Typische Yuripost dit met zijn 30euro per bestelling op thuisbezorgd.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ja makkelijk praten als je zelf niet voor de keuze staat natuurlijk. Ik wil ook eventuele 'relaties' en verhoudingen (binnen familie) niet mee onder spanning zetten.quote:
Ik heb geen idee wat je gaat doen en wat een kleuren schema isquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
ikga morgen new balance halen
welke kleuren schema zal ik neme
quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Gast, dat is totaal anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun je gewoon het beste, en dat is wat ikzelf had gedaan. Het gaat naar mijn mening in dit geval niet om geld, maar wat beter voor de aankomende jaren en de jaren daarop zal zijn. Verder moet je ook geen geld vragen van mensen die het niet 'kwijt' kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten als je zelf niet voor de keuze staat natuurlijk. Ik wil ook eventuele 'relaties' en verhoudingen (binnen familie) niet mee onder spanning zetten.
Mja, je moet het zelf weten gozer. Als je echt naar de UvA had gewild dan had je ook wel een manier gevonden. Good luck iig.If not now, then when.
Fittiequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendin van mijn zus is Marokkaans en gaat trouwen met een Turk ik weet niet wat ik moet verwachten van de bruiloft.
Lol kogelvrij vest aan gquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Vriendin van mijn zus is Marokkaans en gaat trouwen met een Turk ik weet niet wat ik moet verwachten van de bruiloft.
Nee hoor die komen in grote getalenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerder een steekvrij vest. Marokkanen steken toch vooral?
zekerquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
Zit er nog verschil in foam rollers qua kwaliteit eigenlijk of valt dat wel mee?
Gesigneerd dan zeker? Wil ik ook mang.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeker
enkel het duurste is goed genoeg voor mij. ik heb een roller van 392 euro aangeraden door meneer vande velde. je kan wel zo'n goedkoop vodje nemen van drie tientjes maar daar heb je gewoon geen klap aan
Hahahaha, dat fap technique doe.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:10 schreef Jahr00n het volgende:
net twee uur op me hand gezeten
zo mezelf ff verwenne
goede cut?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wie heeft t bedacht een bed scherpe randen te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |