Zet je dan daadwerkelijk PRs of denk je dat?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef Herqules het volgende:
Ik zet elke week een nieuwe pr door ff een paar flinke lijnen van te voren te nemen
ik doe dat voor de spiegel en gooi ik me frikandel ook gelijk door het vuisjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je 's avonds in bed ligt en dat je beide handen even over je lichaam laat glijden om je eigen fysiek te voelen?
Ik wel - feelsgoodman.
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
In Sovjet Russia, kettlebell swings you.
Ik heb soms na leg day dat ik mn hele lichaam dan scrub onder de douche en na het douchen insmeer met oliequote:Op donderdag 17 april 2014 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je 's avonds in bed ligt en dat je beide handen even over je lichaam laat glijden om je eigen fysiek te voelen?
Ik wel - feelsgoodman.
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:35 schreef Drinky het volgende:
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.lsd is ook gewoon bekend van dat t teringzooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is only as deep as the mind allows."
Mjah vriend van me heeft anderhalf jaar aan de angstremmers gezeten na een keer fout gaan op lsd.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:50 schreef Push. het volgende:
[..]
lsd is ook gewoon bekend van dat t teringzooi is
Mwah, ligt er denk ik vooral aan met welke insteek je het gebruikt. Je kan jezelf wel ff goed tegenkomen wat niet per se altijd relaxed is, nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:50 schreef Push. het volgende:
[..]
lsd is ook gewoon bekend van dat t teringzooi is
Nee, en ik ook nietquote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vind je vrouwtje zeker niet goed he?
Ik gebruik alleen vochtinbrengende crème op m'n gezicht na het douchen tegen droge huid.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb soms na leg day dat ik mn hele lichaam dan scrub onder de douche en na het douchen insmeer met olie
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vind je vrouwtje zeker niet goed he?
Homooooooooooquote:
Klopt, keertje doen is niks mis mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Mensen die 'drugs' en 'slecht' associëren zijn wel kortzichtig. Je kunt heus wel genieten zonder alcohol en drugs, maar dat neemt niet weg dat een keertje kankerhard gaan op een pilletje gewoon leuk is.
Daarom moet je ook altijd een voorraad in huis hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, keertje doen is niks mis mee.
Maar als je geen pilletje kunt regelen en je hebt dan het gevoel dat je avond verpest is, dan doe je iets fout.
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, keertje doen is niks mis mee.
Maar als je geen pilletje kunt regelen en je hebt dan het gevoel dat je avond verpest is, dan doe je iets fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |