abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139003346
Verwissel het woord ''leuk'' niet met ''knap'', want het loopt hier inderdaad bom vol met enorme geile chicks, maar ik vind de meiden eigenlijk totaal niet leuk qua karakter meestal :'(

Gisteren moest ik in Nijmegen zijn op de uni, en hoewel het knappe vrouwen gehalte daar ietsje lager ligt, viel het me op dat de dames daar veel toegankelijker en meer down to earth zijn..

Het lijkt wel alsof elke chick die richting Amsterdam komt, zichzelf binnen 2 maanden een rollende studentikoze kak ''R'' aanleert, en sowieso lopen 9 van de 10 vrouwen hier over straat alsof ze op een catwalk aan het paraderen zij. Blik op rechtvooruit en oneindig, en vooral niemand aankijken.

Ook lopen er veel in belachelijk dure kleding, zijn ze ''kunstenaar'' of iets dergelijks, of vinden ze zichzelf om een andere reden erg bijzonder.

Het was echt een opluchting toen ik gister eens een aantal chicks sprak zonder zo'n verwaande kak-stem en corporale manier van praten. En bovenal: Niet alleen maar over zichzelf, over hipster onderwerpen, maar gewoon over normale dingen.

Gr.
pi_139003371
Eigenlijk vreemd, want in Amsterdam hebben ze normaal gezien geen Gooise r.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_139003403
Struggles van een boer in de grote stad
pi_139003443
Amsterdam :')
History became legend, legend became myth.
pi_139003444
De vrouwen hoeven toch niet leuk te zijn? Het gaat om de meisjes! :9~
pindazakje
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:00:00 #6
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_139003523
Amsterdam heeft nogal een (jonge)vrouwen overschot. Als je daar als vent niets leuks kunt vinden is de kans vrij groot dat het aan jezelf ligt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:12:16 #7
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139003667
Je kijkt met de verkeerde blik op vrouwen/meisjes.

Er is maar 1 ding wat telt. Lekkere tetten en een geile kop!
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:16:04 #8
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_139003746
Import Amsterdammers van het vrouwelijke geslacht. :')

Terechte klacht.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:30:27 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_139003874
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:50 schreef valek het volgende:
Amsterdam :')
klote stad indd
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:13:49 #11
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_139004848
Terechte klacht, de karakters zijn meestal zeer matig in A'dam.
Nijmegen en Arnhem daarintegen O+
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_139005742
Hipsters :r

Al die mensen die per se in Amsterdam moeten wonen omdat dat zogenaamd hip is. Meelopers zijn het. Als ze buiten Amsterdam zijn moeten ze in elke zin weer laten blijken dat ze daar wonen. Erg vermoeiend en sneu.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:49:22 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_139005795
Amsterdamse meiden zijn geschikt voor een one-night-stand, het is geen relatiemateriaal..
pi_139005799
zoek jij soms een lekkere huismus
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:49:30 #15
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_139005800
TS, je moet ook niet in een homobar zoeken naar een leuke vrouw ...
pi_139005914
Goede klacht, is ook voor mannen van toepassing , worden ook meteen zo
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator vrijdag 18 april 2014 @ 11:00:25 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_139006067
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 08:39 schreef TommyVercetti het volgende:
Verwissel het woord ''leuk'' niet met ''knap'', want het loopt hier inderdaad bom vol met enorme geile chicks, maar ik vind de meiden eigenlijk totaal niet leuk qua karakter meestal :'(

Gr.
Gast, het is Amsterdam. Amsterdam is gewoon een kutstad, period.
Mooie gebouwen, mooie grachten, daar is niks mis mee... om er een middagje rond te lopen, top. Fotogenieke stad ook.

Maar met de mensen die er wonen is gewoon fundamenteel vaak iets mis. Ze hebben (bijna) allemaal grootheidswaanzin gemengd met een soort calimero-complex.
Want zij wonen in de "grote stad" en de rest is eigenlijk gewoon onbelangrijk gepeupel waar ze op neerkijken :')

Behalve dat Amsterdam gewoon relatief een fucking dorp is als je het vergelijkt met steden die wel met recht mogen zeggen dat ze een STAD zijn; zoals een London, Berlijn, Parijs, New York en ga zo maar door.

Amsterdammers vinden zichzelf altijd heel wat.... omdat ze in de grootste stad van NL wonen.
Ik vind dat gewoon komisch, want dat is imho hetzelfde als een Japannertje die de grootste piemel van zijn dorp heeft en daar trots op is :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:03:17 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139006152
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Gast, het is Amsterdam. Amsterdam is gewoon een kutstad, period.
Mooie gebouwen, mooie grachten, daar is niks mis mee... om er een middagje rond te lopen, top. Fotogenieke stad ook.

Maar met de mensen die er wonen is gewoon fundamenteel vaak iets mis. Ze hebben (bijna) allemaal grootheidswaanzin gemengd met een soort calimero-complex.
Want zij wonen in de "grote stad" en de rest is eigenlijk gewoon onbelangrijk gepeupel waar ze op neerkijken :')

Behalve dat Amsterdam gewoon relatief een fucking dorp is als je het vergelijkt met steden die wel met recht mogen zeggen dat ze een STAD zijn; zoals een London, Berlijn, Parijs, New York en ga zo maar door.

Amsterdammers vinden zichzelf altijd heel wat.... omdat ze in de grootste stad van NL wonen.
Ik vind dat gewoon komisch, want dat is imho hetzelfde als een Japannertje die de grootste piemel van zijn dorp heeft en daar trots op is :')
Ja, zo zijn we allemaal :').

En alle mensen van buiten Amsterdam zijn vriendelijk, netjes, beleefd. Criminaliteit en vechtpartijen heb je buiten Amsterdam gewoon niet.

Weet je, mensen van buiten Amsterdam hebben vooral een beeld van deze stad gebaseerd op hun eenmalige tripjes op Zaterdagmiddag, waarbij ze tot de conclusie komen dat het zo enorm druk is en vol onvriendelijke mensen.

Terwijl de Amsterdammer niet in de stad te vinden is op die tijd en je gewoon tussen de niet-Amsterdammers loopt, die dus zelf de aso's zijn :').

Je bent jezelf aan het afzeiken vriend :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator vrijdag 18 april 2014 @ 11:08:51 #20
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_139006284
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En alle mensen van buiten Amsterdam zijn vriendelijk, netjes, beleefd. Criminaliteit en vechtpartijen heb je buiten Amsterdam gewoon niet.

Weet je, mensen van buiten Amsterdam hebben vooral een beeld van deze stad gebaseerd op hun eenmalige tripjes op Zaterdagmiddag, waarbij ze tot de conclusie komen dat het zo enorm druk is en vol onvriendelijke mensen.

Terwijl de Amsterdammer niet in de stad te vinden is op die tijd en je gewoon tussen de niet-Amsterdammers loopt, die dus zelf de aso's zijn :').

Nou "vriend" ik heb ten 1e nooit gezegd dat buiten a'dam iedereen superlief is en dat er geen criminaliteit of andere dingen gebeuren in de rest van NL.... of wel soms? :') dus dat argument van je slaat op poep.

Daarnaast, zowel mijn ma als mijn tante en neefjes wonen in a'dam. Ik ben er dus wel vaker geweest dan een middagje op zaterdag hoor. En ik moet gewoon concluderen na menig keer in de hoofdstad te zijn geweest dat mensen daar gewoon arroganter, botter, onvriendelijker en grover zijn dan ik ooit heb meegemaakt.
Zelfs in steden die 5X groter zijn zoals Berlijn, waar ik een jaar heb gewoond, voelde ik me veiliger en relaxter als in a'dam.

Dus ja, dat is gewoon mijn ervaring, is idd persoonlijk en anderen kunnen het anders ervaren.
pi_139006375
Al die mensen hier die haten op Amsterdam :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_139006415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het centrum: Touristen, Niet amsterdammers en dagjesvolk. Waardoor de paar amsterdammers die er nog lopen chagrijnig gaan reageren omdat ze elke 10 min de weg gevraagd wordt ect.
pi_139006418
Vind een groot deel van de personen gewoon een grote facade. Dan gaat het voornamelijk om de import Amsterdammers die daar naar toe zijn verhuisd omdat het de "place to be" is. Mensen zijn niet zichzelf en conformeren aan een ideaalbeeld dat ze daar van hebben. Stond tijdje geleden ook een bericht in de krant dat veel Amsterdammers diep in de schulden zitten omdat ze geen sociale status willen verliezen en hier dus geld in blijven pompen. Er zijn natuurlijk genoeg relaxte mensen maar die vallen minder op omdat de andere groep enorm aandachtsgeil is.

Oftewel te veel pretentieuze mensen die image-matig bezig zijn.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:17:35 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139006491
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Het centrum: Touristen, Niet amsterdammers en dagjesvolk. Waardoor de paar amsterdammers die er nog lopen chagrijnig gaan reageren omdat ze elke 10 min de weg gevraagd wordt ect.
Precies, en die kom je dan tegen als dagjesmens, die aso's van buiten Amsterdam :').

Natuurlijk zijn er hier ook genoeg droeftoeters, maar als je ziet wat de gemiddelde Amsterdammer allemaal ziet qua niet-Amsterdammers in kippenpakken die tegen de bar pissend wel even Amsterdam op hun "kop kommn zettn" dan ben je daar snel klaar mee :').

Heb zelf 4 jaar op het Leidseplein in de horeca gewerkt en de vervelendste, irritantste, aggressiefste mensen waren de gemoedelijke mensen uut de provincie :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:18:33 #25
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_139006513
Er lopen hier in Amsterdam natuurlijk ook een hele hoop mooie vrouwen rond met een lief karakter. Maar ik ben het helemaal met TS eens dat de vrouwen in Nijmegen leuker, toegankelijker en vriendelijker zijn. Dit is natuurlijk gemiddeld genomen want niet iedereen is zo. Weet nog dat ik ooit voor het eerst uit Nijmegen CS kwam lopen en dat een heleboel mensen me op straat zomaar gedag zeiden. Vond dat erg leuk. Was het helemaal niet gewend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')