Zo naiefquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Drinky het volgende:
Dat feel wanneer je gisteravond al je eten voor de volgende dag tijdens munchies hebt gegeten onder de veronderstelling dat je de volgende dag wel zonder eten doorkomt
Had em al gezien ja.quote:
Nice. Overigens: kun jij jouw partij een schop geven m.b.t. het invoeren van filosofie in het basis- en middelbare onderwijs? (zie F&L topic).quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:42 schreef Klokov het volgende:
Hey boys: https://decorrespondent.n(...)20646720655-7ebb7a8b
je bedoelt voorarmenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gvd laatst poste zo iemand hier weetniet meer wie zon selfie uit de gym hier.
Nu zie ik al 2 dezelfde dude hier die spreken de zelfde onderarmen heeft
Ik speel het doorquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Overigens: kun jij jouw partij een schop geven m.b.t. het invoeren van filosofie in het basis- en middelbare onderwijs? (zie F&L topic).
Montelly bedoel je?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Drinkyquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
afspreken en schenken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist een fucking raar iets gehad (net wakker); ik droomde over een meisje, werd wakker, deed internet op mijn mobiel aan en zag tussen de WA berichten meerdere van haar afkomstig. What the fuck.
iz thiz a zign of zit ze bij de illuminati en stuurde ze brain waves naar mij?
Duurt lang, ik moet nog 15 min. Lijkt oneindig. Nog 1 laatste patiënt die net voluit op z'n smoel gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nog 1 uur en 3 kanker kwartier. Kanker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |