ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant ). DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
Afijn. Alles is genormeerd in Nederland. Uit 2007:
quote:
- Aantal doden per mld. reizigerskilometers norm: 0,15 Het 5-jaarsgemiddelde was in 2006 0,06 en ligt daarmee onder de norm - Aantal dodelijke slachtoffers overweggebruikers per jaar norm: 24 Er is een dalende trend zichtbaar, waardoor 2004 voor het eerst onder de norm uitkomt. Aantal doden in 2006 bedraagt 12 Aantal dodelijke slachtoffers onbevoegden per jaar norm: 1,5 In 2006 was er sprake van 2 doden langs het spoor Aantal zelfdodingen per jaar norm: ALARP (As low As Reasonable Possible) Er is sprake van een stabiele situatie, in 2006 190 zelfdodingen Aantal dodelijke slachtoffers onder spoorwegwerkers per 10.000 fte norm: 1 In 2006 valt 1 dode onder spoorwegwerkers
Er zou dus zelfs binnen deze kadernormen nog ruimte moeten zijn om bij het toepassen van meer specifieke normen zo nu en dan maatwerk te leveren waar dat een relatief gering risico met zich meebrengt.
Of halteert toch aan perron 2/3 maar dan moeten de autoriteiten een oogje dicht knijpen.
Dat gaat dus niet gebeuren. De treinen hebben even nodig om de wissels te bereiken, dan moeten die nog omgezet worden, waarna de volgende trein pas kan rijden. Recept voor flinke vertragingen op drukke dagen
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed. <a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
Dat gaat dus niet gebeuren. De treinen hebben even nodig om de wissels te bereiken, dan moeten die nog omgezet worden, waarna de volgende trein pas kan rijden. Recept voor flinke vertragingen op drukke dagen
Je moet wat over hebben om de startplaats van de tour te mogen zijn in 2018/2019/2020/2021.
Afijn. Alles is genormeerd in Nederland. Uit 2007:
[..]
Er zou dus zelfs binnen deze kadernormen nog ruimte moeten zijn om bij het toepassen van meer specifieke normen zo nu en dan maatwerk te leveren waar dat een relatief gering risico met zich meebrengt.
Ja ja. Die zogenaamde normen zijn door eoa goochelpiet nogal nattevinger uit de lucht gegrepen dus, maar ze gelden als de Hoogst Denkbare Waarheid. Hmmm.
Zelfstandigheid, het Limburgs parlement is er trots op dat ze ns grotendeels weg heeft gejaagd en wil graag alle limburgse sporen in eigendom krijgen en kunnen aanbesteden.
Zelfstandigheid, het Limburgs parlement is er trots op dat ze ns grotendeels weg heeft gejaagd en wil graag alle limburgse sporen in eigendom krijgen en kunnen aanbesteden.
Abellio/Qbuzz gaat de aanbesteding in Limburg winnen, let maar op
Op dinsdag 5 augustus 2014 20:04 schreef Dr_Flash het volgende: We zijn niet ver meer van de dag dat reizigers preventief gefouilleerd worden. Op meetlinten en duimstokken. Voor een geodriehoek moet je een ontheffing aanvragen. Nee die kan niet "Bij je studentenreisproduct op de kaart gezet worden"
Vergeet de passer niet! En de bomgevaarlijke grafische rekenmachine!
Op dinsdag 5 augustus 2014 20:28 schreef icloud het volgende: Zelfstandigheid, het Limburgs parlement is er trots op dat ze ns grotendeels weg heeft gejaagd en wil graag alle limburgse sporen in eigendom krijgen en kunnen aanbesteden.
ja ja, hun pikkies poetsen op taxpayer's kosten. En de reiziger? Wie zegt u?
Op dinsdag 5 augustus 2014 20:33 schreef b2py het volgende: Straks wil Limburg ook nog als enige over naar 15kV 16 2/3 hz ofzo Onbewoond eiland dat het is
Limburg is zeer tevreden over veolia(andersom niet) en ik heb het gevoel dat hun een handje worden geholpen en de winnaar zullen zijn.
mag niet en bovendien zal Veolia niet inschrijven lijkt me. Eerder xx met een van haar dochterbedrijven. Abellio/Qbuzz en Arriva maken denk ik een betere kans