Niks voor mij man, kan dat grafnummer niet meer aanhoren. Wat een naam ook, NEUS.quote:
Pls Fanta vanwaar die haat?quote:Op donderdag 10 april 2014 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van hanks
sowieso dikke henk.
Ray, hou op manquote:Op vrijdag 11 april 2014 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Because i'm happy gaaay![]()
[ afbeelding ]
kenser nummer
quote:
Zucht: hebben jullie nou nog niet afgesproken? Spreek af en ga ketsen i.p.v. jullie hormonale driften hier te blijven posten.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik wil jouw binnenste interviewen
Die "foto" is me teveel bewerkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Mooie dame en goed lichaam, maar waarom ligt er een drol naast haar op het bed?
[ afbeelding ]
Zwakke poging tot hard-to-get.quote:
hmm oke wat zal ik dm'en naar dr als ik dr op cam wil krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nou....krijg je toch inmiddels kromme tenen van van dat nummer
![]()
![]()
![]()
Meer zoiets zeg maarquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
is dat jij Henk? met het befaamde kapsel?
[ afbeelding ]
Eind van je cut gaat ie vast 65quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
brommertje doet het weer![]()
nu nog ff opnieuw inrijden ong 100km.
hij ging aan het begin v.d. rit 35km/u, aan het eind v.d. rit 42![]()
![]()
lol
Toch maar laten fixen ja? Gelijk 70cc eronder gehangen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
![]()
lol
hahaquote:
lolquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar laten fixen ja? Gelijk 70cc eronder gehangen?
68 dat heb ik volgens mij wel eens in mn puber jaren gewogenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
van dat getalletje 65-68 heb ik nog wel eens nachtmerries lol. Dat ik wakker wordt uit een droom dat ik al m'n gains kwijt ben en weer 68 weeg![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
van dat getalletje 65-68 heb ik nog wel eens nachtmerries lol. Dat ik wakker wordt uit een droom dat ik al m'n gains kwijt ben en weer 68 weeg![]()
Herkenbaar dezequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
Nee serieus, 2 maanden na m'n operatie woog ik nog maar 87kg. Nu weer solid terug boven de 100quote:
heel mooi gozerquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee serieus, 2 maanden na m'n operatie woog ik nog maar 87kg. Nu weer solid terug boven de 100
Welke smaak B&J heb je daarvoor gebruikt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee serieus, 2 maanden na m'n operatie woog ik nog maar 87kg. Nu weer solid terug boven de 100
Taste the #gainbow!quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ik kom juist aan als ik niet kan trainenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
zijn je littekens al een beetje aan het faden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik raak ook kilo's kwijt als ik niet train. Dan eet ik alleen wanneer het me uitkomt ipv dat ik "moet" eten #ecto4lifequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Ik kom juist aan als ik niet kan trainenvreet je dan niets meer ofzo?
Eten wanneer het me uit komt is 24/7, G.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik raak ook kilo's kwijt als ik niet train. Dan eet ik alleen wanneer het me uitkomt ipv dat ik "moet" eten #ecto4life
Inrijden moet met lichte belasting, Ray: ik zou een crosstrainer-ecto uit je gym plukken en die dat klusje laten klaren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
![]()
lol
lol.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Inrijden moet met lichte belasting, Ray: ik zou een crosstrainer-ecto uit je gym plukken en die dat klusje laten klaren.
Andere vraag: hoe ben je de afgelopen tijd naar je werk gegaan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
genoeg te vinden hehe
"Hey jongen, wil jij wat voor me doen?"
En dan denkt die gozer dat i moet spotten, maar dan vragen of hij dat brommertje wat voor de deur staat ff wil inrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |