Pep is lekker. Doet niks raars, gewoon een bom energie en je kunt zuipen als een malle. Wel ff rekening houden dat t een uurtje of 6 á 8 doorwerkt, dus niet om 04:00 nog ff paar punten pakken als je om 07:00 wil slapen. Dan heb je geheid plafonddienstquote:Op donderdag 17 april 2014 12:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
pep, xtc en al het andere nooit gedaan. Altijd wiet of alcohol, maar daar was ik ook een goed jaar mee gestopt vorig jaar. Voor mij geen zooi meer in mijn lichaam, alleen kip met rijst #yolo
Maar inderdaad, je bent er niet helemaal bij, neemt vaak ook helemaal van de beleving weg.
Kday gaat hier een rode superman gepopt worden. Lekker wausah.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij pep+bier. Word je tenminste niet helemaal koekoek van. Pillen op feesten ben ik ook al een tijdje klaar mee. knetterwaus van de pillen rondstruinen op een feest, 24 uur later wakker worden en geen idee wat je allemaal gezien gehoord en gedaan hebt
. Of dat je je snacky dropt, en ineens pats boem feest afgelopen. "Huh nu al?" Ja man achterlijke, je hebt 4 uur lang in de hoek staan te spacen met je kutkop en het enige wat je deed was naar je horloge kijken
In 1 keer? Good luckquote:Op donderdag 17 april 2014 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kday gaat hier een rode superman gepopt worden. Lekker wausah.
Binnenkort ook eens pep doen
Wou je dr wat aan doen?quote:
Snuiven doe je alleen voor de smaak. Als je echt hard wil gaan maak je bommetjes. 10-12 uur knallenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee snuif maar lekker door dan lost het probleem zichzelf wel op bah bah bah
Baardtrimmer XT2000quote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
welke baardtrimmer gebruiken jullie
ik scheer mij nooit ben lekker mezelfquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
voor die paar vlashaartjes gebruik ik niksquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een Braun cruzer nog wat, die moet je iig niet kopen. Waardeloos kutapparaat. Ik zou een traploos verstelbare tondeuze kopen. Het liefst een Wahl, althans m'n ex(kapster) zweerde bij die dingenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef Dimachaerus het volgende:
"ja maar deze zijn exclusief ditdatzuszo 300 van gemaakt"quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit ff in het sneakertopic te kijken hier omdat ik nieuwe swag voor me voeten nodig heb
lees ik daar gewoon dat mensen voor een winkel gaan w88 op de nieuwste schoenendie nog kk lelijk zijn ook
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit ff in het sneakertopic te kijken hier omdat ik nieuwe swag voor me voeten nodig heb
lees ik daar gewoon dat mensen voor een winkel gaan w88 op de nieuwste schoenendie nog kk lelijk zijn ook
Boeiend of ze lelijk zijn of niet. De laatste Jeezy release (zal ook geen Jeezy meer komen daarna) had een verkoopprijs van 260 euro retail, en die dingen gaan nu tussen de 3.000~10.000 euro weg op ebay. Als je iets langer wacht kun je er wss meer voor vragen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
"ja maar deze zijn exclusief ditdatzuszo 300 van gemaakt"
Ja nou en ze zijn nog steeds lelijk
Voor feestjes enzo nog beter dan x. Die zooi doe ik liever op een feestje bij iemand thuis of in de zomer op het strand. Uren ouwehoeren en smoken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Pep is lekker. Doet niks raars, gewoon een bom energie en je kunt zuipen als een malle. Wel ff rekening houden dat t een uurtje of 6 á 8 doorwerkt, dus niet om 04:00 nog ff paar punten pakken als je om 07:00 wil slapen. Dan heb je geheid plafonddienst
En voor de liefhebber: https://www.youtube.com/r(...)de+kaart+van+de+week
Dat heb ik nog nooit beweerdquote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef Weissman het volgende:
Fastfood, overmatige alcohol consumptie, en nu ook hard-drugs
En dan nog beweren dat je lift en gezonder leeft dan 95% van de bevolking
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:04 schreef Champy het volgende:
Hey Weissman,
ik heb nog nooit harddrugs gebruik, ben je nu trots op me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |