Als je een keer wilt liften en over Ben & Jerry GAINZ wilt praten dan ben je welkom.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wellicht.Voorheen ging ik samen met een studiegenoot, ik heb geen zin om alleen te gaan.
En nu?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef no1uknow het volgende:
Mooi vertieft trouwens, ik moet wel een master Sociologie gaan doen op de VU omdat de UvA niet te betalen is. Schakeljaar op UvA is 2800 euro, en 60 studiepunten dus dan ben ik een contractstudent. Nou wil ik dat wel lenen, maar als contractstudent heb je geen recht op stufi, maar kan je dus ook niet lenen godverdomme.
Op de VU is het 930 euro voor het schakeljaar, maar fuck de VU.
edit: en de VU heeft dus maar 30 studiepunten. En toelatingsexamens. Maar 30 studiepunten max = voltijd student = lenen.
Ik kan je geld lenen vriend, 3% rente per maandquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef no1uknow het volgende:
Het is gewoon jammer dat studeren je zo best onmogelijk wordt gemaakt, ik kan niet ergens 5000 euro vandaan trekken om het schakeljaar te betalen (wat ook nog eens in 1 keer in september betaalt moet worden) en eventueel kosten daar omheen.
Studeren voor elite clichés enzo
Ik zal je hoofd even in je reet steken vriend.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan je geld lenen vriend, 3% rente per maand
Brah net alsof ik daar vreemd in ben.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een keer wilt liften en over Ben & Jerry GAINZ wilt praten dan ben je welkom.
True. Ik heb beetje onderzoek gedaan naar beide uni's, UvA komt met alles, behalve het geld, als beste uit de bus. Maar helaas, dat wordt dus gewoon de VU.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik lees dat beide uni's kut zijn
wat boeit het dan dat je gewoon naar de vu gaat??
scheelt je boel centjes ook
RIP mattie..... In die Kaolo stadquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:19 schreef G.R.S. het volgende:
Momenteel in R'dam voor bruiloft.
brb nu al moe
brb straks nog terugrijden naar Maastricht
shoutout naar Fanta en Montelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Klokov op 18-04-2014 22:33:40 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
Aan wie moeten jullie dit nummer denken?huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |