Wat moet er dan wel in die reep zitten als er geen eiwitten en koolhydraten in mogen zitten??quote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan eiwitten kom ik wel bij mijn avondeten. Dat zoek ik dus niet in een tussendoortje.
Jawel maar met zo min mogelijk van alles. En wel de goede koolhydraten en de goede vetten en suikers. Maar ja, dat staat niet op de verpakking of het dat bevat.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:32 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat moet er dan wel in die reep zitten als er geen eiwitten en koolhydraten in mogen zitten??
Zo’n reep moet toch ergens uit opgebouwd zijn?
Eet dan gewoon geen "tussendoortjes"quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Jawel maar met zo min mogelijk van alles.
Zou het niet weten.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Peunage het volgende:
Je hebt overal van nodig he. Snap dat je bij het normale eten koolhydraten vermindert, waarom zou je ook nog eens een tussendoortje zonder calorieën willen. Volgens mij gaat dat ook tegen het principe van een tussendoortje in.
Zo min mogelijk van alles. Dan zou ik toch die komkommer gewoon in een reepvorm snijden.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel maar met zo min mogelijk van alles. En wel de goede koolhydraten en de goede vetten en suikers. Maar ja, dat staat niet op de verpakking of het dat bevat.
Goede suikers? Verklaar u nader.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel maar met zo min mogelijk van alles. En wel de goede koolhydraten en de goede vetten en suikers. Maar ja, dat staat niet op de verpakking of het dat bevat.
Je hebt totaal geen idee hebt hoeveel eiwitten/vetten/kh je binnenkrijgt volgens mij. ts snap je het allemaal wel? volgens mij nietquote:Op donderdag 17 april 2014 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan eiwitten kom ik wel bij mijn avondeten. Dat zoek ik dus niet in een tussendoortje.
Je bent ook gelukkig niet een potje eigenwijs ook he?quote:Op donderdag 17 april 2014 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff. dat zijn MAALTIJDVERVANGERS! geen tussendoor repen.
Die zijn schreeuwend duur!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent ook gelukkig niet een potje eigenwijs ook he?
[ afbeelding ]
Een voedzaam tussendoortje dat bestaat uit een brownie gedoopt in volle chocolade.
Serieus... Lekker een chocolade reep... En dan lekker een suikerdipje een uurtje erna..quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bent ook gelukkig niet een potje eigenwijs ook he?
[ afbeelding ]
Een voedzaam tussendoortje dat bestaat uit een brownie gedoopt in volle chocolade.
Joh, 2 maanden. Doos!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Tja je moet er wat voor over hebben als je 4 kilo in een half jaar af wilt vallen.
Nee welnee joh, dat is plastic met de kleur van chocola. Dusdanig dat je trek krijgt in echte!quote:Op donderdag 17 april 2014 15:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus... Lekker een chocolade reep... En dan lekker een suikerdipje een uurtje erna..
Eindelijk eens iemand die wat nuttigs roept. Heb al een melding gegeven om dit topic maar te sluiten. Heb er al weer spijt van dat ik hier mijn vraag gesteld heb. Pfff...quote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef N.icka het volgende:
Godskolere , wat is iedereen hier vervelend zeg . geef toch gewoon antwoord op zijn vraag .
Ik ga het eens bekijken. Dank.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:59 schreef Jahr00n het volgende:
probeer anders atkins repen !!!!! die zijn echt goed ik ben er al 52kg mee afgevallen
Probeer eens 1 of 2 volkoren cracottes met ah basic zuivelspread. Die spread kost niks, zit weinig in en smaakt samen met de cracot prima. Snel te maken ook.quote:
Wat is voldoende.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Eet gewoon voldoende ontbijt lunch en diner dan heb je tussendoor niks nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |