klote stad inddquote:
Gast, het is Amsterdam. Amsterdam is gewoon een kutstad, period.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:39 schreef TommyVercetti het volgende:
Verwissel het woord ''leuk'' niet met ''knap'', want het loopt hier inderdaad bom vol met enorme geile chicks, maar ik vind de meiden eigenlijk totaal niet leuk qua karakter meestal![]()
Gr.
Ja, zo zijn we allemaalquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast, het is Amsterdam. Amsterdam is gewoon een kutstad, period.
Mooie gebouwen, mooie grachten, daar is niks mis mee... om er een middagje rond te lopen, top. Fotogenieke stad ook.
Maar met de mensen die er wonen is gewoon fundamenteel vaak iets mis. Ze hebben (bijna) allemaal grootheidswaanzin gemengd met een soort calimero-complex.
Want zij wonen in de "grote stad" en de rest is eigenlijk gewoon onbelangrijk gepeupel waar ze op neerkijken
Behalve dat Amsterdam gewoon relatief een fucking dorp is als je het vergelijkt met steden die wel met recht mogen zeggen dat ze een STAD zijn; zoals een London, Berlijn, Parijs, New York en ga zo maar door.
Amsterdammers vinden zichzelf altijd heel wat.... omdat ze in de grootste stad van NL wonen.
Ik vind dat gewoon komisch, want dat is imho hetzelfde als een Japannertje die de grootste piemel van zijn dorp heeft en daar trots op is
Nou "vriend" ik heb ten 1e nooit gezegd dat buiten a'dam iedereen superlief is en dat er geen criminaliteit of andere dingen gebeuren in de rest van NL.... of wel soms?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo zijn we allemaal.
En alle mensen van buiten Amsterdam zijn vriendelijk, netjes, beleefd. Criminaliteit en vechtpartijen heb je buiten Amsterdam gewoon niet.
Weet je, mensen van buiten Amsterdam hebben vooral een beeld van deze stad gebaseerd op hun eenmalige tripjes op Zaterdagmiddag, waarbij ze tot de conclusie komen dat het zo enorm druk is en vol onvriendelijke mensen.
Terwijl de Amsterdammer niet in de stad te vinden is op die tijd en je gewoon tussen de niet-Amsterdammers loopt, die dus zelf de aso's zijn.
Je bent jezelf aan het afzeiken vriend.
Het centrum: Touristen, Niet amsterdammers en dagjesvolk. Waardoor de paar amsterdammers die er nog lopen chagrijnig gaan reageren omdat ze elke 10 min de weg gevraagd wordt ect.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo zijn we allemaal.
En alle mensen van buiten Amsterdam zijn vriendelijk, netjes, beleefd. Criminaliteit en vechtpartijen heb je buiten Amsterdam gewoon niet.
Weet je, mensen van buiten Amsterdam hebben vooral een beeld van deze stad gebaseerd op hun eenmalige tripjes op Zaterdagmiddag, waarbij ze tot de conclusie komen dat het zo enorm druk is en vol onvriendelijke mensen.
Terwijl de Amsterdammer niet in de stad te vinden is op die tijd en je gewoon tussen de niet-Amsterdammers loopt, die dus zelf de aso's zijn.
Je bent jezelf aan het afzeiken vriend.
Precies, en die kom je dan tegen als dagjesmens, die aso's van buiten Amsterdamquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het centrum: Touristen, Niet amsterdammers en dagjesvolk. Waardoor de paar amsterdammers die er nog lopen chagrijnig gaan reageren omdat ze elke 10 min de weg gevraagd wordt ect.
En er lopen in Nijmegen vast ook zat arrogante bitches rond.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:18 schreef GwaiLow het volgende:
Er lopen hier in Amsterdam natuurlijk ook een hele hoop mooie vrouwen rond met een lief karakter. Maar ik ben het helemaal met TS eens dat de vrouwen in Nijmegen leuker, toegankelijker en vriendelijker zijn. Dit is natuurlijk gemiddeld genomen want niet iedereen is zo. Weet nog dat ik ooit voor het eerst uit Nijmegen CS kwam lopen en dat een heleboel mensen me op straat zomaar gedag zeiden. Vond dat erg leuk. Was het helemaal niet gewend.
Spijker kop.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:14 schreef ssebass het volgende:
Vind een groot deel van de personen gewoon een grote facade. Dan gaat het voornamelijk om de import Amsterdammers die daar naar toe zijn verhuisd omdat het de "place to be" is. Mensen zijn niet zichzelf en conformeren aan een ideaalbeeld dat ze daar van hebben. Stond tijdje geleden ook een bericht in de krant dat veel Amsterdammers diep in de schulden zitten omdat ze geen sociale status willen verliezen en hier dus geld in blijven pompen. Er zijn natuurlijk genoeg relaxte mensen maar die vallen minder op omdat de andere groep enorm aandachtsgeil is.
Oftewel te veel pretentieuze mensen die image-matig bezig zijn.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:50 schreef Hyaenidae het volgende:
De vrouwen hoeven toch niet leuk te zijn? Het gaat om de meisjes!
Ik word echt tyfus bang van jou.quote:
Zit idd wel een goeie kern van waarheid in. Alle mediageile BN'ers lopen hier rond een beetje interessant te doen etc.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast, het is Amsterdam. Amsterdam is gewoon een kutstad, period.
Mooie gebouwen, mooie grachten, daar is niks mis mee... om er een middagje rond te lopen, top. Fotogenieke stad ook.
Maar met de mensen die er wonen is gewoon fundamenteel vaak iets mis. Ze hebben (bijna) allemaal grootheidswaanzin gemengd met een soort calimero-complex.
Want zij wonen in de "grote stad" en de rest is eigenlijk gewoon onbelangrijk gepeupel waar ze op neerkijken
Behalve dat Amsterdam gewoon relatief een fucking dorp is als je het vergelijkt met steden die wel met recht mogen zeggen dat ze een STAD zijn; zoals een London, Berlijn, Parijs, New York en ga zo maar door.
Amsterdammers vinden zichzelf altijd heel wat.... omdat ze in de grootste stad van NL wonen.
Ik vind dat gewoon komisch, want dat is imho hetzelfde als een Japannertje die de grootste piemel van zijn dorp heeft en daar trots op is
Dit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Al die mensen hier die haten op Amsterdam
Waarom, hou je niet van mooie meisjes?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[..]
Ik word echt tyfus bang van jou.
Ik heb zo het gevoel dat je meisjes mooi vindt om de verkeerde redenen en dit rechtvaardigt door lelijke eigenschappen die voorkomen bij volwassen vrouwen, te promineren. Beetje heel eng eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom, hou je niet van mooie meisjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat linker kind dan. Dat is gewoon schattig klein kindje die aanslag pleegt op je sleutelprikkel zoals jonge katjes dat ook doen. Als je daar geil van wordt ben je gewoon een dikke pedofiel.
Dat recht heb je natuurlijk, maar pretendeer dan niet dat volwassen vrouwen ten aller tijden lelijk zijn, Die rationalisering van je geesteziekte faalt dus gewoon kankerhard.We're slowly approaching inevitable death.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat je meisjes mooi vindt om de verkeerde redenen en dit rechtvaardigt door lelijke eigenschappen die voorkomen bij volwassen vrouwen, te promineren. Beetje heel eng eigenlijk.Ik word niet geil van dat linker meisje maar je haalt die post nu een beetje uit de context.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk dat linker kind dan. Dat is gewoon schattig klein kindje die aanslag pleegt op je sleutelprikkel zoals jonge katjes dat ook doen. Als je hier geil van wordt ben je gewoon een dikke pedofiel.
Als er pronte borstjes op zitten vind ik het inderdaad wel geil worden, met meisjes bedoel ik tot een jaar of 25. Bij vrouwen denk ik eerder aan 25+, zoals bv die dikke trol uit die pic die je post.
Btw, als je MOEST kiezen, welke zou jij dan liever aanduwen?
Het het te jonge meisje links of de vadsige trol rechts?pindazakje
Sowieso niet het meisje links. Dat ding is misschien wel 12 terwijl ik 20 ben. Ik neuk nog liever een hond dan dat ik een klein kind de psychiatrie in neukquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik word niet geil van dat linker meisje maar je haalt die post nu een beetje uit de context.
Als er pronte borstjes op zitten vind ik het inderdaad wel geil worden, met meisjes bedoel ik tot een jaar of 25. Bij vrouwen denk ik eerder aan 25+, zoals bv die dikke trol uit die pic die je post.
Als je moest kiezen, welke zou jij dan liever aanduwen?
Het het te jonge meisje links of de vadsige trol rechts?
Ha dan zou je dus die trol aan moeten duwenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Sowieso niet het meisje links. Dat ding is misschien wel 12 terwijl ik 20 ben. Ik neuk nog liever een hond dan dat ik een klein kind de psychiatrie in neuk
Kom naar Amstelveen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:39 schreef TommyVercetti het volgende:
Verwissel het woord ''leuk'' niet met ''knap'', want het loopt hier inderdaad bom vol met enorme geile chicks, maar ik vind de meiden eigenlijk totaal niet leuk qua karakter meestal![]()
Gisteren moest ik in Nijmegen zijn op de uni, en hoewel het knappe vrouwen gehalte daar ietsje lager ligt, viel het me op dat de dames daar veel toegankelijker en meer down to earth zijn..
Het lijkt wel alsof elke chick die richting Amsterdam komt, zichzelf binnen 2 maanden een rollende studentikoze kak ''R'' aanleert, en sowieso lopen 9 van de 10 vrouwen hier over straat alsof ze op een catwalk aan het paraderen zij. Blik op rechtvooruit en oneindig, en vooral niemand aankijken.
Ook lopen er veel in belachelijk dure kleding, zijn ze ''kunstenaar'' of iets dergelijks, of vinden ze zichzelf om een andere reden erg bijzonder.
Het was echt een opluchting toen ik gister eens een aantal chicks sprak zonder zo'n verwaande kak-stem en corporale manier van praten. En bovenal: Niet alleen maar over zichzelf, over hipster onderwerpen, maar gewoon over normale dingen.
Gr.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ha dan zou je dus die trol aan moeten duwen![]()
Verplaats je even niet in het meisje of de vrouw, de gevolgen, regels of consequenties.
Je zou de voorkeur geven om de trol te moeten kruipen ipv op het meisje?
Ik zou ze sowieso beiden niet doen, maar als ik echt moest kiezen dan wist ik het wel. Dan ging ik voor het minst smerige.
Het is volkomen nutteloos om via deze denkbeeldige scenario's te bepalen welke je zou neuken. De reden dat je kinderen niet neukt is namelijk vanwege het feit dat het kwetsbare kinderen zijn. Ik zou een kind dat net zo oud is als sommige kleine nichtjes van me dus nooit aanraken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ha dan zou je dus die trol aan moeten duwen![]()
Verplaats je even niet in het meisje of de vrouw, de gevolgen, regels of consequenties.
Je zou de voorkeur geven om de trol te moeten kruipen ipv op het meisje?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:14 schreef ssebass het volgende:
Vind een groot deel van de personen gewoon een grote facade. Dan gaat het voornamelijk om de import Amsterdammers die daar naar toe zijn verhuisd omdat het de "place to be" is. Mensen zijn niet zichzelf en conformeren aan een ideaalbeeld dat ze daar van hebben. Stond tijdje geleden ook een bericht in de krant dat veel Amsterdammers diep in de schulden zitten omdat ze geen sociale status willen verliezen en hier dus geld in blijven pompen. Er zijn natuurlijk genoeg relaxte mensen maar die vallen minder op omdat de andere groep enorm aandachtsgeil is.
Oftewel te veel pretentieuze mensen die image-matig bezig zijn.
Maar waar is dan nog een echte amsterdamse buurtkroeg te vinden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit idd wel een goeie kern van waarheid in. Alle mediageile BN'ers lopen hier rond een beetje interessant te doen etc.
Maar neem nou maar van mij aan, een gewone Amsterdamse kroeg vol gewone Amsterdammers is minstens zo gezellig en gemoedelijk als een buurtkroeg in Nijmegen of Maastricht.
Je kan Amsterdam niet beoordelen op je weekendje shoppen en nog even wat drinken op het Leidseplein, dat is als Limburg beoordelen als je er met carnaval toevallig een keer beland.
Oké dan neem jij toch de rijpere vrouw, kies ik wel voor het meisje en laat ik haar nog een paar jaartjes rijpen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is volkomen nutteloos om via deze denkbeeldige scenario's te bepalen welke je zou neuken. De reden dat je kinderen niet neukt is namelijk vanwege het feit dat het kwetsbare kinderen zijn. Ik zou een kind dat net zo oud is als sommige kleine nichtjes van me dus nooit aanraken.
Dat jij hier geen probleem mee hebt en oudere vrouwen naar beneden haalt om je zieke gedachtes te rechtvaardigen vind ik persoonlijk fascinerend.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:18 schreef hoink581 het volgende:
Import Amsterdammers van het vrouwelijke geslacht.
Terechte klacht.
Daar heeft fratsen een leuk liedje over gemaaktquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus.
Van die boerentrienen uit Nunspeet of Hoogeveen die na 2 maandjes in Amsterdam zichzelf een ware kosmopoliet wanen
Kijk, nu verander je de scenario's weer om je eigen ziekheid te rationaliseren. Je hebt echt een probleem hoor tyfus mongool.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oké dan neem jij toch de rijpere vrouw, kies ik wel voor het meisje en laat ik haar nog een paar jaartjes rijpen.
Gastquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kijk, nu verander je de scenario's weer om je eigen ziekheid te rationaliseren. Je hebt echt een probleem hoor tyfus mongool.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |