Jij zuigt toch scheten uit jackies kont?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
ik ken nog wel wat termen maar die ga ik me niet in de mond nemen (figuurlijk)
how'd u knowquote:Op donderdag 17 april 2014 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij zuigt toch scheten uit jackies kont?
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contactquote:Op donderdag 17 april 2014 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je vriendinnetje heeft alles verklapt.
ondertussen laat ze nog die hotdog door de hal slingere van een andere dudequote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contact
Zaterdag heb ik de date..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je nog aan het daten met die brandweerman?? zonee benader mij voor intiem contact
Hihi..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ondertussen laat ze nog die hotdog door de hal slingere van een andere dude
de slet
kan je goed zijn kont zienquote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik de date..
we gaan klimmen en wat drinken.
Keep you guys posted.
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
ik krijg net EINDELIJK weer is een email
ik denk yes populair!
is t mn zorgverzekering met reclame
kanker
tyfuslijers zijn hetquote:Op donderdag 17 april 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
ik krijg net EINDELIJK weer is een email
ik denk yes populair!
is t mn zorgverzekering met reclame
kanker
zet wat dames achter het raamquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonzo kk lui ben ik
waar woon je dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik krijg iedere dag mails van kamernet met de nieuwste kamers in groningen terwijl ik daar al kaolo lang niet meer woonzo kk lui ben ik
die krijg ik ook nog steeds ja, voor kamers in amsterdamquote:Op donderdag 17 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
die krijg ik ook nog steeds ja, voor kamers in amsterdam![]()
hoe vinden jullie trouwens de foto van mn laatste shoot
[ afbeelding ]
Waarom zijn je ogen bruin?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat de fuck heb je die kat gegevenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |