Ik speel het doorquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Overigens: kun jij jouw partij een schop geven m.b.t. het invoeren van filosofie in het basis- en middelbare onderwijs? (zie F&L topic).
Montelly bedoel je?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gvd laatst poste zo iemand hier weetniet meer wie zon selfie uit de gym hier.
Nu zie ik al 2 dezelfde dude hier die spreken de zelfde onderarmen heeft
Drinkyquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gvd laatst poste zo iemand hier weetniet meer wie zon selfie uit de gym hier.
Nu zie ik al 2 dezelfde dude hier die spreken de zelfde onderarmen heeft
afspreken en schenken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist een fucking raar iets gehad (net wakker); ik droomde over een meisje, werd wakker, deed internet op mijn mobiel aan en zag tussen de WA berichten meerdere van haar afkomstig. What the fuck.
iz thiz a zign of zit ze bij de illuminati en stuurde ze brain waves naar mij?
Duurt lang, ik moet nog 15 min. Lijkt oneindig. Nog 1 laatste patiënt die net voluit op z'n smoel gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nog 1 uur en 3 kanker kwartier. Kanker.
Snel genezen dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nog 1 uur en 3 kanker kwartier. Kanker.
Oefff genieten!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
15 min dan naar de gym, pompen, naar huis, eten, douchen en dan sigaren + poker avondje heerlijk!
Je weet hoe ik rol vriend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ontzettend classy beschreven Jahr00n. Props.
Nog 8 minuten en dan naar huis, frikandellen eten + kapsalon en dan sigaretten halen en met de trein naar Den-Bosch, zuipen en weer naar huis. Heerlijk!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
15 min dan naar de gym, pompen, naar huis, eten, douchen en dan sigaren + poker avondje heerlijk!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Duurt lang, ik moet nog 15 min. Lijkt oneindig. Nog 1 laatste patiënt die net voluit op z'n smoel gaat.
Ruzie gehad met de schoonmaker bij die grote bank waar jij werkt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
Ben net nog uitgescholden door een mocro![]()
ging naderhand helemaal stuk
Graag een beetje context, wellicht was het terecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
Ben net nog uitgescholden door een mocro![]()
ging naderhand helemaal stuk
Hij kreeg geen doekoe van mequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Graag een beetje context, wellicht was het terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |