Sanasoufi moest even weg, kan ik iets voor je doen ts?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Hamster. het volgende:
Bedrag met 4 nullen?
Sanasoufi in 3..2..1..
Nee man Altijd Geslaagd maakt zijn naam waar kom ik eerlijk voor uit, 1e x geslaagd met 2 fouten bij gevaarherkenning en 1 fout bij het inzicht en kennis gedeeltequote:Op dinsdag 23 september 2014 23:48 schreef geooglaserd het volgende:
Dat krijg je van al die CBR examens
Je bedoelt als een kantoorslaaf wat enkel bekend is als een nummertje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
TS werkt als een echte baas bij een groot bedrijf
Dan kan je beter 30 keer zakken op theorie ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee man Altijd Geslaagd maakt zijn naam waar kom ik eerlijk voor uit, 1e x geslaagd met 2 fouten bij gevaarherkenning en 1 fout bij het inzicht en kennis gedeeltePraktijk examen wel 3x.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Ik heb gewoon een bedrag met 4 nullen aan rekeningen moeten betalen deze maand nu ben ik bijna failliet tot mijn volgende salaris
Klacht: Heel veel rekeningen
Niet gedekt door de zorgverzekering?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
was vergeten dat ook zijn tandarts rekening er nog af ging
Jammer genoeg niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niet gedekt door de zorgverzekering?
Speciale behandeling? kroon laten zetten?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.
Ben van mening dat als je 3x zakt op je theorie of 3x zakt op praktijk je gewoon geen examens meer mag doen, want dan ben je in mijn ogen incapabelquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan kan je beter 30 keer zakken op theorie ofzo
Niet eens, was een tandsteenbehandeling en dat werd niet gedektquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Speciale behandeling? kroon laten zetten?
Lulverhaal. Moet je nog niet naar bed of ben je het eerste uur vrij van school?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.
SelektVracht JWZquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bedoelt als een kantoorslaaf wat enkel bekend is als een nummertje?
Wat krijg je per pakketje wat je bezorgd? 2 of 1 cent?quote:
Ben al naar bed gegaan natuurlijk, ben een nachtmens of te wel lekker wakker blijven tot 5 uur vannacht en er dan in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Lulverhaal. Moet je nog niet naar bed of ben je het eerste uur vrij van school?
Ligt aan de grootte maar dat varieert van 5 cent tot 20 cent, jammere is dan weer wel dat ik zelf een auto moet claimen om daar van die nare selektvracht stickers op te plakken en daar in te bezorgen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat krijg je per pakketje? 2 of 1 cent?
Jongen, dan ben je meer aan benzine kwijt dan je met pakketjes bezorgen verdient.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ligt aan de grootte maar dat varieert van 5 cent tot 20 cent, jammere is dan weer wel dat ik zelf een auto moet claimen om daar van die nare selektvracht stickers op te plakken en daar in te bezorgen.
Voordeel is dan wel weer dat dit een Golf III GTI betreft
Daarom hypermilling, het is de meest saaie rijstijl die er bestaat maar het werpt wel zijn vruchten af.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, dan ben je meer aan benzine kwijt dan je met pakketjes bezorgen verdient.
Niks mis met de Lidl.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt dus Lidl'en de komende weken.
Lidl/Aldi inderdaad, maar wat Werkman al zei daar is echt niets mis mee! Hun vleeswaren zijn erg goed!quote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt dus Lidl'en de komende weken.
Dat zeg je alleen maar omdat jij toevallig de derde keer slaagde?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:55 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ben van mening dat als je 3x zakt op je theorie of 3x zakt op praktijk je gewoon geen examens meer mag doen, want dan ben je in mijn ogen incapabel
Poes op stokje:quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef Poesopstokje het volgende:
Even een kickje om Braddie's leugens uit te lachen
Kkstoer zelfs.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef KaoloJoeka het volgende:
En mensen? Vinden wij dit stoer of vinden wij dit stoer?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef Catkiller het volgende:
Topic van 23 september waarin Braddie zegt werk te hebben waar je een rijbewijs voor nodig hebt terwijl hij op 9 oktober nog een topic opende over iemand die hem thuis bracht na zijn autorijles.
Haha serieusquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef Catkiller het volgende:
Topic van 23 september waarin Braddie zegt werk te hebben waar je een rijbewijs voor nodig hebt terwijl hij op 9 oktober nog een topic opende over iemand die hem thuis bracht na zijn autorijles.
blijkbaar nooit gehoord van tanden poetsenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef Rpol het volgende:
Wat een kut gebit moet je hebben als je 10k af mag tikken bij de tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |