abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:08:07 #1
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138759236
Aangezien er al zoveel topics zijn over spieren kweken, afvallen etc hierbij een topic met de enige echte waarheid.

1: Wil je er zomerproof uitzien, een beetje als onderstaande pic van Ryan Gossling?

Beginnen met 2x per week naar de sportschool gaan. Eerst half uur cardio, daarna circuitje op die machines die ze hebben. Ik ga ze niet allemaal benoemen, daar hebben ze instructeurs voor. Laat je niks wijsmaken en doe 3x15 reps op elke machine. Niet te zwaar want daar wordt je zo'n opgeblazen ballonetje van. Belangrijkste is dat je tijdens je setjes nog lekker met je trainingsmaatje kunt kletsen. Het liefst over lekkere recepten of over de weekendplannen die je hebt.

2: Let op je voeding. Niet te veel en niet te vet, 1300 kcal ongeveer per dag is wel genoeg. Het liefst magere producten en bijvoorbeeld Optimel 0%vet kwark voor na de training. Heb je na het trainen nog steeds honger mag je best een keer zondigen met een lekker zakje M&M's of een bakje B&J ijs.

Dat is alles. Is het na 3 maanden nog niet gelukt om er uit te zien als Ryan Gossling dan ben je naar de verkeerde sportschool gegaan met de verkeerde apparaten. Kun je dus opzoek naar een nieuwe sportschool. Probeer een beetje rond te vragen in je buurt aan mensen die eruit zien zoals jij zou willen en vraag naar hun sportschool. Misschien dat ze wel een introducée mee mogen nemen.

Succes ^O^

Ohja sticky graag.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138759270
Even TVP voor de handige tips. Bedankt TS O+
pi_138759279
the Goose :9~ :9~ :9~
Ziet eruit alsof hij gephotoshopped is, vraag me af of dat wel realistisch haalbaar is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_138759294
Dank voor alle tips Fathank! Gezien je username weet ik echter niet of ik ze kan vertrouwen :D
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_138759361
Ja,mer dat je een voorbeeld post van iemand die zeker niet natty is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:12:16 #6
157922 fathank
pi_138759383
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:09 schreef Klokov het volgende:
Dank voor alle tips Fathank! Gezien je username weet ik echter niet of ik ze kan vertrouwen :D
ik was eerst dik en heb deze schema ook gedaan alleen 3x3 maanden en nu ben ik beetje dun geworden

Dit ben ik wat vind je van m'n sixpack :@ :@ :@
pi_138759413
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:12 schreef fathank het volgende:

[..]

ik was eerst dik en heb deze schema ook gedaan alleen 3x3 maanden en nu ben ik beetje dun geworden

[ afbeelding ]

Mooi zwemmerslichaam hoor. Ben er jaloers op.
pi_138759424
quote:

[..]

[ afbeelding ]

would hit, full homo
pi_138759471
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Awesome pic. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
pi_138759478
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Is dat niet te gespierd?? Schrik je hiermee niet de meiden af?
pi_138759516
Niet teveel vet? Niet teveel koolhydraten bedoel je!
pi_138759591
1300kcal per dag? wtf? _O- :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:16:57 #13
157922 fathank
pi_138759596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:14 schreef terrorsjaak het volgende:
Niet teveel vet? Niet teveel koolhydraten bedoel je!
koolhydraten zijn de brandstof voor je spieren zonder koolhydraten kun je niet meer goed sporten vriend dus koolhydraten zijn belangrijker dan vet daar word je dik van
pi_138759621
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef fathank het volgende:

[..]

koolhydraten zijn de brandstof voor je spieren zonder koolhydraten kun je niet meer goed sporten vriend dus koolhydraten zijn belangrijker dan vet daar word je dik van
Niet luisteren naar hem, hij is aan het trollen.
pi_138759656
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet alle voedingsdeskundigen zijn het daarover eens.
pi_138759682
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet luisteren naar hem, hij is aan het trollen.
Na dat laatste stukje van hem was ik dat ook niet meer van plan. _O-
pi_138759693
Trouwens 1300 kcal zou ik aanhouden op rustdagen, op dagen dat je de gym verwoest zou ik er 200 boven gaan zitten.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:23:11 #18
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138759851
quote:

[..]

[ afbeelding ]

goeie b4 pic
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:25:44 #19
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138759933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:13 schreef Questular het volgende:

[..]

would hit, full homo
kijk uit dat je er geen gat in prikt dan...

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 11-04-2014 12:31:23 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:32:45 #20
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_138760151
Buikspieren mag elke dag toch? Ik doe nu 4*45 al paar dagen achter elkaar maar zie nog niks.
pi_138760208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:32 schreef H1N1 het volgende:
Buikspieren mag elke dag toch? Ik doe nu 4*45 al paar dagen achter elkaar maar zie nog niks.
Meer doen.
Google de 300 workout en doe zoveel mogelijk crunches om het vet op je buik te verbranden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:34:20 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138760218
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:32 schreef H1N1 het volgende:
ook geen fat-pack nog?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:37:04 #23
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_138760314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ook geen fat-pack nog?
Ik zit in de bulk en ga wel lekker. Ben nu bezig met vet verbranden op de bank. Zo'n saunabelt gezien, schijnt gruwelijk te zijn. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:37:30 #24
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_138760329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:34 schreef Beach het volgende:

[..]

Meer doen.
Google de 300 workout en doe zoveel mogelijk crunches om het vet op je buik te verbranden.
Dankje, never give up!
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:37:44 #25
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138760337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Ik zit in de bulk en ga wel lekker. Ben nu bezig met vet verbranden op de bank. Zo'n saunabelt gezien, schijnt gruwelijk te zijn. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
doe je dan ook van dat huishoudfolie om je middel?
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:38:20 #26
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_138760363
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

doe je dan ook van dat huishoudfolie om je middel?
Komozak, met ducttape.
pi_138760557
Waarom staat dit niet in ONZ?
pi_138760611
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:44 schreef Deshain het volgende:
Waarom staat dit niet in ONZ?
Serieus topic met serieuze tips. Als je wil trollen moet je niet hier zijn.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:49:14 #29
425992 FitnessPT
Fitness without the nonsense
pi_138760727
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:08 schreef fathank het volgende:
Aangezien er al zoveel topics zijn over spieren kweken, afvallen etc hierbij een topic met de enige echte waarheid.

1: Wil je er zomerproof uitzien, een beetje als onderstaande pic van Ryan Gossling?
[ afbeelding ]

Beginnen met 2x per week naar de sportschool gaan. Eerst half uur cardio, daarna circuitje op die machines die ze hebben. Ik ga ze niet allemaal benoemen, daar hebben ze instructeurs voor. Laat je niks wijsmaken en doe 3x15 reps op elke machine. Niet te zwaar want daar wordt je zo'n opgeblazen ballonetje van. Belangrijkste is dat je tijdens je setjes nog lekker met je trainingsmaatje kunt kletsen. Het liefst over lekkere recepten of over de weekendplannen die je hebt.

2: Let op je voeding. Niet te veel en niet te vet, 1300 kcal ongeveer per dag is wel genoeg. Het liefst magere producten en bijvoorbeeld Optimel 0%vet kwark voor na de training. Heb je na het trainen nog steeds honger mag je best een keer zondigen met een lekker zakje M&M's of een bakje B&J ijs.

Dat is alles. Is het na 3 maanden nog niet gelukt om er uit te zien als Ryan Gossling dan ben je naar de verkeerde sportschool gegaan met de verkeerde apparaten. Kun je dus opzoek naar een nieuwe sportschool. Probeer een beetje rond te vragen in je buurt aan mensen die eruit zien zoals jij zou willen en vraag naar hun sportschool. Misschien dat ze wel een introducée mee mogen nemen.

Succes ^O^

Ohja sticky graag.
Heb je nog onderbouwing voor hetgeen je hier neerzet of heb je wel eens iets gelezen en denk je dat je het weet, aangezien met dit advies mensen hun doelen niet gaan bereiken, naast dat het doel op zich natuurlijk al vrij vreemd is.

quote:
Eerst half uur cardio, daarna circuitje op die machines die ze hebben. Ik ga ze niet allemaal benoemen, daar hebben ze instructeurs voor.
Na een half uur cardio ben je al moe en gaat de kwaliteit van je circuit of krachttraining er hard op achteruit tot het punt dat het eigenlijk weinig tot niets toevoegt. Daarnaast is een half uur cardio niet noodzakelijk. Kortere, intensievere intervaltrainingen zijn effectiever om zowel het uithoudingsvermogen te verbeteren als vet te verliezen.

quote:
Laat je niks wijsmaken en doe 3x15 reps op elke machine. Niet te zwaar want daar wordt je zo'n opgeblazen ballonetje van. Belangrijkste is dat je tijdens je setjes nog lekker met je trainingsmaatje kunt kletsen. Het liefst over lekkere recepten of over de weekendplannen die je hebt
3x 15 herhalingen per machine met bijbehorende weerstand is een mooie intensiteit voor beginners, echter moet je nog steeds niet kunnen praten met de buren. Als je kunt praten heeft je lichaam kennelijk nog capaciteit over en ben je het dus niet aan het trainen. Je kan dan ook geen trainingsresultaat verwachten. Een opgeblazen ballonnetje zoals jij dat noemt, wordt je niet zo heel snel, vaak zelfs niet na jaren zeer intensieve krachttraining. Meestal zijn er dan andere middelen in het spel zoals anabole steroïden. Zolang je daarvan afblijft zal dat niet voorkomen.

quote:
Let op je voeding. Niet te veel en niet te vet, 1300 kcal ongeveer per dag is wel genoeg. Het liefst magere producten en bijvoorbeeld Optimel 0%vet kwark voor na de training. Heb je na het trainen nog steeds honger mag je best een keer zondigen met een lekker zakje M&M's of een bakje B&J ijs.
Wel jezelf uithongeren met 1300 kcal per dag (wat voor een man enorm weinig is), weinig vet aanraden en niets vertellen over eiwitten? Je kan mensen beter aanraden alleen gezonde producten te eten, die goede voedingsstoffen leveren. Denk dan aan producten die eiwitten, vitaminen, mineralen en/of vezels leveren. Dit zijn de voedingsstoffen die we in de Westerse wereld vaak te kort komen. Zorg dat je lichaam krijgt wat het nodig heeft en het zal gezonder worden en een goede stofwisseling krijgen. Honger het uit en je breekt spierweefsel af en wordt ongezonde. Zondigen met M&M's als je er net zo uit wilt zien als Ryan Gosseling (en dat dus kennelijk nog niet doet) is natuurlijk enorm raar advies.

Goed advies:
Training:
-2-4x per week naar de sportschool
-8-10 krachtoefeningen met oefeningen voor elke spiergroep. 3 series 12-15 herhalingen (afhankelijk van getraindheid) en met bijbehorend gewicht (zo zwaar mogelijk en pas de gewichten iedere training aan aan wat jij die dag kan). Korte rust tussen de series. (30-60seconden of in circuit trainingsvorm)
-15-30 minuten interval training op hoge intensiteit. Voorbeeld: Loopband met afwisselend 1 minuut wandelen (5km/h) en 1 minuut hardlopen of zelfs sprinten (8-15km/h afhankelijk van getraindheid) Hoge intensiteit wil zeggen dat je tijdens de sprints of hoge intensiteitsgedeeltes niet meer dan 2 tot 3 woorden kunt zeggen zonder te hijgen.

Voeding:
Eet veel producten die rijk zijn aan eiwitten, vitaminen, mineralen vezels of gezonde vetten.
Denk aan groenten, fruit, vlees, vis, zuivel (als je daar tegen kan), volkoren graanproducten(als je daar tegen kan), (ongezouten) noten.
Drink voldoende vocht, bij voorkeur water

Voor degenen die gaan beginnen: Veel succes!

Bronnen:
http://www.hindawi.com/journals/jobe/2011/868305/
http://www.fitness-scienc(...)en-en-vet-verbranden
pi_138760829
Nou, wat voeding betreft, is helemaal verschillend per persoon. Als je wil afvallen zal je idd moeten minderen in kcal, maar veel belangrijker is dat je op vaste tijden een beetje gaat eten.

In 3 maanden zo'n lichaam krijgen is onmogelijk (als je dik of dun zou zijn) en met maar 2x per week naar de sportschool ga je dat never nooit redden. Ik ga zelf 3x per week en ben nu dik een jaar bezig en krijg nu een beetje resultaat, maar er zal nog zeker 1 jaar overheen gaan wil ik een lichaam van je foto krijgen.
pi_138760888
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:49 schreef FitnessPT het volgende:

[..]

Heb je nog onderbouwing voor hetgeen je hier neerzet of heb je wel eens iets gelezen en denk je dat je het weet, aangezien met dit advies mensen hun doelen niet gaan bereiken, naast dat het doel op zich natuurlijk al vrij vreemd is.

[..]

Na een half uur cardio ben je al moe en gaat de kwaliteit van je circuit of krachttraining er hard op achteruit tot het punt dat het eigenlijk weinig tot niets toevoegt. Daarnaast is een half uur cardio niet noodzakelijk. Kortere, intensievere intervaltrainingen zijn effectiever om zowel het uithoudingsvermogen te verbeteren als vet te verliezen.

[..]

3x 15 herhalingen per machine met bijbehorende weerstand is een mooie intensiteit voor beginners, echter moet je nog steeds niet kunnen praten met de buren. Als je kunt praten heeft je lichaam kennelijk nog capaciteit over en ben je het dus niet aan het trainen. Je kan dan ook geen trainingsresultaat verwachten. Een opgeblazen ballonnetje zoals jij dat noemt, wordt je niet zo heel snel, vaak zelfs niet na jaren zeer intensieve krachttraining. Meestal zijn er dan andere middelen in het spel zoals anabole steroïden. Zolang je daarvan afblijft zal dat niet voorkomen.

[..]

Wel jezelf uithongeren met 1300 kcal per dag (wat voor een man enorm weinig is), weinig vet aanraden en niets vertellen over eiwitten? Je kan mensen beter aanraden alleen gezonde producten te eten, die goede voedingsstoffen leveren. Denk dan aan producten die eiwitten, vitaminen, mineralen en/of vezels leveren. Dit zijn de voedingsstoffen die we in de Westerse wereld vaak te kort komen. Zorg dat je lichaam krijgt wat het nodig heeft en het zal gezonder worden en een goede stofwisseling krijgen. Honger het uit en je breekt spierweefsel af en wordt ongezonde. Zondigen met M&M's als je er net zo uit wilt zien als Ryan Gosseling (en dat dus kennelijk nog niet doet) is natuurlijk enorm raar advies.

Goed advies:
Training:
-8-10 krachtoefeningen met oefeningen voor elke spiergroep. 3 series 12-15 herhalingen (afhankelijk van getraindheid) en met bijbehorend gewicht (zo zwaar mogelijk en pas de gewichten iedere training aan aan wat jij die dag kan). Korte rust tussen de series. (30-60seconden of in circuit trainingsvorm)
-15-30 minuten interval training op hoge intensiteit. Voorbeeld: Loopband met afwisselend 1 minuut wandelen (5km/h) en 1 minuut hardlopen of zelfs sprinten (8-15km/h afhankelijk van getraindheid) Hoge intensiteit wil zeggen dat je tijdens de sprints of hoge intensiteitsgedeeltes niet meer dan 2 tot 3 woorden kunt zeggen zonder te hijgen.

Voeding:
Eet veel producten die rijk zijn aan eiwitten, vitaminen, mineralen vezels of gezonde vetten.
Denk aan groenten, fruit, vlees, vis, zuivel (als je daar tegen kan), volkoren graanproducten(als je daar tegen kan), (ongezouten) noten.

Bronnen:
apparaten? leuk als je nog wat wilt isoleren maar voor de rest kun je beter bij apparaten wegblijven :{w

Fathank is de fitnessguru hier, die weet alles.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 april 2014 @ 12:55:32 #32
159915 -Menn0-
MNO
pi_138760911
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Goed advies:
Training:

Voeding:

Bronnen:
Whehe je maakt het allemaal veel te ingewikkeld man! Ik ga wel Hank's advies opvolgen, klinkt goed! Thanks man! ^O^
,,/
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:56:04 #33
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_138760935
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Goed advies:
Training:

Voeding:

Bronnen:
Goeiendag wat een lap tekst, dit is overdreven zeg. Ik begin wel gewoon als in de OP, kan altijd nog overschakelen.
pi_138760955
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Serieus topic met serieuze tips. Als je wil trollen moet je niet hier zijn.
Oh ok, waarom staat er niks over superfood en Jon Gabriel (jezelf slank visualiseren) in de OP?

quote:
-knip-
Jezelf fitnessPT noemen en niks zeggen over the holy trinity: Cable Curl, Preacher Curl en Cable Supine Curl :')

Ik zou gewoon doen wat FatHank zegt, alleen 1300 kCal is een beetje veel imo..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:57:19 #35
425992 FitnessPT
pi_138760974
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:54 schreef Questular het volgende:

[..]

apparaten? leuk als je nog wat wilt isoleren maar voor de rest kun je beter bij apparaten wegblijven :{w

Fathank is de fitnessguru hier, die weet alles.
Wegblijven bij apparaten omdat ze isoleren? Om af te vallen en vet te verbranden heb je in de kern gelijk, maar een Leg Press of Chest Press zijn in geen geval isolatie oefeningen of slechte keuzes voor beginners.
pi_138761017
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:57 schreef FitnessPT het volgende:

[..]

Wegblijven bij apparaten omdat ze isoleren? Om af te vallen en vet te verbranden heb je in de kern gelijk, maar een Leg Press of Chest Press zijn in geen geval isolatie oefeningen of slechte keuzes voor beginners.
Apparaten zijn werk van de duivel, de heer heeft losse gewichten uitgevonden en die zal ik dan ook gebruiken.
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:58:43 #37
425992 FitnessPT
pi_138761019
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:56 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Goeiendag wat een lap tekst, dit is overdreven zeg. Ik begin wel gewoon als in de OP, kan altijd nog overschakelen.
Je kan ook skippen naar het advies gedeelte, wat korter is dan de OP ;)
  vrijdag 11 april 2014 @ 12:59:26 #38
425992 FitnessPT
pi_138761042
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:58 schreef Questular het volgende:

[..]

Apparaten zijn werk van de duivel, de heer heeft losse gewichten uitgevonden en die zal ik dan ook gebruiken.
Als je handig bent met losse gewichten, is dat zeker een goede keuze. Echter wil dat niet zeggen dat apparaten altijd isoleren en altijd een slechte keuze zijn.
pi_138761051
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Goed advies:
Training:

Voeding:

Bronnen:
Pff, wat een lap tekst. Ik hou het wel bij BodyPump, hardlopen en mijn buikspierkwartiertje ;)
pi_138761139
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:57 schreef FitnessPT het volgende:

[..]

Strenght gains bij vrije gewichten zijn veel hoger dan bij machines doordat je meer coördinatie nodig hebt en dus de stabiliserende spieren gebruikt.

Hogere strength gain is hogere intensiteit mogelijk is meer spieropbouw is snellere verbranding (dus ontopic).
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:01:57 #41
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138761140
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:56 schreef Deshain het volgende:

Chestpress
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:02:17 #42
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138761153
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Pff, wat een lap tekst. Ik hou het wel bij BodyPump, hardlopen en mijn buikspierkwartiertje ;)
Haha vanavond weer kwartiertje he!! Na de bodypump...
Deathlift or Die.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:02:53 #43
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138761173
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Haha vanavond weer kwartiertje he!! Na de bodypump...
Vriend, beter ga je spinning doen. Als je daarna nog wat energie over hebt even achterin in de Zumbaklas staan, nom'sayin?
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:04:47 #44
157922 fathank
pi_138761220
@ FitnessPT

Waarom kom je haten op mijn methode iedere personal trainer heeft zo z'n eigen methodes ik kraak jouw methode toch ook niet af als je net zo succesvol wil worden als mij open je maar je eigen topic.

Hier gaarne geen broscience meer posten. Ik weet welke schemas werken, de meeste personal trainers niet. Ik zie niet voor niks alleen maar dikkertjes met andere personal trainers. Al mijn cliënten zien zichtbaar resultaat na 3 maanden, dat kun je van veel andere personal trainers niet zeggen.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:04:51 #45
425992 FitnessPT
pi_138761222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:01 schreef Deshain het volgende:

[..]

Strenght gains bij vrije gewichten zijn veel hoger dan bij machines doordat je meer coördinatie nodig hebt en dus de stabiliserende spieren gebruikt.

Hogere strength gain is hogere intensiteit mogelijk is meer spieropbouw is snellere verbranding (dus ontopic).
Hangt ervan af hoe je strength gains ziet, meestal voor real-life taken zijn dumbbells en halters wat effectiever. (Ook al kan ik mij een onderzoek herinneren dat dat ook niet al te veel uitmaakte) Als je kijkt naar progressie in de oefening zelf, zal dat bij machines over het algemeen makkelijker gaan omdat de agonisten (hoofdspieren) niet worden beperkt door kleine vermoeide synergisten (hulpspieren)

Verder train ik zelf ook liever met vrije gewichten hoor ;)
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:06:03 #46
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138761250
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:02 schreef Klokov het volgende:

[..]

Vriend, beter ga je spinning doen. Als je daarna nog wat energie over hebt even achterin in de Zumbaklas staan, nom'sayin?
Bedoel je daarmee naar de kontjes van de dames kijken???? :9~ ~O>
Deathlift or Die.
pi_138761345
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:38 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Komozak, met ducttape.
Wel eerst insmeren met pindakaas zodat je buikspieren meteen de essentiële eiwitten opnemen. Shake drinken kan ook maar je lichaam verdeelt de eiwitten dan zodat er maar heel weinig bij je buik terecht komt.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:12:52 #48
425992 FitnessPT
pi_138761451
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:04 schreef fathank het volgende:
@ FitnessPT

Waarom kom je haten op mijn methode iedere personal trainer heeft zo z'n eigen methodes ik kraak jouw methode toch ook niet af als je net zo succesvol wil worden als mij open je maar je eigen topic.

Hier gaarne geen broscience meer posten. Ik weet welke schemas werken, de meeste personal trainers niet. Ik zie niet voor niks alleen maar dikkertjes met andere personal trainers. Al mijn cliënten zien zichtbaar resultaat na 3 maanden, dat kun je van veel andere personal trainers niet zeggen.
Ik kom niet haten, ik vraag of je goede onderbouwing hebt voor hetgeen je hier neerzet. Aangezien je veel advies totaal tegen zowel wetenschappelijke inzichten als mijn ervaringen ingaat. Dat kan, maar kom dan met een zeer goede onderbouwing. Nu zie ik een hoop ongefundeerd advies, wat potentieel gevaarlijk kan zijn (voeding) en bovendien gebaseerd op hele oude trainingsrichtlijnen.

Bovendien mag je mijn methode best bekritiseren met goed onderbouwde argumenten of onderzoeken. Echter baseer ik al mijn advies op nieuw wetenschappelijk onderzoek, inspanningsfysiologie en trainingsleer en ik ben ook niet bang om mijn methode bij te schaven.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:19:03 #49
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_138761632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef FitnessPT het volgende:

[..]

Ik kom niet haten, ik vraag of je goede onderbouwing hebt voor hetgeen je hier neerzet. Aangezien je veel advies totaal tegen zowel wetenschappelijke inzichten als mijn ervaringen ingaat. Dat kan, maar kom dan met een zeer goede onderbouwing. Nu zie ik een hoop ongefundeerd advies, wat potentieel gevaarlijk kan zijn (voeding) en bovendien gebaseerd op hele oude trainingsrichtlijnen.

Bovendien mag je mijn methode best bekritiseren met goed onderbouwde argumenten of onderzoeken. Echter baseer ik al mijn advies op nieuw wetenschappelijk onderzoek, inspanningsfysiologie en trainingsleer en ik ben ook niet bang om mijn methode bij te schaven.
Probeer je interessant te doen ofsow, met je inspanfysologie. Lekker geloofwaardege studie.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:21:46 #50
157922 fathank
pi_138761730
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:12 schreef FitnessPT het volgende:

[..]

Ik heb er niet voor gestudeerd ik heb praktijkervaring kennis uit boekjes werkt niet altijd in de praktijk ;) ;)
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:24:07 #51
425992 FitnessPT
pi_138761804
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb er niet voor gestudeerd ik heb praktijkervaring kennis uit boekjes werkt niet altijd in de praktijk ;) ;)
Ik probeer het beste van beide te combineren ;)
Nogmaals, het is geen persoonlijke aanval. Maar ook ik kom te veel personal trainers tegen zonder resultaten, niet gehinderd door enige kennis. Maar waar de mensen wel op vertrouwen.
pi_138761817
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:19 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Probeer je interessant te doen ofsow, met je inspanfysologie. Lekker geloofwaardege studie.
Nou, wat FitnessPT zegt komt bij mij geloofwaardiger over dan wat in de OP staat. In 3 maanden tijd kan je nooit zo'n extreme lichaamsverandering ondergaan met maar weinig training en jezelf ondervoeden met slechts 1300 kcal.
En inderdaad lees ik niks over het gebruik van eiwitten. Met zo weinig kcal zal je echt niet genoeg koolhydraten en eiwitten binnen krijgen om je spieren ook maar enigzins te voeden. Resultaat is dat ze niet groeien. Je spieren zullen dan wel je vet verbranden, dat is wel een goed teken, maar voor spier opbouw zijn eiwitten en koolhydraten toch echt noodzakelijk.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:33:25 #53
157922 fathank
pi_138762140
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef jojayotho het volgende:

[..]

Nou, wat FitnessPT zegt komt bij mij geloofwaardiger over dan wat in de OP staat. In 3 maanden tijd kan je nooit zo'n extreme lichaamsverandering ondergaan met maar weinig training en jezelf ondervoeden met slechts 1300 kcal.
En inderdaad lees ik niks over het gebruik van eiwitten. Met zo weinig kcal zal je echt niet genoeg koolhydraten en eiwitten binnen krijgen om je spieren ook maar enigzins te voeden. Resultaat is dat ze niet groeien. Je spieren zullen dan wel je vet verbranden, dat is wel een goed teken, maar voor spier opbouw zijn eiwitten en koolhydraten toch echt noodzakelijk.
Ik was vergeten dat die 1300 kcal wel uit goeie bronnen moeten komen die worden namelijk beter opgenomen dan bijv. McDonalds. Gojibessen, tarwegras humus en chiazaad hoort thuis in ieder dieet. Evenals Hoge kwaliteit Whey te krijgen via Verjongingsgoeroe Jesse van der Velde.

Hij heeft ook lekkere recepten. Sinds ik zijn recepten en smoothies adviseer maken mijn cliënten de gains van hun leven.
pi_138762220
_O-
Geen tips van Jesse?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_138762271
Jesse is mij the buff :{w Geef mij maar een iets minder gespierd lichaam.
pi_138762884
:')
pi_138763232
Speelkwartier voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')