abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:24:07 #51
425992 FitnessPT
Fitness without the nonsense
pi_138761804
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb er niet voor gestudeerd ik heb praktijkervaring kennis uit boekjes werkt niet altijd in de praktijk ;) ;)
Ik probeer het beste van beide te combineren ;)
Nogmaals, het is geen persoonlijke aanval. Maar ook ik kom te veel personal trainers tegen zonder resultaten, niet gehinderd door enige kennis. Maar waar de mensen wel op vertrouwen.
pi_138761817
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:19 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Probeer je interessant te doen ofsow, met je inspanfysologie. Lekker geloofwaardege studie.
Nou, wat FitnessPT zegt komt bij mij geloofwaardiger over dan wat in de OP staat. In 3 maanden tijd kan je nooit zo'n extreme lichaamsverandering ondergaan met maar weinig training en jezelf ondervoeden met slechts 1300 kcal.
En inderdaad lees ik niks over het gebruik van eiwitten. Met zo weinig kcal zal je echt niet genoeg koolhydraten en eiwitten binnen krijgen om je spieren ook maar enigzins te voeden. Resultaat is dat ze niet groeien. Je spieren zullen dan wel je vet verbranden, dat is wel een goed teken, maar voor spier opbouw zijn eiwitten en koolhydraten toch echt noodzakelijk.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:33:25 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138762140
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:24 schreef jojayotho het volgende:

[..]

Nou, wat FitnessPT zegt komt bij mij geloofwaardiger over dan wat in de OP staat. In 3 maanden tijd kan je nooit zo'n extreme lichaamsverandering ondergaan met maar weinig training en jezelf ondervoeden met slechts 1300 kcal.
En inderdaad lees ik niks over het gebruik van eiwitten. Met zo weinig kcal zal je echt niet genoeg koolhydraten en eiwitten binnen krijgen om je spieren ook maar enigzins te voeden. Resultaat is dat ze niet groeien. Je spieren zullen dan wel je vet verbranden, dat is wel een goed teken, maar voor spier opbouw zijn eiwitten en koolhydraten toch echt noodzakelijk.
Ik was vergeten dat die 1300 kcal wel uit goeie bronnen moeten komen die worden namelijk beter opgenomen dan bijv. McDonalds. Gojibessen, tarwegras humus en chiazaad hoort thuis in ieder dieet. Evenals Hoge kwaliteit Whey te krijgen via Verjongingsgoeroe Jesse van der Velde.

Hij heeft ook lekkere recepten. Sinds ik zijn recepten en smoothies adviseer maken mijn cliënten de gains van hun leven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138762220
_O-
Geen tips van Jesse?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_138762271
Jesse is mij the buff :{w Geef mij maar een iets minder gespierd lichaam.
pi_138762884
:')
pi_138763232
Speelkwartier voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')