Maar met kwark wel...quote:
Lijkt me voor iemand die ketose nastreeft niet handig.quote:
Kijk eens bij bodyandfit. Heet het meen ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik zoek een snel reepje tussendoor dus geen complete maaltijden. En dus ook geen fruit nee. Er is toch wel zo iets. Ik zie wel van die schreeuwend dure maaltijdrepen maar dat is geen tussendoortje want dat zit vol met eiwitten en andere dingen waardoor je een vol gevoel krijgt.
Waarom wil je in godsnaam een reep om 20 uur... Dan zou ik zeker gaan voor kwark..quote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Aanvulling het is trouwens alleen voor s'avonds voor zo rond een uurtje of 20.00 ur. Vroeger nam ik nog wel eens een gevulde koek, dus zoek ik een alternatief.
Maak ik toch zelf uit. En kwark is meer een toetje maar dan eet ik al fruit, duss.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam een reep om 20 uur... Dan zou ik zeker gaan voor kwark..
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik zoek een snel reepje tussendoor dus geen complete maaltijden. En dus ook geen fruit nee. Er is toch wel zo iets. Ik zie wel van die schreeuwend dure maaltijdrepen maar dat is geen tussendoortje want dat zit vol met eiwitten en andere dingen waardoor je een vol gevoel krijgt.
gevulde koek?? dan is alles beterquote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Aanvulling het is trouwens alleen voor s'avonds voor zo rond een uurtje of 20.00 ur. Vroeger nam ik nog wel eens een gevulde koek, dus zoek ik een alternatief.
Dit inderdaad. Wat wil je dan als je geen koolhydraten en eiwitten wilt? Dan zul je vast ook geen vetten willen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Even hoor... als je geen koolhydraten wil eten maar ook geen eiwitten, wat was je dan van plan tot je te nemen om er voor te zorgen dat je niet omflikkert na een week?
Heb je je wel ingelezen over een dieet met weinig tot geen koolhydraten? En wat je dan dus als alternatieven moet/kan eten?
En ik dacht eigenlijk dat het hele doel van een tussendoortje was om een vol gevoel te krijgen, wat is daar mis mee?
Joh, ik ben er al maanden mee bezig en het bevalt voor mij erg goed. Ieder persoon is verschillend. Ik ben al 4 kilo afgevallen door minder koolhydraten te nemen. Maar er zijn een aantal dingen die ik nog wil weten. Zo ook die tussendoor repen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Even hoor... als je geen koolhydraten wil eten maar ook geen eiwitten, wat was je dan van plan tot je te nemen om er voor te zorgen dat je niet omflikkert na een week?
Heb je je wel ingelezen over een dieet met weinig tot geen koolhydraten? En wat je dan dus als alternatieven moet/kan eten?
En ik dacht eigenlijk dat het hele doel van een tussendoortje was om een vol gevoel te krijgen, wat is daar mis mee?
Wie zegt dat ik geen eiwitten eet!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat wil je dan als je geen koolhydraten en eiwitten wilt? Dan zul je vast ook geen vetten willen.
Dan blijft een komkommer over, daar zit helemaal niks in.
Of vind je dat niks omdat dat groente is en je dat bij je avondmaaltijd eet?
Ik heb het over die reep van jou, het tussendoortje.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen eiwitten eet!
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Alles! Verkeerde koolhydraten wel te verstaan, pasta, rijst en aardappels.quote:
Dan snap ik gewoon echt je vraag niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, ik ben er al maanden mee bezig en het bevalt voor mij erg goed. Ieder persoon is verschillend. Ik ben al 4 kilo afgevallen door minder koolhydraten te nemen. Maar er zijn een aantal dingen die ik nog wil weten. Zo ook die tussendoor repen.
Volkoren pasta en zilvervliesrijst is niks mis mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles! Verkeerde koolhydraten wel te verstaan, pasta, rijst en aardappels.
Wut. Oke.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan eiwitten kom ik wel bij mijn avondeten. Dat zoek ik dus niet in een tussendoortje.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb het over die reep van jou, het tussendoortje.
Jij zelf:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat moet er dan wel in die reep zitten als er geen eiwitten en koolhydraten in mogen zitten??quote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan eiwitten kom ik wel bij mijn avondeten. Dat zoek ik dus niet in een tussendoortje.
Jawel maar met zo min mogelijk van alles. En wel de goede koolhydraten en de goede vetten en suikers. Maar ja, dat staat niet op de verpakking of het dat bevat.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat moet er dan wel in die reep zitten als er geen eiwitten en koolhydraten in mogen zitten??
Zo’n reep moet toch ergens uit opgebouwd zijn?
Eet dan gewoon geen "tussendoortjes"quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Jawel maar met zo min mogelijk van alles.
Zou het niet weten.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Peunage het volgende:
Je hebt overal van nodig he. Snap dat je bij het normale eten koolhydraten vermindert, waarom zou je ook nog eens een tussendoortje zonder calorieën willen. Volgens mij gaat dat ook tegen het principe van een tussendoortje in.
Zo min mogelijk van alles. Dan zou ik toch die komkommer gewoon in een reepvorm snijden.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel maar met zo min mogelijk van alles. En wel de goede koolhydraten en de goede vetten en suikers. Maar ja, dat staat niet op de verpakking of het dat bevat.
Goede suikers? Verklaar u nader.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel maar met zo min mogelijk van alles. En wel de goede koolhydraten en de goede vetten en suikers. Maar ja, dat staat niet op de verpakking of het dat bevat.
Je hebt totaal geen idee hebt hoeveel eiwitten/vetten/kh je binnenkrijgt volgens mij. ts snap je het allemaal wel? volgens mij nietquote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan eiwitten kom ik wel bij mijn avondeten. Dat zoek ik dus niet in een tussendoortje.
Je bent ook gelukkig niet een potje eigenwijs ook he?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff. dat zijn MAALTIJDVERVANGERS! geen tussendoor repen.
Die zijn schreeuwend duur!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent ook gelukkig niet een potje eigenwijs ook he?
[ afbeelding ]
Een voedzaam tussendoortje dat bestaat uit een brownie gedoopt in volle chocolade.
Serieus... Lekker een chocolade reep... En dan lekker een suikerdipje een uurtje erna..quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent ook gelukkig niet een potje eigenwijs ook he?
[ afbeelding ]
Een voedzaam tussendoortje dat bestaat uit een brownie gedoopt in volle chocolade.
Joh, 2 maanden. Doos!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben als je 4 kilo in een half jaar af wilt vallen.
Nee welnee joh, dat is plastic met de kleur van chocola. Dusdanig dat je trek krijgt in echte!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus... Lekker een chocolade reep... En dan lekker een suikerdipje een uurtje erna..
Eindelijk eens iemand die wat nuttigs roept. Heb al een melding gegeven om dit topic maar te sluiten. Heb er al weer spijt van dat ik hier mijn vraag gesteld heb. Pfff...quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef N.icka het volgende:
Godskolere , wat is iedereen hier vervelend zeg . geef toch gewoon antwoord op zijn vraag .
Ik ga het eens bekijken. Dank.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
probeer anders atkins repen !!!!! die zijn echt goed ik ben er al 52kg mee afgevallen
Probeer eens 1 of 2 volkoren cracottes met ah basic zuivelspread. Die spread kost niks, zit weinig in en smaakt samen met de cracot prima. Snel te maken ook.quote:
Wat is voldoende.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Eet gewoon voldoende ontbijt lunch en diner dan heb je tussendoor niks nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |