Hoe vaak val jij of word jij van het perron af geduuwd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef greavy het volgende:
Ik zeg toch, er is nog niet bekend of het zelfmoord is. Schijnt bij een vertrekkende trein uit stilstand iemand onder gekomen te zijn. Kan ook van het perron gevallen zijn, of wat dan ook.
Hoe vaak pleeg jij zelfmoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoe vaak val jij of word jij van het perron af geduuwd?
Ik wel, daar heb je geen inspector gadget voor nodig om een tekeningetje te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef greavy het volgende:
Het gebeurt wel eens hoor. Je weet niet wat hier de oorzaak van is. En zolang dat niet echt duidelijk is, zal ik niet roepen over zelfmoord.
Was jij niet zogenaamd heel hard aan het werkquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hoe vaak pleeg jij zelfmoord.
Stel geen vragen als je het antwoord niet wil horen.
Jajaquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Geld verdienen gaat met losse handen als je in semioverheidsdienst bent.
Ik ben nog niet dood dus tja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zeg Waldorf en Statler, houden jullie nog eens op of wat?
-weg-, hij staat op de negeerstand zoveel onzin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zeg Waldorf en Statler, houden jullie nog eens op of wat?
Van mij mag jij naar een psycholoog, zoveel woede en frustratie is voor niemand gezond.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Van mij mag hij doodvallen, hij staat op de negeerstand zoveel onzin.
Beloofd is beloofd!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Van mij mag hij doodvallen, hij staat op de negeerstand zoveel onzin.
Ik ben niet woedend, ik zit heel relax 24 kitchen te kijken, ik laat me niet op de kast jagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Van mij mag jij naar een psycholoog, zoveel woede en frustratie is voor niemand gezond.
Gozer alsjeblieft.. Laten we nou niet bij voorbaat aannames maken.. Het is treurig dat dit gebeurt, klaar..quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef icloud het volgende:
[..]
Hoe vaak val jij of word jij van het perron af geduuwd?
Het zijn geen aannames maar gezond verstand.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gozer alsjeblieft.. Laten we nou niet bij voorbaat aannames maken.. Het is treurig dat dit gebeurt, klaar..
Okee.. Laat maarquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Het zijn geen aannames maar gezond verstand.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Eigenlijk ook dom van me om op de PTA-troll in te gaan.
Maar bij deze wel een waarschuwing. Een grote. Gezien jullie historie hier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:41 schreef icloud het volgende:
[..]
- knip - hij staat op de negeerstand zoveel onzin.
"Den Haag", zo sprak een woerd, "is blijkbaarquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef greavy het volgende:
Die trein hoort niet te stoppen in Woerden, dus terecht![]()
Hij wacht eens even wie scheld er hier met mongool en sukkel? vriendjespolitiek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:22 schreef Anne het volgende:
En weer open.
Als ik het goed heb begrepen staan jullie bij elkaar op negeer of hebben jullie inmiddels geleerd om niet op elkaar in te gaan. Dus opgelost, slotje.
[..]
[..]
Maar bij deze wel een waarschuwing. Een grote. Gezien jullie historie hier.
Je mag blij zijn dat je niet wéér een ban aan je broek hebt hangen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij wacht eens even wie scheld er hier met mongool en sukkel? vriendjespolitiek.
Ja doe ff wat foto's hee dat willen we zienquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef greavy het volgende:
Wat een drukte gister op het eiland Borkum![]()
Weinig kilometers spoor, maar ook het treintje is wel leuk.
Graag. Ben benieuwdquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:28 schreef greavy het volgende:
Wat een drukte gister op het eiland Borkum![]()
Weinig kilometers spoor, maar ook het treintje is wel leuk. Treintje of bus zitten tussen de haven en het dorp bij de prijs inbegrepen. Als je nog andere extra ritten met de lijnbus(jawel, één reguliere lijn gereden door een gelede bus) wil maken, moet je wel bijbetalen.
Met de 2 reguliere treinen kon men de drukte in de middag niet meer aan, en werd de stoomtrein van stal gehaaldDie stond toch al onder stoom ivm een open dag op het depot.
Met die extra trein was het zelfs nog overladen vol in elke trein![]()
Straks volgt wel een fotootje of 2 ofzo.
Gaaf!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Inderdaad: http://www.nieuwschiertje.nl/tweedewe.html Nooit van gehoord, ff lezen
Lelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ook van OpdeRails geleend:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel mooi!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ook van OpdeRails geleend:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ja, er ontbreekt een deel van de info idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaStaat alleen niet bij wat er na de oorlog mee gebeurd is. Of misschien was het al opgebroken of in onbruik geraakt voor het eind van de oorlog?
Dat zeker. Dat gifgroene vind ik echt niks. Voor een reizigerstrein kom op zeg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef boriq het volgende:
[..]
Het is beter dan dat grijs/groene van de NMBS en de rode Fyra kleuren.
enige opmerking van mijn kant is dat ze van die twee kleine logo's één grote hadden moeten maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeker. Dat gifgroene vind ik echt niks. Voor een reizigerstrein kom op zeg.
De blauwe band had niet als een soort gesmolten blob op de zijkant moeten hangen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef boriq het volgende:
[..]
enige opmerking van mijn kant is dat ze van die twee kleine logo's één grote hadden moeten maken.
Het is alleen zo jammer dat deze kans op een leuk fris nieuw kleurenschema wordt verpest door nog meer eenheidsworst het spoor op te gooienquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:11 schreef boriq het volgende:
[..]
Het is beter dan dat grijs/groene van de NMBS en de rode Fyra kleuren.
Donkerblauw met gele accenten was veel mooier geweestquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat deze kans op een leuk fris nieuw kleurenschema wordt verpest door nog meer eenheidsworst het spoor op te gooien. Ik vond Fyra wel wat hebben, alleen het zag er vaak niet uit omdat ze rijtuigen totaal verkeerd waren geplaatst (en na het verwijderen van het 7de rijtuig er standaard een gat zat in de bestickering)
Lol, hier wordt een zeelt ook en slei genoemdquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Inderdaad: http://www.nieuwschiertje.nl/tweedewe.html Nooit van gehoord, ff lezen
en dan bij de aerospace afdeling wat Rolls Royce's lenen uit de vliegtuigen. blazen maar met die handel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En die sneeuwploeg is natuurlijk helemaal de bom. Geen smoesjes meer in de winter
Geen idee wat ook maar één van die woorden betekentquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lol, hier wordt een zeelt ook en slei genoemd
Krijg je straks ook, met zo'n stam waarin 3 geel/blauwe rijtuigen zitten en 4 zuurstok en dan allemaal door elkaar heen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat deze kans op een leuk fris nieuw kleurenschema wordt verpest door nog meer eenheidsworst het spoor op te gooien. Ik vond Fyra wel wat hebben, alleen het zag er vaak niet uit omdat ze rijtuigen totaal verkeerd waren geplaatst (en na het verwijderen van het 7de rijtuig er standaard een gat zat in de bestickering)
Idd. Die Belgen plakken er ook gewoon hun eigen nummers op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het nummerschema van de moffen hoeven we niet over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |