SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Bij de Karwei verkopen ze ook banken toch?
Wat is deze? Ben je ziek ofzo Sapquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
Goede gym chick daar zou ik wel een paasbrunch mee eten.
vertel jij hier dat je homotje bent ofso? zou je die bitch niet straffen???????quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben je ziek ofzo Sap
Als je Die bij dr middel pakt raken je vingers elkaar. En zo groot zijn mn handen niet
Verandering van spijs doet eten zegt men toch altijd. Zou haar raken, wel mooi zo'n slanke taille en strakke buik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is deze? Ben je ziek ofzo Sap
Als je Die bij dr middel pakt raken je vingers elkaar. En zo groot zijn mn handen niet
wat maakt dat uitquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:34 schreef Beach het volgende:
met zo weinig bf zouden die borsten dan nog echt zijn vraag ik me af
Ja, iets slechter idd. Ik dacht eerst dat er gewoon hetzelfde spul in zou zittenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Slechter? Volgens mij is deze nu basic geworden namelijk (zelfde prijs) en ik vind hem nogsteeds goed.
Zo groot zijn ze niet, pushup en dan ziet het er zo uit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:34 schreef Beach het volgende:
met zo weinig bf zouden die borsten dan nog echt zijn vraag ik me af
je recept voor morgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
O: humus
T: humus
L: humus
D: humus
heerlijk genieten vandaag
die vent heeft echt een mismaakt lichaamquote:
Net ontbijt gehad;quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
O: gebakken eieren, paar plakken kip op 2 crackers
T: 500ml kwark, 100ml melk, scoop whey en 70 gram muesli
en de jouwe?
Hij is oud, dus saggy boobs and abs.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent heeft echt een mismaakt lichaam
traint ie alleen zn core ofso? dit is gewoon het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken
Konkerviesquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Net ontbijt gehad;
2x McChicken + 2 hamburgers.
Lekker coke snuive van MrMessy haar billen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahah ja toch, straks lekker zuipe en vanavond aan de pilletjes
#genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |