quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Naughty/sensualSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
komt vooral door je lippen.
Ik wel, ook vaak popje, meissie, van die tedere verkleinwoordjes door mensen die eigenlijk tegen me op moeten kijken omdat ik hun leven redquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat ik nooit schattig word genoemd..
Hmm ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet he, meestal hebben negerinnen een fierce uitstraling vind ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik wel, ook vaak popje, meissie, van die tedere verkleinwoordjes door mensen die eigenlijk tegen me op moeten kijken omdat ik hun leven redlengte helpt ook niet natuurlijk
Je weet wel hoe ik eruit zie en ook dat ik geen volbloed negerin benquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmm ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet he, meestal hebben negerinnen een fierce uitstraling vind ik.
Ja ik word soms ook wel popje/meisje etc genoemd, maar meestal boefje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel jammer inderdaad. Vooral in professionele sferenquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:29 schreef Eleiko het volgende:
popje/meisje zeggen tegen een volwassen vrouw:
Goede genen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Beestachtigquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
HOE VINDEN JULLIE MIJN HOOFD DAN DJEEZ
I see what you did therequote:
Wat een kneus.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Vooral in professionele sferen
Überhaupt met vrouwen werkenquote:
als kind te weinig borstvoeding gehad?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Überhaupt met vrouwen werken
De enige vrouw bij ons is een poetsvrouw. En zelfs dat kan ze niet
durf je verder te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?![]()
( als je begrijpt wat ik bedoel
![]()
![]()
![]()
)
Is cute, je snapt het nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:29 schreef Eleiko het volgende:
popje/meisje zeggen tegen een volwassen vrouw:
Ben jij dat op die plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet verwacht he dat ik het ook zou doen?
Wat voor kroelnamen gebruiken jullie zoal bij elkaar?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Vooral in professionele sferen
Geen idee, waarom zou dat moeten zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:03 schreef Questular het volgende:
[..]
als kind te weinig borstvoeding gehad?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Überhaupt met vrouwen werken
De enige vrouw bij ons is een poetsvrouw. En zelfs dat kan ze niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Nee, jij snapt het niet: vrouwen die dit accepteren zij passieve conservatieve vrouwen en die wil je niet.quote:
Raar geval idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
vingers van een vijftig jarige, die kop is echt helemaal verbouwd.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]Wordt jij dagelijks getransformeert naar 1950?
Dat dit soort geroeptoeter anno 2014 nog bestaatHaha nee, maar ik zit in een behoorlijke mannenwereld en vrouwen op de werkvloer bij ons zie ik niet zo snel gebeuren. Hou ze maar Op kantoor, een vrouw aan boord brengt ongeluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |