SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 16-04-2014 21:12:24 ]
You go girl.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendjes. IK heb ook mijn behoeftes en zolang ik nog niks afgesproken heb met die date is er niks aan de hand.
Niet zo schijnheilig.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendjes. IK heb ook mijn behoeftes en zolang ik nog niks afgesproken heb met die date is er niks aan de hand.
Niet zo schijnheilig.
ik heb gewoon inear sennheiser cx200 ofzoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Voor de mensen die muziek luisteren tijdens het hardlopen, welke oordopjes blijven goed zitten?
wat jeroen zegt, lekkere bass ook en verstelbare dopjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Voor de mensen die muziek luisteren tijdens het hardlopen, welke oordopjes blijven goed zitten?
paar van dx.com. Sluiten goed buitengelicht af, goed geluid en wat langer snoerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
No thanks Jeffquote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
paar van dx.com. Sluiten goed buitengelicht af, goed geluid en wat langer snoer
heb je wel beats by dre solo op voor de swag?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Beats oordoppen zijn serieus geweldig. Ik kreeg ze bij mijn HTC One. Bass is ongeëvenaard, je hoort niets meer om je heen en blijven goed zitten tijdens het lopen.
ja sowieso man keihardquote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je wel beats by dre solo op voor de swag?
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:04 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een nerd die Neymar, die moeten ze meteen doormidden schoppen.
Fucking ziek, olympische snelheden dit.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo is wel een baas maar zoals hij er nu bijloopt ziet er echt niet uit.
Heel snel zn been voor de andere zettenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent is zo mager als wat
hoe de neuk kan die zo hard lopen?
ben jij de grappigste thuis?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heel snel zn been voor de andere zetten
anna bowlenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent is zo mager als wat
hoe de neuk kan die zo hard lopen?
http://www.amazon.de/Kini(...)=8-3&keywords=kinivoquote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
Holy shit.quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
Ronaldo is wel een baas maar zoals hij er nu bijloopt ziet er echt niet uit.
gheh ja man echt sicke pecs en bisepsequote:Op donderdag 17 april 2014 01:39 schreef Drinky het volgende:
Yuri zit jij op mijn Facebook te kijken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 17 april 2014 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gheh ja man echt sicke pecs en bisepsenee maar ander mensen wel, in precies dezelfde volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 17 april 2014 02:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee maar ander mensen wel, in precies dezelfde volgorde
True.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Ethanolic het volgende:
Beats oordoppen zijn serieus geweldig. Ik kreeg ze bij mijn HTC One. Bass is ongeëvenaard, je hoort niets meer om je heen en blijven goed zitten tijdens het lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op donderdag 17 april 2014 07:35 schreef Drinky het volgende:
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.Dat studentenlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.Zolang je niet uit het raam sprint net als die vent op de UithofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zit je bij Diakonessen?
is zo'n chick die helemaal into insecten en reptielen isquote:Op donderdag 17 april 2014 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Dat iemand die tweede op je fb zet begrijp ik wel, maar dat iemand die eerste op je fb zet vind ik wel vaag. Heb je wat met slangen of zo?
leidsche Rijn, de levenquote:Op donderdag 17 april 2014 07:45 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zolang je niet uit het raam sprint net als die vent op de Uithof. Zit je bij Diakonessen?
en terecht. Feelssobadmanquote:
gewoon naar de bkquote:Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
Hey Ray!
http://www.niburu.nl/vide(...)n-mcdonalds-gemaakt/
wat is het probleemquote:Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
Hey Ray!
Ik ga verder macD niet zitten verdedigen, maarquote:Op donderdag 17 april 2014 08:49 schreef JackieBrown het volgende:
Hey Ray!
Jonge blijf jij tog dat gif etequote:Op donderdag 17 april 2014 09:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ga verder macD niet zitten verdedigen, maar
Mac koopt zn aardappelen overal en nergens.
Ik heb als bijbaantje jaren bij een tuinder gewerkt die tropische stek produceerde, er werd ook op grote schaal veredelt waaronder aardappelplanten met daaraan kriel aardappeltjes. Als die veredling er op zat en de resultaten bekend waren gingen al die aardappels naar mac D...
Denk niet dat alleen macD dat soort giftige aardappelen gebruikt...
kdenk het welquote:Op donderdag 17 april 2014 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb eens McDonald patat gegeten, moest gelijk kotse, komt dat door die chemacalieen??
Ja en bk doet dat niet zeker lolquote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jonge blijf jij tog dat gif eteBK 4 lyfe
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:35 schreef JackieBrown het volgende:
Oke nou gelukkig want ik vind die franse frietjes van de mac wel het lekkerst
Ehm kfc mishandelt kippen he, slaat ze tegen de muur enzoquote:Op donderdag 17 april 2014 09:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kdenk het wel
ik eet alleen nog maar bk en kfc door dit verhaal
echt ranzig dat de mcd dit doet gore tent bahbah bah
ja maar wel naturel zonder gifquote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm kfc mishandelt kippen he, slaat ze tegen de muur enzo
Anders was t wel realisties tochquote:Op donderdag 17 april 2014 09:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
in 5 maanden zo'n ranzige staart? ik geloof er niks van
Hah.quote:
Oh geil. Mag ik ook een paar haren. Ik wil er aan ruikenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
Hij heeft wel een staart
Hij heeft toen stukje afgeknipt en opgestuurd
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 09:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hah.
Sap heeft mij wel eens een pic gestuurd. Buff as fuck is i. Heeft geen staart dacht ik. Athans is me nie opgevallen
Helemaal toppie meid lekker genietenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Niet zo schijnheilig.
Lol 109 euro voor Jan Coltrui betalenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:02 schreef Klokov het volgende:
Damn, check net de agenda van De Oosterpoort, kaartjes voor Marco Borsato zijn 109 euro per stuk
Creative EP630. Prima dingen. sluiten goed af dus volume hoeft niet volledig opengedraaid te worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:06 schreef Klokov het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heel snel zn been voor de andere zetten
Drinky live vanuit het ziekenhuis in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. LSD is geen kinderspeelgoed
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
wat een heerlijke swag heeft ronaldoquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=704946366214624
Godsamme
quote:Op donderdag 17 april 2014 09:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een heerlijke swag heeft ronaldo
De man van 100 miljoenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
Godsamme
Met dank aan Hiphoppintoquote:Op donderdag 17 april 2014 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
Godsamme
en die fucking trage verdediger ja. hiphoppinto is gewoon goede keeper normaal gesproken. goede swag ook trouwensquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
en die fucking trage verdediger ja. hiphoppinto is gewoon goede keeper normaal gesproken. goede swag ook trouwens
[ afbeelding ] pinto![]()
![]()
![]()
Royal sadnessquote:
ik zie dat klotefilmpje overal voorbij komen. ik ga dat zeker niet kijkenquote:
Ze moeten blij zijn dat ze werk hebben, ondertussen heeft Nederland meer dan een half miljoen werklozen..quote:Op donderdag 17 april 2014 10:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zie dat klotefilmpje overal voorbij komen. ik ga dat zeker niet kijken
gaat over kinderarbeid denk ik?
ik wil godverdomme gewoon goedkope kleren hebben
Wow goeien argumentquote:Op donderdag 17 april 2014 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze moeten blij zijn dat ze werk hebben, ondertussen heeft Nederland meer dan een half miljoen werklozen..
Gast, ik ben echt helemaal klaar met drugs, alcohol, wiet even een tijdje niet meer. Normaal gesproken ben ik niet echt van de harddrugs, maar peer pressure. Gelukkig werken psychoactieve drugs bijna niet op mij maar je wordt echt bang als je die shit voor je ziet afspelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Helemaal toppie meid lekker genieten
[..]
Lol 109 euro voor Jan Coltrui betalenZijn er mensen zo achterlijk?
[..]
Creative EP630. Prima dingen. sluiten goed af dus volume hoeft niet volledig opengedraaid te worden.
[..]![]()
[..]. LSD is geen kinderspeelgoed
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:30 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit het voetbal forum ofzo? Heb dat niet voor niks uit mn active topics gehaald.
idd als wij kinderarbeid verbieden gaan ze wel in de prostitutie werken ofso wat is dan erger dnek ik danquote:Op donderdag 17 april 2014 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze moeten blij zijn dat ze werk hebben, ondertussen heeft Nederland meer dan een half miljoen werklozen..
Is wel iets voor deze vrouwquote:Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef Klokov het volgende:
Check die neger vanaf 0:50http://www.dumpert.nl/med(...)l_in_de_moshpit.html
Peer pressurequote:Op donderdag 17 april 2014 10:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gast, ik ben echt helemaal klaar met drugs, alcohol, wiet even een tijdje niet meer. Normaal gesproken ben ik niet echt van de harddrugs, maar peer pressure. Gelukkig werken psychoactieve drugs bijna niet op mij maar je wordt echt bang als je die shit voor je ziet afspelen.
Gelukkig heeft de politie plaatjes en video's geschoten met mijn mobiel
Niet zozeer peer pressure, maar die gast doet die shit vaker, laat alles testen, weet er van alles over. Zei dat het niet heftig zou zijn en na 6 uur uitgewerkt, ik had een keer truffels met die gast gedan. Goede wake-up call dat je die shit gewoon niet onder controle kan houden hoeveel je er ook over weet.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:52 schreef Questular het volgende:
Ander hoor je niet bij het stoere groepje he? Ik ken het gevoel, absoluut niet gevoellig voor peer pressure en dus forever alone
Ik hou het wel bij pep+bier. Word je tenminste niet helemaal koekoek vanquote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet zozeer peer pressure, maar die gast doet die shit vaker, laat alles testen, weet er van alles over. Zei dat het niet heftig zou zijn en na 6 uur uitgewerkt, ik had een keer truffels met die gast gedan. Goede wake-up call dat je die shit gewoon niet onder controle kan houden hoeveel je er ook over weet.
Gozer is nog steeds wappie, scary shit.
pep, xtc en al het andere nooit gedaan. Altijd wiet of alcohol, maar daar was ik ook een goed jaar mee gestopt vorig jaar. Voor mij geen zooi meer in mijn lichaam, alleen kip met rijst #yoloquote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij pep+bier. Word je tenminste niet helemaal koekoek van. Pillen op feesten ben ik ook al een tijdje klaar mee. knetterwaus van de pillen rondstruinen op een feest, 24 uur later wakker worden en geen idee wat je allemaal gezien gehoord en gedaan hebt
. Of dat je je snacky dropt, en ineens pats boem feest afgelopen. "Huh nu al?" Ja man achterlijke, je hebt 4 uur lang in de hoek staan te spacen met je kutkop en het enige wat je deed was naar je horloge kijken
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
Of dat je je snacky dropt, en ineens pats boem feest afgelopen. "Huh nu al?" Ja man achterlijke, je hebt 4 uur lang in de hoek staan te spacen met je kutkop en het enige wat je deed was naar je horloge kijken
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij pep+bier. Word je tenminste niet helemaal koekoek van. Pillen op feesten ben ik ook al een tijdje klaar mee. knetterwaus van de pillen rondstruinen op een feest, 24 uur later wakker worden en geen idee wat je allemaal gezien gehoord en gedaan hebt
. Of dat je je snacky dropt, en ineens pats boem feest afgelopen. "Huh nu al?" Ja man achterlijke, je hebt 4 uur lang in de hoek staan te spacen met je kutkop en het enige wat je deed was naar je horloge kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |