Nee brah melk toch? Na elke slok bier een slok melk bij t indrinken om z'n gainzz te behouden. En daarna in de kroeg gewoon full melk-modequote:
niet doen vriendquote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit er aan te denken om katten vlees te gaan eten
hebben jullie hier ervaring mee? dit gaat op lange duur veel geld schelen namelijk ( de katten pluk ik zo uit m'n tuin )
Ik kan je ze aanleveren. Ik rijd katten dood voor fun.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
hebben jullie hier ervaring mee? dit gaat op lange duur veel geld schelen namelijk ( de katten pluk ik zo uit m'n tuin )
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jammer van die achtenveertig onderkinnen
(zou frikandel er niet doorheen jagen. )
zulle we bij jou een koreaanse kattenbbq doen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
hee fanta hoe is tquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?
Ik ben wel benieuwd!!!!!
Niks is verschenen in mijn scherm.quote:
de chinees maakt er toch babi pangang mee?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
Sorry, komt ie.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niks is verschenen in mijn scherm.
Mijn hart maakte een sprongetje, maar ik ben teleurgesteld.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jammer van die achtenveertig onderkinnen
(zou frikandel er niet doorheen jagen. )
doutezen kroes zou ik wel beschuitje mee wille etenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?
Ik ben wel benieuwd!!!!!
Wat voor beschuit? Die van bolletje?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doutezen kroes zou ik wel beschuitje mee wille eten
( als je begrijpt wat ik bedoel![]()
))
wel een btje grof hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
IK DENK DAT IE BEDOELT NEUKEN, POMPEN, KETSEN, VEGEN, BESTIJGEN, ETC ETC
Jij zuigt toch scheten uit jackies kont?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
ik ken nog wel wat termen maar die ga ik me niet in de mond nemen (figuurlijk)
how'd u knowquote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij zuigt toch scheten uit jackies kont?
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contactquote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je vriendinnetje heeft alles verklapt.
ondertussen laat ze nog die hotdog door de hal slingere van een andere dudequote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contact
Zaterdag heb ik de date..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contact
Hihi..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ondertussen laat ze nog die hotdog door de hal slingere van een andere dude
de slet
kan je goed zijn kont zienquote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik de date..
we gaan klimmen en wat drinken.
Keep you guys posted.
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
ik krijg net EINDELIJK weer is een email
ik denk yes populair!
is t mn zorgverzekering met reclame
kanker
tyfuslijers zijn hetquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
ik krijg net EINDELIJK weer is een email
ik denk yes populair!
is t mn zorgverzekering met reclame
kanker
zet wat dames achter het raamquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonzo kk lui ben ik
waar woon je dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonzo kk lui ben ik
die krijg ik ook nog steeds ja, voor kamers in amsterdamquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die krijg ik ook nog steeds ja, voor kamers in amsterdam![]()
hoe vinden jullie trouwens de foto van mn laatste shoot
[ afbeelding ]
Waarom zijn je ogen bruin?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat de fuck heb je die kat gegevenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
komt door de studio sryquote:Op donderdag 17 april 2014 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zijn je ogen bruin?
Je ziet er wel lkkr buff uit en covered in pussy.
Die jongen is echt zielig of een begenadigd acteur.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:50 schreef Beach het volgende:
KLB / geen motivatie meer voor pompen; erg onzeker geworden
zucht
ik vind klokov altijd nog een betere kloonquote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die jongen is echt zielig of een begenadigd acteur.
hijs mijn kloontjequote:Op donderdag 17 april 2014 22:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die jongen is echt zielig of een begenadigd acteur.
hey weissman sukkeltje haha ja tog laterzquote:
vieze meisje opgeknoopte bh zodat der titte nog wat lijke geen kont zie ik zo wel leluke straie aan de binne kant vande bene getsie bahquote:
Gastquote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hey weissman sukkeltje haha ja tog laterz
post eens normale knappe niet van die vieze bimbos met 3 lagen makeupquote:
de dancing is faillietquote:Op donderdag 17 april 2014 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik haal iedere week een betere uit de dancing
Dima = CakeManquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is triest vriendje gewoon goede complitmenten maak ik daar
ff snel 'ksta buitrn holly frisse wind door die neus halen met een jongen van hollyquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat is triest vriendje gewoon goede complitmenten maak ik daar
Same here:(quote:Op vrijdag 18 april 2014 06:36 schreef Questular het volgende:
Uitslapen op een vrije dag.....weer niet gelukt
Fristi-wodka. Shit is aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van levo? Die dronk ook melk in t café
Vrij waarschijnlijk, goede vrijdagquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:08 schreef Champy het volgende:
Wat is er met Raymond gebeurd? Mis zijn kwaliteitsposts op de vroege morgen
Semi-overheid dus dikke kansquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vrij waarschijnlijk, goede vrijdag
Lekker genieten meid!quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Godver deze is echt topHij heeft inmiddels wel een andere verpakking tho.
O: gebakken eieren, paar plakken kip op 2 crackersquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lekker genieten meid!
Wat is je lijstje voor vandaag?
Ik zweer het, die van AH Basic smaakt anders ; (quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Godver deze is echt topHij heeft inmiddels wel een andere verpakking tho.
welke karwei?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:49 schreef Champy het volgende:
Hey Ethan, heet je Hans en werk je bij Karwei Haarlem?
Slechter? Volgens mij is deze nu basic geworden namelijk (zelfde prijs) en ik vind hem nogsteeds goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zweer het, die van AH Basic smaakt anders ; (
Verspronckwegquote:
Nee, en nee ik werk niet bij Karwei. Ik werk bij een grote bank (wisten jullie dat al?)quote:
Snel je HD wissen vriendjequote:
Bij de Karwei verkopen ze ook banken toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, en nee ik werk niet bij Karwei. Ik werk bij een grote bank (wisten jullie dat al?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |