Dem period strugglesquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
godverdomme ik moet wachten met seizoen 2 van Vikings en verveel me de pleuris..
voel me niet zo lekker dus wil gewoon thuis blijven en heel de dag niks anders doen dan series kijken.
Nee hoor. Ik doe niet vaker dan eens per 3 maanden drugsquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahah ja toch, straks lekker zuipe en vanavond aan de pilletjes
#genieten
Telt test-e en winny niet als druks dan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe niet vaker dan eens per 3 maanden drugsvolgende week pas weer.
Als je test minder dan 500 mg per week doseert niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Telt test-e en winny niet als druks dan?
mood swings zijn voor vrouwenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Gebruik eens de pil jongens! Gegarandeerd mood swings en maximale gains.
Godverquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zal je verbazen hoeveel ''mannen'' er hier posten
R&P / Hoe voel je je nu? #863
Nog zo'n bos treurwilgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon erg wijde heupgewrichten en idem ribbenkast. Dat is genetisch bepaald. Niet iedereen heeft de juiste genen om esthetisch te zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die vent heeft echt een mismaakt lichaam
traint ie alleen zn core ofso? dit is gewoon het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken
Ik post er anders ook regelmatig.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:whey was vanochtend op
struggles.
Dat is mijn smoes ook iedere zomer.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:44 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon erg wijde heupgewrichten en idem ribbenkast. Dat is genetisch bepaald. Niet iedereen heeft de juiste genen om esthetisch te zijn.
Tja... je skelet kan je moeilijk veranderen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is mijn smoes ook iedere zomer.
Heftig man. Hoe ga je hier nou mee om?quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik post er anders ook regelmatig.
[..]
Wat heeft die nu weer gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |