ik was eerst dik en heb deze schema ook gedaan alleen 3x3 maanden en nu ben ik beetje dun gewordenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef Klokov het volgende:
Dank voor alle tips Fathank! Gezien je username weet ik echter niet of ik ze kan vertrouwen
Mooi zwemmerslichaam hoor. Ben er jaloers op.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
ik was eerst dik en heb deze schema ook gedaan alleen 3x3 maanden en nu ben ik beetje dun geworden
[ afbeelding ]
Dit ben ik wat vind je van m'n sixpack![]()
![]()
would hit, full homoquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
ik was eerst dik en heb deze schema ook gedaan alleen 3x3 maanden en nu ben ik beetje dun geworden
[ afbeelding ]
![]()
Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Is dat niet te gespierd?? Schrik je hiermee niet de meiden af?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
koolhydraten zijn de brandstof voor je spieren zonder koolhydraten kun je niet meer goed sporten vriend dus koolhydraten zijn belangrijker dan vet daar word je dik vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef terrorsjaak het volgende:
Niet teveel vet? Niet teveel koolhydraten bedoel je!
Niet luisteren naar hem, hij is aan het trollen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
koolhydraten zijn de brandstof voor je spieren zonder koolhydraten kun je niet meer goed sporten vriend dus koolhydraten zijn belangrijker dan vet daar word je dik van
Niet alle voedingsdeskundigen zijn het daarover eens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
koolhydraten zijn de brandstof voor je spieren zonder koolhydraten kun je niet meer goed sporten vriend dus koolhydraten zijn belangrijker dan vet daar word je dik van
Na dat laatste stukje van hem was ik dat ook niet meer van plan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet luisteren naar hem, hij is aan het trollen.
goeie b4 picquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
kijk uit dat je er geen gat in prikt dan...quote:
Meer doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:32 schreef H1N1 het volgende:
Buikspieren mag elke dag toch? Ik doe nu 4*45 al paar dagen achter elkaar maar zie nog niks.
ook geen fat-pack nog?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:32 schreef H1N1 het volgende:
Buikspieren mag elke dag toch? Ik doe nu 4*45 al paar dagen achter elkaar maar zie nog niks.
Ik zit in de bulk en ga wel lekker. Ben nu bezig met vet verbranden op de bank. Zo'n saunabelt gezien, schijnt gruwelijk te zijn. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.quote:
Dankje, never give up!quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Meer doen.
Google de 300 workout en doe zoveel mogelijk crunches om het vet op je buik te verbranden.
doe je dan ook van dat huishoudfolie om je middel?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik zit in de bulk en ga wel lekker. Ben nu bezig met vet verbranden op de bank. Zo'n saunabelt gezien, schijnt gruwelijk te zijn. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |