ze gaan steeds sneller inderdaad, vroeger gingen ze gerust 3 jaar mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
van 2 April '13 tot 16 April '14 gedaan met één Feedbacktopic
Dat kun je in één oogopslag zien heurquote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik heb betere dingen te doen dan 7 jaar oude topics doorzoeken
Uhhuh.. je praat gewoon poepquote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik heb betere dingen te doen dan 7 jaar oude topics doorzoeken
2 jaar en 2 maanden komt toch in de buurt van 3 jaarquote:Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat kun je in één oogopslag zien heur.
De langste is 2 jaar en 2 maanden. De rest zijn allemaal korter dan een jaar.
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef icloud het volgende:
Kan deze reclameuiting PTA / Het grote treinenpics, -nieuws en -praattopic #724 onmiddellijk verwijderd worden, volgens mij is daar geen toestemming voor.
Of is rikus meer dan elke andere user in het zwart
Is het weer zo-ver..?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef icloud het volgende:
Kan deze reclameuiting PTA / Het grote treinenpics, -nieuws en -praattopic #724 onmiddellijk verwijderd worden, volgens mij is daar geen toestemming voor.
Ik krijg dus toestemming om onbeperkt linkjes te gaan plaatsen naar het voor mij zo belangrijke Greenpeace en de stichting tegen walvissenjacht?quote:
Moet je ff in F&F proberen. Niet hier.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik krijg dus toestemming om onbeperkt linkjes te gaan plaatsen naar het voor mij zo belangrijke Greenpeace en de stichting tegen walvissenjacht?
In een topic over walvissenjacht ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik krijg dus toestemming om onbeperkt linkjes te gaan plaatsen naar het voor mij zo belangrijke Greenpeace en de stichting tegen walvissenjacht?
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef icloud het volgende:
Niet steeds op terugkomen. Het is destijds duidelijk genoeg gemaakt hoe we met dat soort posts omgaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Anne het volgende:
Linkjes gepost door Driek gaan we in ieder geval zeker niet verbieden. Ik zie daar het nut niet van in, aangezien de linkjes van toegevoegde waarde zijn in de reeks en vaak genoeg tot discussies leiden.
Dus voor een ieder die daar bang voor is; No worries.
Voor de rest is het opgelost; Driek gaat voortaan wat uitgebreider de actualiteit of het nieuwsitem in zijn post beschrijven, zodat de posts voortaan niet (vrijwel) alleen uit een linkje bestaan en ze meteen leesbaarder zijn zonder dat je meteen per se verder moet klikken.
Go away.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef icloud het volgende:
Onzin dat heet een voorkeursbehandeling, het is gewoon ordinaire reclame voor zijn commerciële tokoquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Niet steeds op terugkomen. Het is destijds duidelijk genoeg gemaakt hoe we met dat soort posts omgaan.
Prima, dan noemen we het een voorkeursbehandeling.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Onzin dat heet een voorkeursbehandeling, het is gewoon ordinaire reclame voor zijn commerciële toko
Je hetze begint vervelende vormen aan te nemen. Ik verzoek je vriendelijk, noch dringend er direct mee te stoppen. Wij bepalen hier de kaders, niet jij, we hebben je hulp niet nodig.quote:
Neequote:Op zaterdag 19 april 2014 08:51 schreef Anne het volgende:
Willen we niet eens echt die drie jaar halen met het Feedback-topic?
faaldtquote:
Je kunt altijd per rit bekijken natuurlijk, straks komt iedereen alleen maar tijdens die rit om in de OP te staanquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:35 schreef Dekatria het volgende:
Ik pleit er overigens voor die groepsfoto in het MC topic een jaarlijks ding te maken. Meestal is de eerste voorjaarsrit de drukste, dus een prima gelegenheid wat mij betreft
Foetsiequote:Op woensdag 11 juni 2014 19:38 schreef 2cv het volgende:
Spamhoer: http://forum.fok.nl/user/history/429494
Ik twijfelde ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
AFAIK was er toch geen punani zichtbaar?
Wat is dat hierboven danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Erasmo het volgende:
Aangezien de discussie hier loopt en niet in FB, mag deze wel dan?
- nee -
Notabene door Google zelf gehost.
Gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:14 schreef icloud het volgende:
Hier mag een nummertje achter PTA / Het grote treintopic #774 Inclusief de gezellige Limburgers!
Dus icloud kan niet meer reageren in het treinentopic als ik het goed begrijp? Prima ingreep, vraag me alleen af waarom dat zo lang heeft moeten duren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Anne het volgende:
En weer open.
Als ik het goed heb begrepen staan jullie bij elkaar op negeer of hebben jullie inmiddels geleerd om niet op elkaar in te gaan. Dus opgelost, slotje.
[..]
[..]
Maar bij deze wel een waarschuwing. Een grote. Gezien jullie historie hier.
Dat begrijp je verkeerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dus icloud kan niet meer reageren in het treinentopic als ik het goed begrijp? Prima ingreep, vraag me alleen af waarom dat zo lang heeft moeten duren.
Dat is dan weer jammer. Ik snap niet waarom één zwakzinnige user die chronisch komt stoken, trollen en beledigen en daarmee eigenhandig verantwoordelijk is voor 99% van het offtopic gebash en gezeik in het treinentopic, zo lang door jullie getolereerd wordt. Er is letterlijk niemand in het treinentopic die op icloud zit te wachten, mocht dat nog steeds niet duidelijk zijn.quote:
Misschien heb je iets gemist, maar als icloud daadwerkelijk over de schreef gaat heeft hij ook gewoon geheel terecht een ban te pakken, die ook steeds wat langer duren. Een ban is echter niet permanent, iedereen verdient een tweede, derde en vierde kans. Wellicht dat het hierna ophoudt in ieder geval in PTA, wie weet, maar dat is vooralsnog niet aan de orde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Ik snap niet waarom één zwakzinnige user die chronisch komt stoken, trollen en beledigen en daarmee eigenhandig verantwoordelijk is voor 99% van het offtopic gebash en gezeik in het treinentopic, zo lang door jullie getolereerd wordt. Er is letterlijk niemand in het treinentopic die op icloud zit te wachten, mocht dat nog steeds niet duidelijk zijn.
Let ten eerste eens op dat nare toontje van je jegens mij, want dat begin ik aardig zat te worden, ik ben verdorie je hond niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:31 schreef icloud het volgende:
en dit mag wel weer PTA / Het grote treinpics, -nieuws en -praattopic #777 Bier! ? je eigen vuile kut regels naleven doe je,maar je taak uitvoeren doe je niet.
Zie ook icloud's uitlatingen over spoorwerkers (denk aan termen als 'ratten').quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Ik snap niet waarom één zwakzinnige user die chronisch komt stoken, trollen en beledigen en daarmee eigenhandig verantwoordelijk is voor 99% van het offtopic gebash en gezeik in het treinentopic, zo lang door jullie getolereerd wordt. Er is letterlijk niemand in het treinentopic die op icloud zit te wachten, mocht dat nog steeds niet duidelijk zijn.
Net zoals jij. En dus hebben jullie beide een waarschuwing. Doe ermee wat je wilt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:36 schreef icloud het volgende:
Onzin je hebt tegen mij dezelfde regels te handhaven dan tegen iemand anders, en hij gaat duidelijk de fout in.
Als je bij mij dat soort uitlatingen weg haalt dan dien je dat bij hem ook te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Net zoals jij. En dus hebben jullie beide een waarschuwing. Doe ermee wat je wilt.
Pardon?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:36 schreef icloud het volgende:
In mijn posts staat geen enkel scheldwoord en geen woord verkeerd, je doet het bewust.
Nee. Als ik die uitlatingen van hem had weggehaald, had ik er bij jou nog veel meer weg moeten halen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je bij mij dat soort uitlatingen weg haalt dan dien je dat bij hem ook te doen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Als ik die uitlatingen van hem had weggehaald, had ik er bij jou nog veel meer weg moeten halen.
Ik doe het voor de verandering gewoon eens een keer helemaal niet, op de banbare doodsverwensing na.
Jij hoort hier nog van dametje, Dit soort inconsequent gedrag ben ik zat en is mod onwaardig,quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Pardon?
Ik citeer even: "optiefen", "jankende kleuter", "rot toch op", "hij mag doodvallen".
Dat vind jij normaal? Op dat laatste wat je roept staat gewoonweg een ban.
Zoals ik al zei: Dimmen jij. Ik ben je beschuldigingen zat.
Je weet de weg. Veel succes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij hoort hier nog van dametje, Dit soort inconsequent gedrag ben ik zat en is mod onwaardig,
Doe toch eens niet zo sneu man, opgefokte mafkees. Je verpest het voor de rest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:41 schreef icloud het volgende:
[..]
[..]
Jij hoort hier nog van dametje, Dit soort inconsequent gedrag ben ik zat en is mod onwaardig,
Ze moet gewoon consequent zijn, klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo sneu man, opgefokte mafkees. Je verpest het voor de rest.
Dat zou mooi zijn, dan had je nu een ban gehad voor je doodsbedreigingquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze moet gewoon consequent zijn, klaar.
Nee, dit is FOK!.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze moet gewoon consequent zijn, klaar.
Zo wou ik het niet brengen eigenlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Anne het volgende:
Heeft dat onder andere niet te maken met het verhaal boven jouw post?
Ik had niet begrepen dat ie ff pleite is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
Maar icloud is nu voorlopig effe pleite, en dus gaat het nu toch beter? Of zit er nog meer zeer?
Jah, is ook zo.. maar tegen sommige dingen is nou eenmaal geen kruid gewassen, en dan helpen we graag evenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik had niet begrepen dat ie ff pleite is.
Maar ik was er wel redelijk mee in mn nopjes dat het treinentopic zo eenbeetje zelfregulerend was
Done.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef detulp050 het volgende:
Zou iemand de topicreport voor PTA / Wat is mijn auto waard? willen bekijken? Erg bedankt
Nah, ik zou er eerder 'het' voor gooien, of een aanwijzend voornaamwoord à la 'dat' als we toch gaan mierencopuleren, maar 'de' doet me toch echt teveel pijn aan mijn taaltandjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:55 schreef Duvel het volgende:
Formeel is "de" het goede lidwoord voor leenwoorden, maar het staat zo stom...
Ik vind het ook geen porem,ik zeg ook "het topic".quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, ik zou er eerder 'het' voor gooien, of een aanwijzend voornaamwoord à la 'dat' als we toch gaan mierencopuleren, maar 'de' doet me toch echt teveel pijn aan mijn taaltandje
Niet 'een topic'quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen porem,ik zeg ook "het topic".
Snavel toe, schijtlijsterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:58 schreef Barcaconia het volgende:
Waar blijft het nieuwe Dakar topic?
Ik wil met jouw toestemming ook wel even onze hele DM conversatie posten hoor? Ik quotte nu alleen delen omdat er op dm's posten een ban staat.quote:Op zondag 9 november 2014 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
Mooi éénzijdig verhaal; je krijgt via DM geen gelijk, dus ga je het hier maar halen?
Nergens voor nodig, ik weet wat er gezegd is, en jij ook, je quote alleen wel een beetje selectief.quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil met jouw toestemming ook wel even onze hele DM conversatie posten hoor? Ik quotte nu alleen delen omdat er op dm's posten een ban staat.
Ok, misschien heb je daar wel een punt, maar ook in PTA heeft hij al vaker zijn naam genoemd, en meerdere mensen zijn van mening dat hij al het gedrag zelf uit lokt door zijn reacties ed, en dat is niet alleen op zijn vorige account, maar is nog altijd bezig:quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik weet wat er gezegd is, en jij ook, je quote alleen wel een beetje selectief.
Maargoed, even inhoudelijk dan:
Dat Banaan in KLB aangeeft dat hij Braddie is, wil niet zeggen dat dit hem dan maar forumwide nagedragen en te pas en te onpas voor zijn voeten gegooid dient te worden. Jij gebruikte het imo gewoon om reaktie's van andere users uit te lokken, of om hem iig aan de paal te nagelen, en dat vond ik niet nodig. Braddie bashen is een beetje oud aan het worden.
Het slaat gewoon nergens op om hem te verdedigen terwijl hij aan alle kanten het zelf uitlokt. En dat weet jij ook wel. En het slaat al helemaal nergens op te dreigen met notes en een kick naar het zogenaamde FA-hok, waarvan ik overigens geen idee heb wat je er mee bedoelt. Ik heb het idee dat je je machtspositie een beetje misbruikt om selectief mensen te verdedigen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ben van mening dat als je 3x zakt op je theorie of 3x zakt op praktijk je gewoon geen examens meer mag doen, want dan ben je in mijn ogen incapabel
En ja ik ga inderdaad verder, maar noem zijn naam niet meer, dus wat is het probleem nou precies? Ik wil hem alleen waarschuwen niet te happy worden met zijn praktijk examen wat hij al zeker weet te gaan halen over 2 weken.quote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens ga je nu weer gewoon verder zie ik, wat mij dus duidelijk een goede indruk geeft wat je intenties zijn, en dus gewoon bevestigen dat ik het bij het rechte eind had, en héb; je enige doel is om hem af te zeiken, want je hebt nog geen letter ontopic gepost.
Ik heb geen machtpostitie, en om je meteen effe definitief uit de droom te helpen zal ik je uitleggen wat mijn opmerking inhoudt:quote:Op zondag 9 november 2014 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, misschien heb je daar wel een punt, maar ook in PTA heeft hij al vaker zijn naam genoemd, en meerdere mensen zijn van mening dat hij al het gedrag zelf uit lokt door zijn reacties ed, en dat is niet alleen op zijn vorige account, maar is nog altijd bezig:
[..]
Het slaat gewoon nergens op om hem te verdedigen terwijl hij aan alle kanten het zelf uitlokt. En dat weet jij ook wel. En het slaat al helemaal nergens op te dreigen met notes en een kick naar het zogenaamde FA-hok, waarvan ik overigens geen idee heb wat je er mee bedoelt. Ik heb het idee dat je je machtspositie een beetje misbruikt om selectief mensen te verdedigen.
Ok, duidelijk. Maar jij vind dus oprecht dat de betreffende persoon er niet zelf om vraagt/het verdient?quote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen machtpostitie, en om je meteen effe definitief uit de droom te helpen zal ik je uitleggen wat mijn opmerking inhoudt:
Het FA-hok, zoals ik het betitel, is een topic backstage, waarin mods een ban kunnen aanvragen, op basis van je notes. Wij hebben geen 'macht' zoals jij dat denkt, maar wij verzamelen info (lees: notes), op basis waarvan wij kunnen verzoeken om je een digitale skop onder je kont te geven, dus als jij na diverse waarschuwingen gewoon Banaantje blijft ziekstralen, 'schop ik je het hok in' waarna een FA/A gaat beslissen wat daarmee moet gaan gebeuren.
En als jij vindt dat ik daar misbruik van maak, dan weet ik niet wat ik hier wél zit te doen, maar (internet)pesten is een heel naar iets, en dat is wat je aan het doen bent imho, en daar heb ik een schurft aan.
Het is gewoon offtopic.. het is niet het rijlestopic; hij vraagt iets over speakers in zijn auto..quote:Op zondag 9 november 2014 12:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Maar jij vind dus oprecht dat de betreffende persoon er niet zelf om vraagt/het verdient?
En daarnaast, als ik zeg dat iemand er niet op moet rekenen in 1x te slagen, door zijn ervaringen in het verleden, is dat dan pesten? Ik vind van niet namelijk.
Ik snap 'm niet. Leg eens uit, als je wiltquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Anne, zo geef je wel een verkeerd signaal af hè
Dan ongeacht wát VallendBroodjeBanaan zegt, het getolereerd wordt. En als hij dan eens te plek wordt gezet, overigens werd dit dit keer imo zeer netjes gedaanquote:Op zondag 16 november 2014 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Leg eens uit, als je wilt.
Ik vond het dit keer dus helemaal niet netjes. Te persoonlijk en allemaal dingen die erbij worden gehaald die niks met het rijlestopic te maken hebben.quote:Op maandag 17 november 2014 09:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan ongeacht wát VallendBroodjeBanaan zegt, het getolereerd wordt. En als hij dan eens te plek wordt gezet, overigens werd dit dit keer imo zeer netjes gedaanwordt de post verwijderd.
Als VBB te pas en te onpas ''TR gemacht!!'' kan blijven roepen en z'n zin krijgt, dan zal het nooit bij hem doordringen dat het toch echt allemaal bij hém weg komt.
Ik en velen met mij ergeren ons groen en geel aan de misplaatste arrogantie van hemquote:Op maandag 17 november 2014 09:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond het dit keer dus helemaal niet netjes. Te persoonlijk en allemaal dingen die erbij worden gehaald die niks met het rijlestopic te maken hebben.
En dat laatste zinnetje in die post, maakt de rest van de post echt niet netjes ineens.
En trust me: VBB krijgt echt niet áltijd zijn zindit is zelfs de eerste TR die ik dit jaar afvink van 'm, waarmee ik iets doe. Daarnaast staan er nog tig posts in die reeks die wat mij betreft ook gewoon weg kunnen. Maar naar mijn mening lokt VBB die posts zelf ook uit, dus laat ik ze staan.
Het is natuurlijk niet alleen dit topic, maar user VBB/Braddie in het algemeen.quote:Op maandag 17 november 2014 09:53 schreef Anne het volgende:
Ik erger mij ook wel eens aan users, maar daar lees ik dan overheen in plaats van er elke keer maar weer op te reageren. Er wordt van beide kanten ontzettend uitgelokt namelijk.
De ervaring leert dat dit niet waar isquote:Op woensdag 19 november 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
Een maand?VBB/braddie is nu weer weg van FOK!. Over twee dagen zal er niemand meer over praten gok ik zo.
Dan nog is een maand wel een beetje overdreven vind ik.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Anne het volgende:
[..]
De ervaring leert dat dit niet waar is.
Zie edit.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan nog is een maand wel een beetje overdreven vind ik.
ohquote:Op woensdag 19 november 2014 20:36 schreef Anne het volgende:
En ik zei "tot volgende maand", niet "tot over een maand".
Heb jij vaker last van hè?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik ben een post kwijt in de sc?
Nee?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb jij vaker last van hè?.
Ik ga even voor je kijken.
PTA / [PTA SC] 1875 manieren om 2CV te herdenkenquote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
Maargoed, ik heb een vraag over iets wat in mijn praktijkboek staat van autolessen. Waar kan ik nu terecht?
Wel!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee?
Ik kan ook wel dementerend zijn, en niks hebben gepost![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Is er in dit topic PTA / kenwood mask gaat niet aan wat gewist qua post? Volgens mij zijn er wat post van mij weg
Volgens mij heb je inderdaad last van dementiequote:
Mag ik door ook braadslee bashen?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
PTA / [PTA SC] 1875 manieren om 2CV te herdenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in het rijlestopic. Lees het topic effe terug, dan weet je wie je daarvoor kunt bedanken.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
Maargoed, ik heb een vraag over iets wat in mijn praktijkboek staat van autolessen. Waar kan ik nu terecht?
Ik heb toch al een neurologisch probleem, dan kan dit er ook wel bijquote:Op woensdag 19 november 2014 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
PTA / [PTA SC] 1875 manieren om 2CV te herdenken
[..]
Wel!
[..]
[..]
Volgens mij heb je inderdaad last van dementie..
We vermoeden van niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar heeft ie het nu gehaald of niet? Was ff een dagje weg.
Die hadden we voorheen ook al hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ban dan gewoon degenen die het over Braddie hebben, nu heb je verdomme alleen maar losse topics over rijlessen/examens etc
Zelfregulering is een goed ding; jullie vonden het met zijn allen best leuk om Braddie af te zeiken, en diegenen die niet meededen zeiden er ook niets van. Nu gooien we hem dicht en is het ineens ach en wee..quote:Op woensdag 26 november 2014 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ban dan gewoon degenen die het over Braddie hebben, nu heb je verdomme alleen maar losse topics over rijlessen/examens etc
En dan reageren we niet eens terug. Lekker is dat!quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Charged het volgende:
Mag ik via deze weg mods en users bedanken voor een goed jaar met up's and down's en een aantal goede feestdagen toewensen?
Bij deze dus.
Thnxquote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan reageren we niet eens terug. Lekker is dat!
Nog de allerbeste wensen, Charged!
Ik zou zeggen een nieuw topicquote:Op zondag 29 maart 2015 21:53 schreef junkiexp het volgende:
PTA / Auto die je eigenlijk niet zou moeten kopen om tijdelijk te rijden.
Dit begint eigenlijk wel een beetje project te worden, wat kunnen we hier het beste mee doen?
Nieuw topic starten of dit topic omzetten naar PRO (wat eigenlijk ook weer een beetje zonde is en veel irrelevante info)
Omgedoopt tot projecttopic en in de lijst erbij gezetquote:Op zondag 29 maart 2015 23:19 schreef junkiexp het volgende:
[..]
PTA / [PROJECT] BMW 750i 5.4 V12 1995
pff,quote:
Blijft een wijvennaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
De Mercedes waar het merk naar is vernoemd was in 1889 nog niet eens geboren grapjasDaimler
![]()
PTA / Wat vinden we van elkaar in PTA?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daling van achting en credits: zeker de helft, minstens.
Volgende eeuw beter.quote:Kom gewoonsmilies tekort om te vertellen hoe verdrietig ik ben
![]()
Als ik effe ruwweg 1700 posts van je van voor April wegflikker met terugwerkende kracht, sta je precies onder je vriend icloud, stomme trutquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
PTA / Wat vinden we van elkaar in PTA?
[..]
Volgende eeuw beter.
Het kan nog ergerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dan Daphne zoals 95% van je clubgenoten hun auto noemt...
In de volgende dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:36 schreef Anne het volgende:
Nou, vanaf nu kan de rest wel gewoon in de SC.
je kan ook deze aanpassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |