Neequote:Op vrijdag 18 april 2014 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder jaar zijn er weer nieuwe studenten voor het eerst student EinsteinTerugzetten.
![]()
Waarom zou je een bus opzetten naar een godsverlaten station wat even vaak word bediend als bijvoorbeeld hoensbroek, in de middle of nowhere ligt en op een steenworp afstand van centraal?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef greavy het volgende:
[..]
bussen rijden niet van/naar Antwerpen Centraal..... extra treinen zijn ingelegd van/naar Noorderkempen. Iemand bij reisinformatie heeft geslapen....
Noorderkempen ligt echt niet op een steenworp afstand van Antwerpen Centraal hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom zou je een bus opzetten naar een godsverlaten station wat even vaak word bediend als bijvoorbeeld hoensbroek, in de middle of nowhere ligt en op een steenworp afstand van centraal?
Welke foto?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:32 schreef Ireyon het volgende:
Wel jammer dat James z'n eigen foto nog niet heeft gespot
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die met een kans van 4% langs komt in de roulatie
[ afbeelding ]
Nog geen 25 minuten in het huidige verkeer, twee keer flink gas gevenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Noorderkempen ligt echt niet op een steenworp afstand van Antwerpen Centraal hoor
Het is vanaf daar nog minstens een half uur rijden met de bus (als je geluk hebt) terwijl het treinstation recht naast de snelweg ligt. Met de tijd die je daarmee uitspaart kun je meer bussen laten rijden met minder materieel en personeel.
En dan nu in een touringcar vol studenten, omaatjes en ander gespuis.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Nog geen 25 minuten in het huidige verkeer, twee keer flink gas geven
Dat is geen excuus voor dit gefaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:40 schreef dennistd het volgende:
Komt het misschien omdat NS Noorderkempen niet kent, laat staan de treinen vanaf daar naar Antwerpen?
leuke serie zo. Paar leuke platen van mijn flickr gejat zie ik. Prima.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die met een kans van 4% langs komt in de roulatie
[ afbeelding ]
waar kan ik klagen over de arriva trein van gisteravond 00:38 die niet reed en de vervangende bus die pas om 01:15 vertrok? (Dordrecht - Gorinchem)quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:27 schreef DriekOplopers het volgende:
N.a.v. de zoveelste lompe acte van de NS zijn we het zat.
NS-directeur Timo Huges vindt het. Staatssecretaris Wilma Mansveld vindt het. De reiziger komt op de plaatsen 1, 2 en 3.
Mooie woorden. De praktijk is echter vaak heel anders. Treinen te kort. Treinen te laat, of te gemakzuchtig opgeheven. Reizigers die genoegdoening willen worden met een kluitje in het riet gestuurd. Enzovoort. Groot en klein leed van de treinreiziger is aan de orde van de dag.
Basta.
Een wondermiddel zal het niet zijn, mar we hebben een meldpunt geopend.
'Meldpunt 1, 2 en 3.'
http://www.voorbeterov.nl/140418.php
En een hashtag op twitter: #12e3 .
Bij ziggyquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar kan ik klagen over de arriva trein van gisteravond 00:38 die niet reed en de vervangende bus die pas om 01:15 vertrok? (Dordrecht - Gorinchem)
Ja, tegen mij aanschreeuwen kan ook altijd trouwensquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk dat je bij Zug meer kans hebt
Jou bier geven en je kunt elke klacht aanhorenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, tegen mij aanschreeuwen kan ook altijd trouwens
Ook in dat topic. Gaat over de hele spoorsector.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar kan ik klagen over de arriva trein van gisteravond 00:38 die niet reed en de vervangende bus die pas om 01:15 vertrok? (Dordrecht - Gorinchem)
Aanhoren, oh okee. Is dat dit? Oh, okeequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jou bier geven en je kunt elke klacht aanhoren
herkenbar ja. Toen ik nog tijdens de studie in Leerdam werkte, had ik altijd de trein van 1u21 uit mijn hoofd, de allerlatste naar Dordt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |