Nee brah melk toch? Na elke slok bier een slok melk bij t indrinken om z'n gainzz te behouden. En daarna in de kroeg gewoon full melk-modequote:
niet doen vriendquote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit er aan te denken om katten vlees te gaan eten
hebben jullie hier ervaring mee? dit gaat op lange duur veel geld schelen namelijk ( de katten pluk ik zo uit m'n tuin )
Ik kan je ze aanleveren. Ik rijd katten dood voor fun.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
hebben jullie hier ervaring mee? dit gaat op lange duur veel geld schelen namelijk ( de katten pluk ik zo uit m'n tuin )
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jammer van die achtenveertig onderkinnen
(zou frikandel er niet doorheen jagen. )
zulle we bij jou een koreaanse kattenbbq doen?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
hee fanta hoe is tquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?
Ik ben wel benieuwd!!!!!
Niks is verschenen in mijn scherm.quote:
de chinees maakt er toch babi pangang mee?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
Sorry, komt ie.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niks is verschenen in mijn scherm.
Mijn hart maakte een sprongetje, maar ik ben teleurgesteld.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja jammer van die achtenveertig onderkinnen
(zou frikandel er niet doorheen jagen. )
doutezen kroes zou ik wel beschuitje mee wille etenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op wat voor vrouwen val jij dan Jeroen?
Ik ben wel benieuwd!!!!!
Wat voor beschuit? Die van bolletje?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doutezen kroes zou ik wel beschuitje mee wille eten
( als je begrijpt wat ik bedoel![]()
))
wel een btje grof hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
IK DENK DAT IE BEDOELT NEUKEN, POMPEN, KETSEN, VEGEN, BESTIJGEN, ETC ETC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |