen. )
zulle we bij jou een koreaanse kattenbbq doen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
hee fanta hoe is tquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?
Ik ben wel benieuwd!!!!!
Niks is verschenen in mijn scherm.quote:
de chinees maakt er toch babi pangang mee?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
Sorry, komt ie.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niks is verschenen in mijn scherm.
Mijn hart maakte een sprongetje, maar ik ben teleurgesteld.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jammer van die achtenveertig onderkinnen
(zou frikandel er niet doorheen jagen. )
doutezen kroes zou ik wel beschuitje mee wille etenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?
Ik ben wel benieuwd!!!!!
Wat voor beschuit? Die van bolletje?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doutezen kroes zou ik wel beschuitje mee wille eten
( als je begrijpt wat ik bedoel![]()
))
wel een btje grof hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
IK DENK DAT IE BEDOELT NEUKEN, POMPEN, KETSEN, VEGEN, BESTIJGEN, ETC ETC
Jij zuigt toch scheten uit jackies kont?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
ik ken nog wel wat termen maar die ga ik me niet in de mond nemen (figuurlijk)
how'd u knowquote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij zuigt toch scheten uit jackies kont?
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contactquote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je vriendinnetje heeft alles verklapt.
ondertussen laat ze nog die hotdog door de hal slingere van een andere dudequote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contact
Zaterdag heb ik de date..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contact
Hihi..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ondertussen laat ze nog die hotdog door de hal slingere van een andere dude
de slet
kan je goed zijn kont zienquote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik de date..
we gaan klimmen en wat drinken.
Keep you guys posted.
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
ik krijg net EINDELIJK weer is een email
ik denk yes populair!
is t mn zorgverzekering met reclame
kanker
tyfuslijers zijn hetquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
ik krijg net EINDELIJK weer is een email
ik denk yes populair!
is t mn zorgverzekering met reclame
kanker
zet wat dames achter het raamquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonzo kk lui ben ik
waar woon je dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonzo kk lui ben ik
die krijg ik ook nog steeds ja, voor kamers in amsterdamquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die krijg ik ook nog steeds ja, voor kamers in amsterdam![]()
hoe vinden jullie trouwens de foto van mn laatste shoot
[ afbeelding ]
Waarom zijn je ogen bruin?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat de fuck heb je die kat gegevenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
komt door de studio sryquote:Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zijn je ogen bruin?
Je ziet er wel lkkr buff uit en covered in pussy.
Die jongen is echt zielig of een begenadigd acteur.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Beach het volgende:
KLB / geen motivatie meer voor pompen; erg onzeker geworden
zucht
ik vind klokov altijd nog een betere kloonquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die jongen is echt zielig of een begenadigd acteur.
hijs mijn kloontjequote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die jongen is echt zielig of een begenadigd acteur.
hey weissman sukkeltje haha ja tog laterzquote:
vieze meisje opgeknoopte bh zodat der titte nog wat lijke geen kont zie ik zo wel leluke straie aan de binne kant vande bene getsie bahquote:
Gastquote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hey weissman sukkeltje haha ja tog laterz
post eens normale knappe niet van die vieze bimbos met 3 lagen makeupquote:
de dancing is faillietquote:Op donderdag 17 april 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik haal iedere week een betere uit de dancing
Dima = CakeManquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is triest vriendje gewoon goede complitmenten maak ik daar
ff snel 'ksta buitrn holly frisse wind door die neus halen met een jongen van hollyquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is triest vriendje gewoon goede complitmenten maak ik daar
Same here:(quote:Op vrijdag 18 april 2014 06:36 schreef Questular het volgende:
Uitslapen op een vrije dag.....weer niet gelukt
Fristi-wodka. Shit is aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van levo? Die dronk ook melk in t café
Vrij waarschijnlijk, goede vrijdagquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:08 schreef Champy het volgende:
Wat is er met Raymond gebeurd? Mis zijn kwaliteitsposts op de vroege morgen
Semi-overheid dus dikke kansquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vrij waarschijnlijk, goede vrijdag
Lekker genieten meid!quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Godver deze is echt topHij heeft inmiddels wel een andere verpakking tho.
O: gebakken eieren, paar plakken kip op 2 crackersquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lekker genieten meid!
Wat is je lijstje voor vandaag?
Ik zweer het, die van AH Basic smaakt anders ; (quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Godver deze is echt topHij heeft inmiddels wel een andere verpakking tho.
welke karwei?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:49 schreef Champy het volgende:
Hey Ethan, heet je Hans en werk je bij Karwei Haarlem?
Slechter? Volgens mij is deze nu basic geworden namelijk (zelfde prijs) en ik vind hem nogsteeds goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zweer het, die van AH Basic smaakt anders ; (
Verspronckwegquote:
Nee, en nee ik werk niet bij Karwei. Ik werk bij een grote bank (wisten jullie dat al?)quote:
Snel je HD wissen vriendjequote:
Bij de Karwei verkopen ze ook banken toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, en nee ik werk niet bij Karwei. Ik werk bij een grote bank (wisten jullie dat al?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |