SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 10-04-2014 15:12:32 ]
Volgens mij studeert die gast regten.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Klokov het volgende:
Ik heb wat belangrijk is even onderstreept voor jullie.
15 graden en windstil hier. Prachtig vaarweer.quote:
Windkracht 5 en dan met een valkje een meer op.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
15 graden en windstil hier. Prachtig vaarweer.
Ben niet van t zeilen. Plankzeilen is ook alweer een tijd geledenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Windkracht 5 en dan met een valkje een meer op.
Wat doen jullie dan toch allemaal?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
Gym is weer totaal vernietigd. Wat een feestje.
huh wie is dit?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:45 schreef Weissman het volgende:
Hey JB lieverd, ik eet vanavond niet thuis. Kus, Jouw kleine held
Nou ik deed bijv. hiit en er kwam een brandlucht van de crosstrainer af, toen moest ik op een andere.. die was dus zeg maar kapot. En dat is nog maar een voorbeeldquote:Op donderdag 10 april 2014 17:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan toch allemaal?
O zo. Ik snap het Jacky, thnx. Is dat hoge intensiteit interval training?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou ik deed bijv. hiit en er kwam een brandlucht van de crosstrainer af, toen moest ik op een andere.. die was dus zeg maar kapot. En dat is nog maar een voorbeeld![]()
![]()
Slopen letterlijk de gym.
hahaquote:
Ja! En intens is het zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
O zo. Ik snap het Jacky, thnx. Is dat hoge intensiteit interval training?
Kutserie ik kijk alleen star trekquote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef JackieBrown het volgende:
Keek hier iemand boardwalk empire?
Oh shit broer, bedoelde t niet fokop ofzo ik vind xzbit altijd wel lachequote:Op donderdag 10 april 2014 19:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zal ik jou hoofd is in elkaar pimpe ofso
Bro, dat is echt een serie om te binge watchenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef Xa1pt het volgende:
House of Cards begint goed. Die rol van Kevin Spacey.
Ben vrij vanavond dus dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro, dat is echt een serie om te binge watchen
Vies wijf hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 19:38 schreef Klokov het volgende:
Hooggeleid G, heb minimaal een 9 op mijn tentamen. De OP vind ik ook minimaal een 9 waard trouwens, respect Griekenland!
Dat lijkt me onwaarschijnlijk vriend.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vies wijf hoor
veel te gespierd voor mij
zit waarschijnlijk meer in de gym als ik
Thanks broeder, de gymchick is gekozen omdat ik vond dat de plates op velgen leken. ( srs )quote:Op donderdag 10 april 2014 19:38 schreef Klokov het volgende:
Hooggeleid G, heb minimaal een 9 op mijn tentamen. De OP vind ik ook minimaal een 9 waard trouwens, respect Griekenland!
Ging voornamelijk om spoilerchicks 1 en 3quote:Op donderdag 10 april 2014 19:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks broeder, de gymchick is gekozen omdat ik vond dat de plates op velgen leken. ( srs )
Spoilerchicks zijn mijn specialiteit brah. Ik stop ze nu inderdaad alleen in spoilers om dat een zekere user eerder klaagde dat de chicks van VMS altijd niet-liftende chicks waren.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ging voornamelijk om spoilerchicks 1 en 3
Maar die schijven zitten vol met gaten dus ze lift helemaal niet heel veel.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vies wijf hoor
veel te gespierd voor mij
zit waarschijnlijk meer in de gym als ik
hoop ik niet voor hemquote:
Ziet er uit als een popquote:Op donderdag 10 april 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie dame en goed lichaam, maar waarom ligt er een drol naast haar op het bed?
[ afbeelding ]
Bazenseriequote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef JackieBrown het volgende:
Keek hier iemand boardwalk empire?
Dat is de rest van de kokosnoot vriendquote:Op donderdag 10 april 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die kreeg hernia door wheyshekiesquote:Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoop ik niet voor hem
met zo opgeblazen lichaam kun je een goede baan wel vergete
niemand neemt zo iemand serieus
alleen als je uitsmijter wil worde is het handig
zelfs popo gaat hem niet lukke met zo opgeblaze
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
hebben jullie nog zieke deephouse setjes voor mij
Wat vind je van deze vriend:quote:Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
hebben jullie nog zieke deephouse setjes voor mij
Ik moest ervan kotsen. Gelukkig heeft mn moeder het nog op willen ruimen.quote:
Beter at je het weer op, zitten sowieso nog verse eiwitten tussen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik moest ervan kotsen. Gelukkig heeft mn moeder het nog op willen ruimen.
jij vind dat wel een leuk albumpje hequote:
Luister meestal een mix, dat album of Black Tongue van Mastodon tijdens mn workout.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij vind dat wel een leuk albumpje he
Realiseer me opeens dat ik nog 10 kilo moet gaan verliezen wil ik op haar gewicht uitkomen maar voor de rest gaat het goed joh!quote:
Je bent leuk zoals je bent, met mij gaat het goed, lekker druk nog even met verslagen voor onderzoekswerk. Hoe staat het met je scriptie?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Realiseer me opeens dat ik nog 10 kilo moet gaan verliezen wil ik op haar gewicht uitkomen maar voor de rest gaat het goed joh!![]()
Met jou?
Shit Tyrone, get it together!quote:
Gaat z'n gangetje. Nog zes interviews en dan mag ik gaan analyserenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je bent leuk zoals je bent, met mij gaat het goed, lekker druk nog even met verslagen voor onderzoekswerk. Hoe staat het met je scriptie?
nice, moet je ook alle interviews letterlijk uittypen? of had je dat al vertelt #bier #alcohol #aangeschotenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Nog zes interviews en dan mag ik gaan analyseren
Jup. Ik wil jou ook interviewenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nice, moet je ook alle interviews letterlijk uittypen? of had je dat al vertelt #bier #alcohol #aangeschoten
dude post je nou je vriendin?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Champy het volgende:
Goeden kontje op de bank
[ afbeelding ]
lolz classicquote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook nog echt - Google Images reversed niks.
idd, goede kont!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Champy het volgende:
Goeden kontje op de bank
[ afbeelding ]
Zou frikandel door de gang smijten mits 5cm dik landbouwplastic haar gezicht afschermt.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:55 schreef Champy het volgende:
Goeden kontje op de bank
[ afbeelding ]
lol wil je zeggen dat ze een kutkop heb? zeg je toch nietquote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zou frikandel door de gang smijten mits 5cm dik landbouwplastic haar gezicht afschermt.
Pyjamabroekquote:
Zit best een leuk koppie op hoorquote:Op donderdag 10 april 2014 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zou frikandel door de gang smijten mits 5cm dik landbouwplastic haar gezicht afschermt.
Kun je ff full hd frontals posten? Miss kan ik er nog wat mee.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Pyjamabroek
[..]
Zit best een leuk koppie op hoor
quote:
Damn, ik dacht wat doe ik maar het was Adoquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:45 schreef Klokov het volgende:
Heb trouwens mijn vrouwtje instructies gegeven voor de cut. Kan niet fout gaan want ik maak bijna nooit zelf eten
Niks voor mij man, kan dat grafnummer niet meer aanhoren. Wat een naam ook, NEUS.quote:
Pls Fanta vanwaar die haat?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van hanks
sowieso dikke henk.
Ray, hou op manquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Because i'm happy gaaay![]()
[ afbeelding ]
kenser nummer
quote:
Zucht: hebben jullie nou nog niet afgesproken? Spreek af en ga ketsen i.p.v. jullie hormonale driften hier te blijven posten.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik wil jouw binnenste interviewen
Die "foto" is me teveel bewerkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zwakke poging tot hard-to-get.quote:
hmm oke wat zal ik dm'en naar dr als ik dr op cam wil krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nou....krijg je toch inmiddels kromme tenen van van dat nummer
![]()
![]()
![]()
Meer zoiets zeg maarquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
is dat jij Henk? met het befaamde kapsel?
[ afbeelding ]
Eind van je cut gaat ie vast 65quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
brommertje doet het weer![]()
nu nog ff opnieuw inrijden ong 100km.
hij ging aan het begin v.d. rit 35km/u, aan het eind v.d. rit 42![]()
![]()
lol
Toch maar laten fixen ja? Gelijk 70cc eronder gehangen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
![]()
lol
hahaquote:
lolquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar laten fixen ja? Gelijk 70cc eronder gehangen?
68 dat heb ik volgens mij wel eens in mn puber jaren gewogenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
van dat getalletje 65-68 heb ik nog wel eens nachtmerries lol. Dat ik wakker wordt uit een droom dat ik al m'n gains kwijt ben en weer 68 weeg![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
van dat getalletje 65-68 heb ik nog wel eens nachtmerries lol. Dat ik wakker wordt uit een droom dat ik al m'n gains kwijt ben en weer 68 weeg![]()
Herkenbaar dezequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
Nee serieus, 2 maanden na m'n operatie woog ik nog maar 87kg. Nu weer solid terug boven de 100quote:
heel mooi gozerquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee serieus, 2 maanden na m'n operatie woog ik nog maar 87kg. Nu weer solid terug boven de 100
Welke smaak B&J heb je daarvoor gebruikt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee serieus, 2 maanden na m'n operatie woog ik nog maar 87kg. Nu weer solid terug boven de 100
Taste the #gainbow!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ik kom juist aan als ik niet kan trainenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
zijn je littekens al een beetje aan het faden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik raak ook kilo's kwijt als ik niet train. Dan eet ik alleen wanneer het me uitkomt ipv dat ik "moet" eten #ecto4lifequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ik kom juist aan als ik niet kan trainenvreet je dan niets meer ofzo?
Eten wanneer het me uit komt is 24/7, G.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik raak ook kilo's kwijt als ik niet train. Dan eet ik alleen wanneer het me uitkomt ipv dat ik "moet" eten #ecto4life
Inrijden moet met lichte belasting, Ray: ik zou een crosstrainer-ecto uit je gym plukken en die dat klusje laten klaren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
![]()
lol
lol.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Inrijden moet met lichte belasting, Ray: ik zou een crosstrainer-ecto uit je gym plukken en die dat klusje laten klaren.
Andere vraag: hoe ben je de afgelopen tijd naar je werk gegaan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
genoeg te vinden hehe
"Hey jongen, wil jij wat voor me doen?"
En dan denkt die gozer dat i moet spotten, maar dan vragen of hij dat brommertje wat voor de deur staat ff wil inrijden
Met z'n Bazenkever natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Andere vraag: hoe ben je de afgelopen tijd naar je werk gegaan?
met m'n autoquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Andere vraag: hoe ben je de afgelopen tijd naar je werk gegaan?
Upload maar even een filmpje van die 20 minuten cardio, en dan vooral van je gezicht. Iets zegt me dat je minder blij zult kijken dan tijdens je vorige bazenfilmpjes.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
met m'n auto![]()
vanaf vandaag ga ik na het trainen 20 minuten cardio doen![]()
die insantiy laat ik nog maar even zitten tot ik weer een normale basis conditie heb w.d.b.t.
lolquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Upload maar even een filmpje van die 20 minuten cardio, en dan vooral van je gezicht. Iets zegt me dat je minder blij zult kijken dan tijdens je vorige bazenfilmpjes.
lolquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Dit beeld krijg ik dan
[ afbeelding ]
Jaja is een eend, ik weet het
Alleen m'n meisje eet superfoodsquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:00 schreef Jahr00n het volgende:
Zojuist 1.5 kg superfoods blend gekocht. Ben benieuwd hoe dit mijn gains gaat bevorderen. Welke superfoods nemen jullie in?
Mijn mening is dat je niet serieus met de sport bezig bent als je ze niet inneemt.
Zie mijn signature v.w.b. dreamerbulk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:00 schreef Jahr00n het volgende:
Zojuist 1.5 kg superfoods blend gekocht. Ben benieuwd hoe dit mijn gains gaat bevorderen. Welke superfoods nemen jullie in?
Mijn mening is dat je niet serieus met de sport bezig bent als je ze niet inneemt.
Cool. Ze slikt dus. Nice.quote:
Je maakt gewoon meer gains als je superfood neemt. Genoeg bronnen die dit bevestigen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zie mijn signature v.w.b. dreamerbulk.
Zo onwetend. Mmh gojibessen mmhmnmmmquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lol zo'n hipstermaatje van me vreet die krengen dagelijks bij z'n ontbijt. Zo vermoeiendquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo onwetend. Mmh gojibessen mmhmnmmm
Heb jij hipstermaatjes Henk..dit komt als een klap..kan wel janken..quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol zo'n hipstermaatje van me vreet die krengen dagelijks bij z'n ontbijt. Zo vermoeiend. "Ja moet je ook eens proberen is echt goed voor je".
En vervolgens wel elk weekend jezelf helemaal kapotsnuiven
Die bessen zorgen voor een positieve balans.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol zo'n hipstermaatje van me vreet die krengen dagelijks bij z'n ontbijt. Zo vermoeiend. "Ja moet je ook eens proberen is echt goed voor je".
Je moet je niet omringen met alleen maar mensen van hetzelfde karakter. Diversiteit is een groot goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heb jij hipstermaatjes Henk..dit komt als een klap..kan wel janken..
Zo is dat Henk, met dit motto gaan we het weekend in.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet je niet omringen met alleen maar mensen van hetzelfde karakter. Diversiteit is een groot goed.
als ik google op "Hipster Nazi" dan vult google het zelf aan met haircutquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet je niet omringen met alleen maar mensen van hetzelfde karakter. Diversiteit is een groot goed.
Goede ondertitel ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
page 1quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
als ik google op "Hipster Nazi" dan vult google het zelf aan met haircut
....
![]()
![]()
Balansen he. Sonja Bakker zegt het al jaren!!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die bessen zorgen voor een positieve balans.
Idd. Maar toch vind ik het ook belangrijk om een SAS ( schijt aan sonja ) dag te hebben. ZO LEER JE ECHT GENIETEN VAN DE LEKKERE DINGENquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Balansen he. Sonja Bakker zegt het al jaren!!!!!
Thanx brah. Moet weer wat gas terugnemenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef RaymondK het volgende:
heel mooi gozer![]()
![]()
Hollands Glorie zou m'n vader zeggen
![]()
Geen B&J, wel veel eieren en BigMacs. Bij mijn lokale McDonalds was er een speciale actie 2 halen 1 betalen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef fathank het volgende:
Welke smaak B&J heb je daarvoor gebruikt?
Thy should eat and make those gains.quote:
Matigen trol dezequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe kan dat nou. Ik kom juist aan als ik niet kan trainenvreet je dan niets meer ofzo?
Ja, je begint het steeds minder te zien idd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:22 schreef RaymondK het volgende:
zijn je littekens al een beetje aan het faden?
Dit dus. Muscle memory + endogains. Kwestie van een paar maanden flink trainen, flink eten en goed slapen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:27 schreef Ethanolic het volgende:
Eten wanneer het me uit komt is 24/7, G.
Het is wel echt heerlijk om na een blessure weer volle bak te gaan.
Hahah ja tog. laterzquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:34 schreef fathank het volgende:
Of tijdens een blessure.
Gwn deloaden en doortrainen.
Sowieso ben je beta als je vrouwtje niet slikt. Echt voor schut.quote:
Mmmhmm lekker tarwegras door de humus mmmggghhquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd. Maar toch vind ik het ook belangrijk om een SAS ( schijt aan sonja ) dag te hebben. ZO LEER JE ECHT GENIETEN VAN DE LEKKERE DINGEN
Heerlijk ik heb binnenkort een SAS week tijdens pasen. Heerlijk eten. Daarna de draad weer oppakken hoor want er moet nog een kleine 74 kg af!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmmhmm lekker tarwegras door de humus mmmggghh
Nog voor de zomer toch? Komt wel goed meid, je bent mooi zoals je bent!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk ik heb binnenkort een SAS week tijdens pasen. Heerlijk eten. Daarna de draad weer oppakken hoor want er moet nog een kleine 74 kg af!!
Dat is het keywoordquote:
Niet vergeten te compenseren met een appelweek he!quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk ik heb binnenkort een SAS week tijdens pasen. Heerlijk eten. Daarna de draad weer oppakken hoor want er moet nog een kleine 74 kg af!!
Ik doe meestal een humus week.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet vergeten te compenseren met een appelweek he!
Nog steeds de buurvrouw?quote:
Denk dat er in een paardenpenis ook wel superfoods zitten.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent zo Weiss manquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Vriend, je bent mooi zoals je bent 180 kilo puur spier.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:
yes nog steedsquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nog steeds de buurvrouw?
[..]
Denk dat er in een paardenpenis ook wel superfoods zitten.
[..]
[..]
Jij bent zo Weiss man
[..]
Vriend, je bent mooi zoals je bent 180 kilo puur spier.
Sorryquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:00 schreef Champy het volgende:
Nou doe je het weer Cor, wat had ik gisteren nou gezegd?
Zijn er uberhaubt vrouwen die niet slikken? Volgens mij doe je dan als man gewoon wat foutquote:
Ze zijn er. Niet veel meer tegenwoordig maar ze zijn er nog steeds. Er zijn zelfs nog vrouwen die niet pijpenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zijn er uberhaubt vrouwen die niet slikken? Volgens mij doe je dan als man gewoon wat fout
Als ze niet pijpt dan sla je gew niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze zijn er. Niet veel meer tegenwoordig maar ze zijn er nog steeds. Er zijn zelfs nog vrouwen die niet pijpen.
Hey MsMessy, je kan aangifte doen he!quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ze niet pijpt dan sla je gew niet hard genoeg.
Sorry man...lijkt me ook gewoon iemand die overal op kankert voor de lulz.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
hmm oke wat zal ik dm'en naar dr als ik dr op cam wil krijgen?
Ik slik niks swa totdat je een SOA test voor mijn neus hebt gedaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zijn er uberhaubt vrouwen die niet slikken? Volgens mij doe je dan als man gewoon wat fout
HPV krijg je toch welquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik slik niks swa totdat je een SOA test voor mijn neus hebt gedaan.
Daarna slik ik met liefde.
i.i.g. niet zo onzeker zijn, daar heeft ze een schurfthekel aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
hmm oke wat zal ik dm'en naar dr als ik dr op cam wil krijgen?
Een SAS week?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een Jesse-kloon of een PT-er die om werk verlegen zit.quote:
Personal trainerquote:
hah, hij sloeg lekker aan idd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef fathank het volgende:
Godverdomme zelden zo stuk gegaan om een topic van mezelf.
Je bent bij die laatste post vergeten te switchen van account.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef fathank het volgende:
Godverdomme zelden zo stuk gegaan om een topic van mezelf.
Zo naiefquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Drinky het volgende:
Dat feel wanneer je gisteravond al je eten voor de volgende dag tijdens munchies hebt gegeten onder de veronderstelling dat je de volgende dag wel zonder eten doorkomt
Had em al gezien ja.quote:
Nice. Overigens: kun jij jouw partij een schop geven m.b.t. het invoeren van filosofie in het basis- en middelbare onderwijs? (zie F&L topic).quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:42 schreef Klokov het volgende:
Hey boys: https://decorrespondent.n(...)20646720655-7ebb7a8b
je bedoelt voorarmenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gvd laatst poste zo iemand hier weetniet meer wie zon selfie uit de gym hier.
Nu zie ik al 2 dezelfde dude hier die spreken de zelfde onderarmen heeft
Ik speel het doorquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Overigens: kun jij jouw partij een schop geven m.b.t. het invoeren van filosofie in het basis- en middelbare onderwijs? (zie F&L topic).
Montelly bedoel je?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Drinkyquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
afspreken en schenken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist een fucking raar iets gehad (net wakker); ik droomde over een meisje, werd wakker, deed internet op mijn mobiel aan en zag tussen de WA berichten meerdere van haar afkomstig. What the fuck.
iz thiz a zign of zit ze bij de illuminati en stuurde ze brain waves naar mij?
Duurt lang, ik moet nog 15 min. Lijkt oneindig. Nog 1 laatste patiënt die net voluit op z'n smoel gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nog 1 uur en 3 kanker kwartier. Kanker.
Snel genezen dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Oefff genieten!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
15 min dan naar de gym, pompen, naar huis, eten, douchen en dan sigaren + poker avondje heerlijk!
Je weet hoe ik rol vriend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ontzettend classy beschreven Jahr00n. Props.
Nog 8 minuten en dan naar huis, frikandellen eten + kapsalon en dan sigaretten halen en met de trein naar Den-Bosch, zuipen en weer naar huis. Heerlijk!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
15 min dan naar de gym, pompen, naar huis, eten, douchen en dan sigaren + poker avondje heerlijk!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Duurt lang, ik moet nog 15 min. Lijkt oneindig. Nog 1 laatste patiënt die net voluit op z'n smoel gaat.
Ruzie gehad met de schoonmaker bij die grote bank waar jij werkt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
Ben net nog uitgescholden door een mocro![]()
ging naderhand helemaal stuk
Graag een beetje context, wellicht was het terecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
Hij kreeg geen doekoe van mequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Graag een beetje context, wellicht was het terecht.
Zal ik doen.quote:
Hahaha. Ik ben vrij, sowieso nachtmens en daarnaast bezig met wat shizzle in de USA, dus het is wel handig als ik rond hun tijdzone wakker ben.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
#thuglife #amsterdamquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
https://d2pq0u4uni88oo.cl(...)370100-h264_high.mp4
quote:We can land on the moon but we can not make a proper airplane seat?
Kickstarter: fattitude a body positivequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
hier allemaal al weekend, slecht geregeldquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?quote:
gewoon een blauwe wezo pak ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?dan heb je je antwoord.
Type 2 ja. Type 1 is een heel ander verhaal natuurlijk.quote:
Ligt eraan wat je werkzaamheden zijn, en dat was tevens mijn volgende vraag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?dan heb je je antwoord.
Te lang.quote:
Tx, bro.quote:
Lekker man!!! Hahaaaaaaaa en ik doekoe klappen joh niet te zuinigquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Bahbah, door etha zit ik werkeloos thuis. Kutbankieren
Sickquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijke pr gezet op de db mp.
8x56kg.
Heerlijke pomp alsof me schouder ieder moment kan ontploffe!!!!! Dit kwam sowieso door de superfoods die ik gisteren heb ingenomen.
Ik gebruik de blend maar die vind ik nog niet ziek genoeg dus ik blend er meer goiiIE bessen door en extra noxipro voor de ziekere pompquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sick
Gebruik je die super food blend? Extra geconcentreerde superfoods!!!!
Ziek vriend! 56 per arm neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijke pr gezet op de db mp.
8x56kg.
Heerlijke pomp alsof me schouder ieder moment kan ontploffe!!!!! Dit kwam sowieso door de superfoods die ik gisteren heb ingenomen.
Gebruik je wel is noxplode? Daar xplodeer je letterlijk van!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik gebruik de blend maar die vind ik nog niet ziek genoeg dus ik blend er meer goiiIE bessen door en extra noxipro voor de ziekere pomp
nee mang dat is me te ziekquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik de blend maar die vind ik nog niet ziek genoeg dus ik blend er meer goiiIE bessen door en extra noxipro voor de ziekere pomp
Huhquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mi kankiquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
Hoezo, ze claimen juist hartstikke gezond te zijnquote:
Et voila! Daar is gelijk het "mi kanki" gedeeltequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoezo, ze claimen juist hartstikke gezond te zijn
Doe Ff normaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Et voila! Daar is gelijk het "mi kanki" gedeelte
Sorry man zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe Ff normaal
Voor de een is t een woordje voor de ander de doot
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ja voor mij geld dat nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sorry man zal het niet meer doen
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef JackieBrown het volgende:
heeuj bijna dicht wie is on the hunttt
Post jouw poesje maar in de OPquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:18 schreef JackieBrown het volgende:
Als ik hem heb kan je rekenen op grotendeels ontklede mannen in de OP dusss jullie zijn gewaarschuwd
en/of katten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
wanneer gaan we meetequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jaaa kan je snel editten maar ik zag wat je deed jeroen en ik ben NOT AMUSED
ergens heb ik altijd geweten dat het aan zou komen op jou en mijquote:
we wonen al samen want je bent gewoon een kloon van ethaquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post jouw poesje maar in de OPLol kankerleijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |