abonnement Unibet Coolblue
pi_128467723
hallo ik heb recent een nieuwe auto gekocht, de auto was voorzien van een kenwood mask radio alleen het probleem is hij gaat niet, hij draait niet zeg maar hoe kan ik er voor zorgen dat die wel draait en dat die het doet iemand misschien enig idee

ps ik heb ook geen mask key
pi_128467912
geen garantie ?
pi_128468430
nee helaas het is een 2e hands auto hij zat er al in toen ik hem kocht maar hij draait niet zeg maar ik heb alle mogelijkheden die ik heb kunnen vinden geprobeert
pi_128468585
Maar wat doet ie nou niet, je OP is nog al onduidelijk zeg maar, gaat hij niet aan? speelt ie geen cd/dvd af? geen fm ontvangst ?
pi_128468812
het probleem is ik weet niet welk model of wat dan ook het is hij draait niet zegt maar ik zie alleen en zwarte (mask) hij draait niet wanneer ik de sleutel erin doet en als ik hem start doet die ook niks ik heb geprobeerd om linksboven in te drukken zoals op internen aangegeven stond maar hij doet helemaal niks, ik ben er wel zeker van dat het gaat om een kenwood mask series
  Forum Admin maandag 1 juli 2013 @ 18:32:16 #6
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_128469061
De vorige eigenaar kon er ook niets zinnigs over zeggen?
pi_128469205
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:24 schreef guliee het volgende:
het probleem is ik weet niet welk model of wat dan ook het is hij draait niet zegt maar ik zie alleen en zwarte (mask) hij draait niet wanneer ik de sleutel erin doet en als ik hem start doet die ook niks ik heb geprobeerd om linksboven in te drukken zoals op internen aangegeven stond maar hij doet helemaal niks, ik ben er wel zeker van dat het gaat om een kenwood mask series
Sorry, maar eens gehoord van lees tekens? gaat hij nou aan of niet ? kantel het scherm naar voren ja of nee? Trek dat ding er eens uit, en controleer de zekering die er achterin in zit. Voor de rest kan ik je niet helpen, want dit verhaal wordt ik niks wijzer, Sorry....
pi_128469221
quote:
5s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De vorige eigenaar kon er ook niets zinnigs over zeggen?
Die heeft dat ding natuurlijk een schop gegeven omdat die radio het niet meer deed :P
pi_128469295
Wat een fucking onduidelijk verhaal man, wees eens wat duidelijker. :')
My dials are pupillated.
pi_128469383
De vorige eigenaar heeft de mask verwisseld met een afdekplaatje. :P
  maandag 1 juli 2013 @ 18:57:40 #11
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_128469976
Heeft ie plus? Heeft ie geschakelde plus? Heeft ie een min?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_128476155
Wat loop je nou te zwetsen man, gaat hij niet aan of heb je er iets voor zitten ofsow.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_128491469
Heeft de verkoper niet het afdek plaatje aangewezen en gezegd, "er zit zelfs een kenwood mask in" ? :D
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:39:39 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_128497406
TS, gebruik eens leestekens, ze zijn gratis, dit leest een beetje vaginaal.

ALS je hem al open krijgt, heb je er niks aan zonder mask key. Gaat never nooit werken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_128529068
als ik het goed snap, gaat de radio niet 'aan' en niet 'open'.
heb je links, rechts, boven en onder geprobeerd? sommige werken rechtsonder.
Met draaiende motor?
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')