Wat denk je te worden met een master sociologie? Je kan daar toch alleen PUA-meester of life coach mee worden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uberhaubt?
Maargoed, hoezo niet? Wat bedoel je?
rij ff door naar den haag dan, daar ben je binnen 15 min vanuit 010.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
24 is een mooie leeftijd. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bruidegom trouwens.
Dat is geen antwoord op m'n vraag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat denk je te worden met een master sociologie? Je kan daar toch alleen PUA-meester of life coach mee worden?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
24 is een mooie leeftijd. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bruidegom trouwens.
Als PUA-meester en life coach doe je toch geen onderzoek, je neemt andermans resultaten over (net zoals Jesse v/d Velde (life coach)).quote:
Sick cunt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het was serieus echt fucking lekker man. Zou dit kiezen boven die b&j. Had enkel meer chocola nodig.
Mja, je zegt zelf dat de kwaliteit van UvA veel beter is?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb mensen waarvan ik weet dat ik het geld zou kunnen lenen. Maar dan praat ik over 8000 euro, en dat zie ik niet zitten. Niet in de huidige situatie waar de VU ook een optie is en een werkveld waar netwerken toch wel de key is. Waar ik al flink mee bezig ben.
True, maar ik weet niet of dat het waard is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, je zegt zelf dat de kwaliteit van UvA veel beter is?
Joehoee, we wachten op jou.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
rij ff door naar den haag dan, daar ben je binnen 15 min vanuit 010.
Zijn de betere bruiloften vriend.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat verwacht je, dat ik naar een 1 of andere marokkaanse bruiloft ga
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat verwacht je, dat ik naar een 1 of andere marokkaanse bruiloft ga
quote:
Beter wel doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
True, maar ik weet niet of dat het waard is.
heel erg bedankt, deze neem ik mee voor de gehandicaptebuurvrouw met aids. ik geef jou 5 kankersteentjes hiervoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Brah net alsof ik daar vreemd in ben.
Vanavond mijn eigen chunky monkey gemaakt;
1 liter kwark, 2 eetlepels stevia, 3 eidooiers, 100 ml melk en 2 scoops whey, banaan in helft en slices, 70 gram walnoten in de ijsmachine. Na 45 min reep pure chocola au bain-marie verhit als chocoladesaus. Damn was good man
Ik zou best een uitleg willen horen. Wat is er mis met pasta, rijst, e.d. (processed)?quote:
Gister na 40 uur wakker blijven tijdens het stappen 2 van die dingen genomen. Werken best redelijk, denk dat ik zonder niet naar huis had kunnen rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
Werken die Redbull Energyshots een beetje?
cool, toch maar een halenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gister na 40 uur wakker blijven tijdens het stappen 2 van die dingen genomen. Werken best redelijk, denk dat ik zonder niet naar huis had kunnen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |