Zal ik doen.quote:
Hahaha. Ik ben vrij, sowieso nachtmens en daarnaast bezig met wat shizzle in de USA, dus het is wel handig als ik rond hun tijdzone wakker ben.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
15 min dan naar de gym, pompen, naar huis, eten, douchen en dan sigaren + poker avondje heerlijk!
#thuglife #amsterdamquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Lekker.
Ben net nog uitgescholden door een mocro![]()
ging naderhand helemaal stuk
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
https://d2pq0u4uni88oo.cl(...)370100-h264_high.mp4
quote:We can land on the moon but we can not make a proper airplane seat?
Kickstarter: fattitude a body positivequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Beach het volgende:
https://d2pq0u4uni88oo.cl(...)370100-h264_high.mp4
hier allemaal al weekend, slecht geregeldquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Nog 1 uur en 3 kanker kwartier. Kanker.
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?quote:
gewoon een blauwe wezo pak ?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?dan heb je je antwoord.
Type 2 ja. Type 1 is een heel ander verhaal natuurlijk.quote:
Ligt eraan wat je werkzaamheden zijn, en dat was tevens mijn volgende vraag.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doen medewerkers op kantoor bij een bank dat doorgaans?dan heb je je antwoord.
Te lang.quote:
Tx, bro.quote:
Lekker man!!! Hahaaaaaaaa en ik doekoe klappen joh niet te zuinigquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Bahbah, door etha zit ik werkeloos thuis. Kutbankieren
Sickquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijke pr gezet op de db mp.
8x56kg.
Heerlijke pomp alsof me schouder ieder moment kan ontploffe!!!!! Dit kwam sowieso door de superfoods die ik gisteren heb ingenomen.
Ik gebruik de blend maar die vind ik nog niet ziek genoeg dus ik blend er meer goiiIE bessen door en extra noxipro voor de ziekere pompquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sick
Gebruik je die super food blend? Extra geconcentreerde superfoods!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |