Ik probeer het beste van beide te combinerenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gestudeerd ik heb praktijkervaring kennis uit boekjes werkt niet altijd in de praktijk![]()
Nou, wat FitnessPT zegt komt bij mij geloofwaardiger over dan wat in de OP staat. In 3 maanden tijd kan je nooit zo'n extreme lichaamsverandering ondergaan met maar weinig training en jezelf ondervoeden met slechts 1300 kcal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:19 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Probeer je interessant te doen ofsow, met je inspanfysologie. Lekker geloofwaardege studie.
Ik was vergeten dat die 1300 kcal wel uit goeie bronnen moeten komen die worden namelijk beter opgenomen dan bijv. McDonalds. Gojibessen, tarwegras humus en chiazaad hoort thuis in ieder dieet. Evenals Hoge kwaliteit Whey te krijgen via Verjongingsgoeroe Jesse van der Velde.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Nou, wat FitnessPT zegt komt bij mij geloofwaardiger over dan wat in de OP staat. In 3 maanden tijd kan je nooit zo'n extreme lichaamsverandering ondergaan met maar weinig training en jezelf ondervoeden met slechts 1300 kcal.
En inderdaad lees ik niks over het gebruik van eiwitten. Met zo weinig kcal zal je echt niet genoeg koolhydraten en eiwitten binnen krijgen om je spieren ook maar enigzins te voeden. Resultaat is dat ze niet groeien. Je spieren zullen dan wel je vet verbranden, dat is wel een goed teken, maar voor spier opbouw zijn eiwitten en koolhydraten toch echt noodzakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |