Kan al na één keer zware blijvende hersenschade veroorzaken bij normale dosisquote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, ligt er denk ik vooral aan met welke insteek je het gebruikt. Je kan jezelf wel ff goed tegenkomen wat niet per se altijd relaxed is, nee.
Moet je eens naar nature one gaan. Gek word je van die Duitsers. 'haben sie teile?'quote:Op donderdag 17 april 2014 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Mensen die je op feesten/festivals vragen om pillen en boos worden als je ze niet geeft.
Ken jij het All We Want (ofzo) festival? Maatje van me heeft kaarten over daarvoor en zegt dat het echt vet is.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je eens naar nature one gaan. Gek word je van die Duitsers. 'haben sie teile?'
I.c.m. SSRI's ofzo bedoel je? Of bij alleen LSD?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:14 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan al na één keer zware blijvende hersenschade veroorzaken bij normale dosis
Gewoon yolo klokje, wat is het ergste wat er kan gebeurenquote:
Hoog hipster gehalte en heel veel Ghb gebruik vorig jaar. Veel techhouse en deephouse als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ken jij het All We Want (ofzo) festival? Maatje van me heeft kaarten over daarvoor en zegt dat het echt vet is.
gewon als je lijpe badtrip heb op lsd nakje bruin erin niks mis meequote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Xa1pt het volgende:
De lichamelijke risico’s van LSD zijn verwaarloosbaar. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat LSD hersenschade of geheugenproblemen veroorzaakt.
http://www.unity.nl/lsd
Kutfestival dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:29 schreef fathank het volgende:
Veel techhouse en deephouse als ik me goed herinner.
Pretty much. Al heb ik de lineup van dit jaar nog niet gezienquote:
dan is ie toch gratis, jezusquote:Op donderdag 17 april 2014 21:27 schreef Xa1pt het volgende:
Heb hier nog een bol.com bon liggen van 50 euro, maar die shit daar is zo belachelijk duur. Alleen een foam roller kost al snel 40 euro.
Ik heb beter lichaam en hoofd dan die paki. Weissman plsquote:Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef Weissman het volgende:
Streefje deze.![]()
![]()
![]()
Bovenste is Drinky, onderste seto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drogredenatiequote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon yolo klokje, wat is het ergste wat er kan gebeuren?
bedoel even los van het feit dat je ipv 6 uur gewoon al 21 uur aan het trippen bent, los daarvan, en je hele eigen risico kwijtraken, en het IQ hebben van een aardappelplant.quote:
Hij heeft mooie lange spierenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb beter lichaam en hoofd dan die paki. Weissman pls
sukkeltje mijn streefje is ryon goslingquote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft mooie lange spierenniet zo opgepompt als jahroon ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |