Alleen rond de brug bij Gorinchem is dat een optie. Voor de rest blijft de middenberm grotendeels ongewijzigd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:50 schreef ReisT het volgende:
[..]
Bestaande rijbanen zijn voor de ene richting, nieuwe banen ernaast voor de andere richting, dus zolang die tussenruimte maar groot genoeg blijft... kan er later nog een spoorlijn tussen.
Moet Arie niet nog wat binnenhalen, die is toch erg pro-trein?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Waarom parallel? In de middenberm zou beter zijn.
Met goede afspraken moet dat wel op te lossen zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk een toilet in SLT gebouwd worden net als Syntus dat bij de Lint heeft gedaan, maar dan krijg je het probleem dat het bij de SLT's op Gouda-Alphen ineens wel kan en bij de rest niet.
Afwijkend materieel maakt ook niet uit: als er bij defecte stellen ineens NSR-materieel ingezet wordt heb je Arriva en Veolia op de achterste benen staan.
Arie? Ik begrijp je niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:54 schreef bork het volgende:
[..]
Moet Arie niet nog wat binnenhalen, die is toch erg pro-trein?
Geen idee, zover ik weet stem ik mijn leven al vvd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arie Slob, christenunie, gedoogpartner van het kabinet
1 2 3 4 5 6 7 | V 16:23 Breda Snelbus i.p.v. Trein NS richting Antwerpen-Centraal A 17:21 Antwerpen-Centraal V 17:38 Antwerpen-Centraal [+] Intercity NS richting Brussel-Zuid/Midi A 18:28 Brussel-Zuid/Midi |
Ieder jaar zijn er weer nieuwe studenten voor het eerst student Einsteinquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:31 schreef Ireyon het volgende:
Als je als student nou nog niet weet wanneer je ov geldig is dan moet je stoppen met studeren en achter de vuilniswagen gaan hangen
Wat is hier mis mee? De bussen rijden waarschijnlijk door Naar Antwerpen ivm minimale bediening noorderkempenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef James1988 het volgende:
Komend weekend zijn er werkzaamheden waardoor de Brusselaar niet kan rijden, in plaats daarvan rijden er bussen tussen Breda en Noorderkempen waar reizigers kunnen overstappen. Tot mijn verbazing kreeg ik het volgende reisadvies voorgeschoteld, waar dus geen klap van klopt.
[ code verwijderd ]
Kunnen ze nou helemaal niks?
De bussen rijden naar Noorderkempen, vanaf daar met de trein verder (overstap + reistijd = 30 minuten). Bij de werkzaamheden staat de volgende opmerking, ver weggestopt in een muur van tekst:quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? De bussen rijden waarschijnlijk door Naar Antwerpen ivm minimale bediening noorderkempen
quote:LET OP: de reisplanner geeft u mogelijk een reisadvies met bussen tussen Breda en Antwerpen
de Snelbussen rijden echter van en naar station (Antwerpen) Noorderkempen (B), in plaats van Antwerpen; tussen Antwerpen en (Antwerpen) Noorderkempen reist u met de trein
Kijk eens in je schema, der is een uur gepland voor breda antwerpen, en dat klopt wel redelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet in een half uur van Breda naar Antwerpen-Centraal rijden met een bus. Zelfs met een auto lukt dat onder geen beding.
De bussen rijden naar Noorderkempen, vanaf daar met de trein verder (overstap + reistijd = 30 minuten)
Had je zoveel vertraging ingecalculeerd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Aardig ritje Boskoop - Deventer met 2 overstaps. Binnenkomst: -18
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk eens in je schema, der is een uur gepland voor breda antwerpen, en dat klopt wel redelijk.
Nee, in Gouda nog een overstap gehaald die eigenlijk niet had moeten kunnen, en daarna de haltering in Utrecht wat ingekort en alles vlekkeloos verlopen verderquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je zoveel vertraging ingecalculeerd?
Toch is het zo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat noorderkempen extra bediend word, zeker op zondag niet
bussen rijden niet van/naar Antwerpen Centraal..... extra treinen zijn ingelegd van/naar Noorderkempen. Iemand bij reisinformatie heeft geslapen....quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk eens in je schema, der is een uur gepland voor breda antwerpen, en dat klopt wel redelijk.
Wacht jij maar af, die ns website vertelt niet altijd de waarheid he, achterdochtig blijven is je enige reddingquote:
Kijk maar op Railtime.be bij vertrektijden van Noorderkempen of werfinfo voor lijn 12.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Wacht jij maar af, die ns website vertelt niet altijd de waarheid he, achterdochtig blijven is je enige redding
ah ja, dat wil inderdaad nog wel eens dat je in Gouda een onmogelijke overstap alsnog kunt halen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, in Gouda nog een overstap gehaald die eigenlijk niet had moeten kunnen, en daarna de haltering in Utrecht wat ingekort en alles vlekkeloos verlopen verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |