Een stuk meer dan de meeste mensen denken.quote:
Ik heb continu hongerquote:Op donderdag 17 april 2014 19:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Een stuk meer dan de meeste mensen denken.
Dan neem je een lekker glaasje water. Geen eiwitten koolhydraten of vetten.quote:
Hebben ze in de sahara ook al internet?quote:
Godsklote zeg, 60g surrogaat-chocoladetroep voor 2 euro 12? Zijn er echt mongolen die dat kopen?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent ook gelukkig niet een potje eigenwijs ook he?
[ afbeelding ]
Een voedzaam tussendoortje dat bestaat uit een brownie gedoopt in volle chocolade.
Zoals ik al zei, schijtrepen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Godsklote zeg, 60g surrogaat-chocoladetroep voor 2 euro 12? Zijn er echt mongolen die dat kopen?
Pfff, wat een fabriekstroep. En nog duur ook. Je bent echt gek als je dat koopt. Kan je nog beter een gewone chocoladereep kopen met >80% cacao of zo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, schijtrepen.
Ingrediënten: vulstof (polydextrose), gelatine, hydrolysaat, bevochtigingsmiddel (glycerol), soja-eiwit, zoetstoffen (maltitol, xylitol, sucralose), palmvet, cacaomassa, melkeiwit, magere cacao, cacaoboter, rijstebloem, emulgator (soja-lecithine), magere melkpoeder, aroma's, melkvet, zout, gerstemoutextract, aroma's. - See more at: http://www.dieetwebshop.n(...)sthash.0tCGtdFq.dpuf
500 kcal ontbijt, 500 kcal lunch en 500 kcal avondeten.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
500 kcal ontbijt, 500 kcal lunch en 500 kcal avondeten.
Als man 600/600/800 bijv. Dan val je wel af en heb je geen tussendoortjes nodig.
Doe ik ook. Persoonlijk eet ik wel gewoon tussendoortjes omdat ik dat fijner vind, maar het is zeker niet noodzakelijk als je gewoon genoeg en gezond (vezelrijk, vullend) eet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd.
En gebruik myfitnesspal om het bij te houden. Werkt erg goed. Kun je ook je koolhydraten, vetten en eiwitten zien.
Vezelrijk is idd het woord.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ik ook. Persoonlijk eet ik wel gewoon tussendoortjes omdat ik dat fijner vindt, maar het is zeker niet noodzakelijk als je gewoon genoeg en gezond (vezelrijk, vullend) eet.
Mn bmr is 1900 ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
500 kcal ontbijt, 500 kcal lunch en 500 kcal avondeten.
Als man 600/600/800 bijv. Dan val je wel af en heb je geen tussendoortjes nodig.
Als je veel overgewicht hebt kan dat. Dan kan je wat meer eten. Zelfde geldt voor iemand die heel actief is, maar over het algemeen is 1500 kcal wel een goede richtlijn als je gezond wilt afvallen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |