i.i.g. niet zo onzeker zijn, daar heeft ze een schurfthekel aan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
hmm oke wat zal ik dm'en naar dr als ik dr op cam wil krijgen?
Een SAS week?quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk ik heb binnenkort een SAS week tijdens pasen. Heerlijk eten. Daarna de draad weer oppakken hoor want er moet nog een kleine 74 kg af!!
Een Jesse-kloon of een PT-er die om werk verlegen zit.quote:
Personal trainerquote:
hah, hij sloeg lekker aan idd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef fathank het volgende:
Godverdomme zelden zo stuk gegaan om een topic van mezelf.
Je bent bij die laatste post vergeten te switchen van account.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef fathank het volgende:
Godverdomme zelden zo stuk gegaan om een topic van mezelf.
Zo naiefquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Drinky het volgende:
Dat feel wanneer je gisteravond al je eten voor de volgende dag tijdens munchies hebt gegeten onder de veronderstelling dat je de volgende dag wel zonder eten doorkomt
Had em al gezien ja.quote:
Nice. Overigens: kun jij jouw partij een schop geven m.b.t. het invoeren van filosofie in het basis- en middelbare onderwijs? (zie F&L topic).quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:42 schreef Klokov het volgende:
Hey boys: https://decorrespondent.n(...)20646720655-7ebb7a8b
je bedoelt voorarmenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Gvd laatst poste zo iemand hier weetniet meer wie zon selfie uit de gym hier.
Nu zie ik al 2 dezelfde dude hier die spreken de zelfde onderarmen heeft
Ik speel het doorquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. Overigens: kun jij jouw partij een schop geven m.b.t. het invoeren van filosofie in het basis- en middelbare onderwijs? (zie F&L topic).
Montelly bedoel je?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Drinkyquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
afspreken en schenken?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist een fucking raar iets gehad (net wakker); ik droomde over een meisje, werd wakker, deed internet op mijn mobiel aan en zag tussen de WA berichten meerdere van haar afkomstig. What the fuck.
iz thiz a zign of zit ze bij de illuminati en stuurde ze brain waves naar mij?
Duurt lang, ik moet nog 15 min. Lijkt oneindig. Nog 1 laatste patiënt die net voluit op z'n smoel gaat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nog 1 uur en 3 kanker kwartier. Kanker.
Snel genezen dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Oefff genieten!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
15 min dan naar de gym, pompen, naar huis, eten, douchen en dan sigaren + poker avondje heerlijk!
Je weet hoe ik rol vriend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ontzettend classy beschreven Jahr00n. Props.
Nog 8 minuten en dan naar huis, frikandellen eten + kapsalon en dan sigaretten halen en met de trein naar Den-Bosch, zuipen en weer naar huis. Heerlijk!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
15 min dan naar de gym, pompen, naar huis, eten, douchen en dan sigaren + poker avondje heerlijk!
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Duurt lang, ik moet nog 15 min. Lijkt oneindig. Nog 1 laatste patiënt die net voluit op z'n smoel gaat.
Ruzie gehad met de schoonmaker bij die grote bank waar jij werkt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
Ben net nog uitgescholden door een mocro![]()
ging naderhand helemaal stuk
Graag een beetje context, wellicht was het terecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
Hij kreeg geen doekoe van mequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Graag een beetje context, wellicht was het terecht.
Zal ik doen.quote:
Hahaha. Ik ben vrij, sowieso nachtmens en daarnaast bezig met wat shizzle in de USA, dus het is wel handig als ik rond hun tijdzone wakker ben.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
#thuglife #amsterdamquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
https://d2pq0u4uni88oo.cl(...)370100-h264_high.mp4
quote:We can land on the moon but we can not make a proper airplane seat?
Kickstarter: fattitude a body positivequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
hier allemaal al weekend, slecht geregeldquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?quote:
gewoon een blauwe wezo pak ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?dan heb je je antwoord.
Type 2 ja. Type 1 is een heel ander verhaal natuurlijk.quote:
Ligt eraan wat je werkzaamheden zijn, en dat was tevens mijn volgende vraag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?dan heb je je antwoord.
Te lang.quote:
Tx, bro.quote:
Lekker man!!! Hahaaaaaaaa en ik doekoe klappen joh niet te zuinigquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Bahbah, door etha zit ik werkeloos thuis. Kutbankieren
Sickquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijke pr gezet op de db mp.
8x56kg.
Heerlijke pomp alsof me schouder ieder moment kan ontploffe!!!!! Dit kwam sowieso door de superfoods die ik gisteren heb ingenomen.
Ik gebruik de blend maar die vind ik nog niet ziek genoeg dus ik blend er meer goiiIE bessen door en extra noxipro voor de ziekere pompquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sick
Gebruik je die super food blend? Extra geconcentreerde superfoods!!!!
Ziek vriend! 56 per arm neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijke pr gezet op de db mp.
8x56kg.
Heerlijke pomp alsof me schouder ieder moment kan ontploffe!!!!! Dit kwam sowieso door de superfoods die ik gisteren heb ingenomen.
Gebruik je wel is noxplode? Daar xplodeer je letterlijk van!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik gebruik de blend maar die vind ik nog niet ziek genoeg dus ik blend er meer goiiIE bessen door en extra noxipro voor de ziekere pomp
nee mang dat is me te ziekquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik de blend maar die vind ik nog niet ziek genoeg dus ik blend er meer goiiIE bessen door en extra noxipro voor de ziekere pomp
Huhquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mi kankiquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
Hoezo, ze claimen juist hartstikke gezond te zijnquote:
Et voila! Daar is gelijk het "mi kanki" gedeeltequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoezo, ze claimen juist hartstikke gezond te zijn
Doe Ff normaalquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Et voila! Daar is gelijk het "mi kanki" gedeelte
Sorry man zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe Ff normaal
Voor de een is t een woordje voor de ander de doot
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ja voor mij geld dat nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Sorry man zal het niet meer doen
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:17 schreef JackieBrown het volgende:
heeuj bijna dicht wie is on the hunttt
Post jouw poesje maar in de OPquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:18 schreef JackieBrown het volgende:
Als ik hem heb kan je rekenen op grotendeels ontklede mannen in de OP dusss jullie zijn gewaarschuwd
en/of katten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
wanneer gaan we meetequote:Op vrijdag 11 april 2014 18:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
jaaa kan je snel editten maar ik zag wat je deed jeroen en ik ben NOT AMUSED
ergens heb ik altijd geweten dat het aan zou komen op jou en mijquote:
we wonen al samen want je bent gewoon een kloon van ethaquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Post jouw poesje maar in de OPLol kankerleijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |