Ik ken iemand die kreeg hernia door wheyshekiesquote:Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoop ik niet voor hem
met zo opgeblazen lichaam kun je een goede baan wel vergete
niemand neemt zo iemand serieus
alleen als je uitsmijter wil worde is het handig
zelfs popo gaat hem niet lukke met zo opgeblaze
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
hebben jullie nog zieke deephouse setjes voor mij
Wat vind je van deze vriend:quote:Op donderdag 10 april 2014 20:08 schreef Jahr00n het volgende:
hebben jullie nog zieke deephouse setjes voor mij
Ik moest ervan kotsen. Gelukkig heeft mn moeder het nog op willen ruimen.quote:
Beter at je het weer op, zitten sowieso nog verse eiwitten tussen.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik moest ervan kotsen. Gelukkig heeft mn moeder het nog op willen ruimen.
jij vind dat wel een leuk albumpje hequote:
Luister meestal een mix, dat album of Black Tongue van Mastodon tijdens mn workout.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij vind dat wel een leuk albumpje he
Realiseer me opeens dat ik nog 10 kilo moet gaan verliezen wil ik op haar gewicht uitkomen maar voor de rest gaat het goed joh!quote:
Je bent leuk zoals je bent, met mij gaat het goed, lekker druk nog even met verslagen voor onderzoekswerk. Hoe staat het met je scriptie?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Realiseer me opeens dat ik nog 10 kilo moet gaan verliezen wil ik op haar gewicht uitkomen maar voor de rest gaat het goed joh!![]()
Met jou?
Shit Tyrone, get it together!quote:
Gaat z'n gangetje. Nog zes interviews en dan mag ik gaan analyserenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je bent leuk zoals je bent, met mij gaat het goed, lekker druk nog even met verslagen voor onderzoekswerk. Hoe staat het met je scriptie?
nice, moet je ook alle interviews letterlijk uittypen? of had je dat al vertelt #bier #alcohol #aangeschotenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Nog zes interviews en dan mag ik gaan analyseren
Jup. Ik wil jou ook interviewenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nice, moet je ook alle interviews letterlijk uittypen? of had je dat al vertelt #bier #alcohol #aangeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |