SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 16-04-2014 21:12:24 ]
You go girl.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendjes. IK heb ook mijn behoeftes en zolang ik nog niks afgesproken heb met die date is er niks aan de hand.
Niet zo schijnheilig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendjes. IK heb ook mijn behoeftes en zolang ik nog niks afgesproken heb met die date is er niks aan de hand.
Niet zo schijnheilig.
ik heb gewoon inear sennheiser cx200 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Voor de mensen die muziek luisteren tijdens het hardlopen, welke oordopjes blijven goed zitten?
wat jeroen zegt, lekkere bass ook en verstelbare dopjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Voor de mensen die muziek luisteren tijdens het hardlopen, welke oordopjes blijven goed zitten?
paar van dx.com. Sluiten goed buitengelicht af, goed geluid en wat langer snoerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
No thanks Jeffquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
paar van dx.com. Sluiten goed buitengelicht af, goed geluid en wat langer snoer
heb je wel beats by dre solo op voor de swag?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Beats oordoppen zijn serieus geweldig. Ik kreeg ze bij mijn HTC One. Bass is ongeëvenaard, je hoort niets meer om je heen en blijven goed zitten tijdens het lopen.
ja sowieso man keihardquote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je wel beats by dre solo op voor de swag?
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:04 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een nerd die Neymar, die moeten ze meteen doormidden schoppen.
Fucking ziek, olympische snelheden dit.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo is wel een baas maar zoals hij er nu bijloopt ziet er echt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |