Maar met kwark wel...quote:
Lijkt me voor iemand die ketose nastreeft niet handig.quote:
Kijk eens bij bodyandfit. Heet het meen ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik zoek een snel reepje tussendoor dus geen complete maaltijden. En dus ook geen fruit nee. Er is toch wel zo iets. Ik zie wel van die schreeuwend dure maaltijdrepen maar dat is geen tussendoortje want dat zit vol met eiwitten en andere dingen waardoor je een vol gevoel krijgt.
Waarom wil je in godsnaam een reep om 20 uur... Dan zou ik zeker gaan voor kwark..quote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Aanvulling het is trouwens alleen voor s'avonds voor zo rond een uurtje of 20.00 ur. Vroeger nam ik nog wel eens een gevulde koek, dus zoek ik een alternatief.
Maak ik toch zelf uit. En kwark is meer een toetje maar dan eet ik al fruit, duss.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam een reep om 20 uur... Dan zou ik zeker gaan voor kwark..
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik zoek een snel reepje tussendoor dus geen complete maaltijden. En dus ook geen fruit nee. Er is toch wel zo iets. Ik zie wel van die schreeuwend dure maaltijdrepen maar dat is geen tussendoortje want dat zit vol met eiwitten en andere dingen waardoor je een vol gevoel krijgt.
gevulde koek?? dan is alles beterquote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Aanvulling het is trouwens alleen voor s'avonds voor zo rond een uurtje of 20.00 ur. Vroeger nam ik nog wel eens een gevulde koek, dus zoek ik een alternatief.
Dit inderdaad. Wat wil je dan als je geen koolhydraten en eiwitten wilt? Dan zul je vast ook geen vetten willen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Even hoor... als je geen koolhydraten wil eten maar ook geen eiwitten, wat was je dan van plan tot je te nemen om er voor te zorgen dat je niet omflikkert na een week?
Heb je je wel ingelezen over een dieet met weinig tot geen koolhydraten? En wat je dan dus als alternatieven moet/kan eten?
En ik dacht eigenlijk dat het hele doel van een tussendoortje was om een vol gevoel te krijgen, wat is daar mis mee?
Joh, ik ben er al maanden mee bezig en het bevalt voor mij erg goed. Ieder persoon is verschillend. Ik ben al 4 kilo afgevallen door minder koolhydraten te nemen. Maar er zijn een aantal dingen die ik nog wil weten. Zo ook die tussendoor repen.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Even hoor... als je geen koolhydraten wil eten maar ook geen eiwitten, wat was je dan van plan tot je te nemen om er voor te zorgen dat je niet omflikkert na een week?
Heb je je wel ingelezen over een dieet met weinig tot geen koolhydraten? En wat je dan dus als alternatieven moet/kan eten?
En ik dacht eigenlijk dat het hele doel van een tussendoortje was om een vol gevoel te krijgen, wat is daar mis mee?
Wie zegt dat ik geen eiwitten eet!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat wil je dan als je geen koolhydraten en eiwitten wilt? Dan zul je vast ook geen vetten willen.
Dan blijft een komkommer over, daar zit helemaal niks in.
Of vind je dat niks omdat dat groente is en je dat bij je avondmaaltijd eet?
Ik heb het over die reep van jou, het tussendoortje.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen eiwitten eet!
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Alles! Verkeerde koolhydraten wel te verstaan, pasta, rijst en aardappels.quote:
Dan snap ik gewoon echt je vraag niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, ik ben er al maanden mee bezig en het bevalt voor mij erg goed. Ieder persoon is verschillend. Ik ben al 4 kilo afgevallen door minder koolhydraten te nemen. Maar er zijn een aantal dingen die ik nog wil weten. Zo ook die tussendoor repen.
Volkoren pasta en zilvervliesrijst is niks mis mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles! Verkeerde koolhydraten wel te verstaan, pasta, rijst en aardappels.
Wut. Oke.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan eiwitten kom ik wel bij mijn avondeten. Dat zoek ik dus niet in een tussendoortje.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb het over die reep van jou, het tussendoortje.
Jij zelf:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |